Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Strana 1 Průběh pilotního projektu č. 4 2. Mezinárodní konference Halle, 19.3.2014 SCHP ČR + partneři projektu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Strana 1 Průběh pilotního projektu č. 4 2. Mezinárodní konference Halle, 19.3.2014 SCHP ČR + partneři projektu."— Transkript prezentace:

1 Strana 1 Průběh pilotního projektu č. 4 2. Mezinárodní konference Halle, 19.3.2014 SCHP ČR + partneři projektu

2 Pilot Project ImplementationPage 2 Hlavní cíle I.Státní/EU zakázka – služba Informace při nehodě pro IZS On-line informace o pohybu ve sledovaném území (Ústecký kraj) Informace o pohybu v jednotlivých státech (statistika, určování tras, komplexnost a vybavenost IZS, normativní činnosti EU i jednotlivých států) II.Komerční sféra jen okrajově - možnost rozšíření vybraných informací pro ostatní subjekty Fakultativní nabídky specifikovaná podle předmětu činnosti a postavené subjektu v přepravním řetězci

3 Pilot Project ImplementationPage 3 Analýza dosavadního sledování kontejnerů 1.Pohyb kontejnerů není komplexně sledován 2.Pohyb sledují nezávisle jednotlivé subjekty přepravního řetězce Existují informace dopravců: silnice –pozice jednotlivých vozidel/šasi s kontejnerem –od roku 2018 e-call železnice –pozice celých shuttle vlaků –pozice jednotlivých vagónových zásilek vodní cesta (pozice celých lodí)

4 Pilot Project ImplementationPage 4 OBU jednotka Výběr proveden ze stávajících národních výrobců jednotek, které se přibližovaly požadovaným kritériím projektu: ČR – LEVEL SR – NAM Dodavatelé jednotek mají zájem o další vývoj jednotky podle zadání výsledků projektu T&T

5 Pilot Project ImplementationPage 5 Pilotní trasování

6 Pilot Project ImplementationPage 6 Zahájení: 30. října 2013 Ukončení: 19. listopadu 2013 Kapacita baterie: 86 % Interval: 8 minut Německo, Duisburg – Česká republika – Slovensko – Ukrajina, Kalush (silniční a železniční přeprava) Trasa 1

7 Pilot Project ImplementationPage 7 Zahájení: 22. listopadu 2013 Ukončení: 14. ledna 2014 Kapacita baterie: 56 % Interval: 8 x 3 minuty Německo, Duisburg – Česká republika – Slovensko (říční a železniční přeprava) Trasa 2

8 Pilot Project ImplementationPage 8 Zahájení: 2. února 2014 Ukončení: 22. února 2014 Kapacita baterie: 22 % Interval: 3 minuty x 90 sekund Belgie, Antverpy - Německo, Duisburg – Česká republika – Slovensko – Maďarsko (Budapešť) (silniční a železniční přeprava) Trasa 3

9 Pilot Project ImplementationPage 9 Projekt prokázal Dostupnost signálů - bezproblémová  jsme schopni sledovat pohyb jednotlivých kontejnerů 3 různé přepravní módy – různé podmínky pro sledování:  např. četnost (interval) hlášení  možnost zakrytí přístroje (např. tunel)  citlivost nastavení OBU atd.

10 Pilot Project ImplementationPage 10 Projekt prokázal Nehoda: nejsme schopni definovat, co je nehoda! nejsou standardy pro kontejnery, pouze pro jednotlivé módy přepravy není certifikace OBU podle jednotných kritérií (standardu) nutnost maximálně zamezit chybovým hlášením

11 Pilot Project ImplementationPage 11 Parametry OBU - poznatky Baterie – doba využití, možnost dobíjení (automatické sledování stavu baterií) Dálková úprava parametrů – přepnutí mezi jednotlivými přepravními módy a požadovaný geofencing (citlivost na havárii) Geofencing – problematika přesnosti bodu momentu přechodu Pouzdro jednotky – důsledně zabezpečené proti zcizení a neoprávněné manipulaci Jasné a mezinárodně srozumitelné označení - jednotka určena pouze pro sledování kontejnerů

12 Pilot Project ImplementationPage 12 Vlastnictví OBU, manipulace a umístění Vlastnictví - systémové řešení na nadnárodní úrovni Označení - číslo kontejneru jako základní identifikační znak Manipulace s jednotkami - umístění na kontejner a údržba - systémové řešení na nadnárodní úrovni

13 Pilot Project ImplementationPage 13 Vlastnictví OBU, manipulace a umístění Standardizace umístění na jednotlivé typy kontejnerů:  co nejdál od plnicího otvoru a výpusti nádržkových kontejnerů  největší rizika při plnění a vypouštění – umístění OBU musí odpovídat legislativě a normám pro nakládku/plnění a vykládku/vypouštění jednotlivých produktů  stínění - možnost, technologie

14 Pilot Project ImplementationPage 14 Informační systém OBU Specifická pro každého výrobce OBU jednotky Technologická platforma, plně zajišťující informační toky s OBU jednotkou Automatický průběh sledování jednotky Automatické změny nastavení jednotky podle předem určených parametrů v IS Umožňující předávat vybraná data/soubory dat do IS „ T&T“

15 Pilot Project ImplementationPage 15 Informační systém T&T Jasně definovaný rozsah dat –Shromažďovaných od zapojených subjektů –Poskytovaných přesně definovanému okruhu zapojených subjektů –Priorita ochrany dat (povolené přístupy včetně komerčních) Definice rozhraní pro předávání dat

16 Pilot Project ImplementationPage 16 Závěry 1.Kontejner umíme sledovat – zájem ze strany výrobců OBU 2.Definice/nastavení nehody 3.Přehled o pohybu kontejner s chemikáliemi v jednotlivých státech a regionech neumíme zajistit jinak 4.Označení a jednotné umístění OBU 5.Nákup, instalace a údržba OBU 6.Rozsah dat pro IS T&T 7.Definice rozhraní pro předávání dat Konkrétní a detailní závěry z pilotního projektu jsou popsány v pravidelných monitorovacích zprávách (již 6x) a budou prezentovány v dalších prezentacích připravených k pilotnímu projektu č. 4.

17 Pilot Project ImplementationPage 17 Děkujeme Svaz chemického průmyslu ČR Dělnická 12 170 00 Praha 7 telefon: +420 739 063 080 e-mail: Ladislav.Spacek@schp.czLadislav.Spacek@schp.cz


Stáhnout ppt "Strana 1 Průběh pilotního projektu č. 4 2. Mezinárodní konference Halle, 19.3.2014 SCHP ČR + partneři projektu."

Podobné prezentace


Reklamy Google