Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární."— Transkript prezentace:

1 V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární a sekundární infor.

2 Marketingové informační systémy

3 Co je marketingový výzkum 5 kroků marketingového výzkumu. 1.definování problému 2.analýza situace 3.získání konkr. Inf. Pro daný problém 4.interpretace informací 5.vyřešení problému

4

5 1.Krok – Definování problému - znalost cílového trhu - nezaměnit symptomy za problémy

6 2.Krok – Analýza situace - informace od lidí znalých problematiky - rozšíření znalostí - sekundární informace

7

8 3.Krok – Získání konkr. Inf. Pro daný problém - …x … Ne – odpovědi ano –ne Skupinové interview Strukturované dotazy Průzkum poštou nebo telefonem Průzkum osobním pohovorem

9

10 4.Krok – interpretace údajů

11 5.Krok - řešení

12 Informace jsou drahé

13 MPO/2 Strategie podniku a růst hodnoty firmy Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku

14 2 aspekty strategie - globální - specifický

15 Strategie českých podniků v kontextu EU Velikost hospodářského prostoru Standardnost tržního prostředí

16 Světové trendy podnikových strategií Globální konvergence Lokální diverzita

17 Vliv 3 světových center na strategie Globální progresivisté Globální pragmatici

18 Strategické podmínky konkurenceschop. českých podniků Going concern proncip

19 Tvorba strategie Typické znaky strategického řízení

20 Analýza makroprostředí Faktory: - politické -ekonomické -socio kulturní -technologické

21 Analýza mikroprostředí Analýza odvětví Analýza konkurence

22 Analýza vnitřních zdrojů a schopností - různorodost - omezení konkurence -Jedinečnost -neooddělitelnost

23 - ochrana unikátnosti zdrojů - schopnosti podniku

24 Trvalá konkurenční výhoda - identifikace - motivace -rozpoznání - získání zdrojů

25 Druhy konkurenční výhody - nízké náklady - prodej diferencované produkce -strategické hodiny

26 Firemní strategie x podnikatelská strategie - corporate strategy - business strategy

27 Základní pravidla pro tvorbu konkurenční výhody


Stáhnout ppt "V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární."

Podobné prezentace


Reklamy Google