Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
V.Prosperita organizace
1. Činitelé prosperity 2. Stádia na cestě k prosperitě 3. Nemoci na cestě k prosperitě 4. Komplexní hodnocení organizace
2
Ad1) Činitelé prosperity
Vnitřní a vnější faktory prosperity Úloha managementu na cestě k prosperitě
3
3
4
4
5
Ad 2) Stádia na cestě k prosperitě
a)Zaměření na ekonomické procesy b)Orientace na zákazníka c)Integrovaný management
6
6
7
Ad a) Zaměření na ekonomické aspekty
-eliminace penále. Škod, pokut, ztrát a pod -redukce nákladů -zvyšování produktivity
8
8
9
Ad b) orientace na zákazníka
QFC TQS CF
10
10
11
Orientace na zákazníka marketing
Motto= vztah podnik – zákazník Odstranění bariér = spokojenost zákazníka : slabá komunikace obchod-marketing, doprovodné služby, výcvik zaměstnanců,best practices, budování partnerství se zákazníkem
12
Indikátory žádoucího vývoje podniku:
Tržní podíl Struktura zákazníků Struktura výrobkového portfolia Certifikáty kvality Indexy spokojenosti zákazníků Benchmarkingové studie ceny, kvality, času
13
Ad c) Integrovaný management:
Zabezpečení správné provozní praxe podniku Budování konkurenční výhody
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.