Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJarmila Brožová
1
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární a sekundární infor.
2
Marketingové informační systémy
3
Co je marketingový výzkum 5 kroků marketingového výzkumu. 1.definování problému 2.analýza situace 3.získání konkr. Inf. Pro daný problém 4.interpretace informací 5.vyřešení problému
5
1.Krok – Definování problému - znalost cílového trhu - nezaměnit symptomy za problémy
6
2.Krok – Analýza situace - informace od lidí znalých problematiky - rozšíření znalostí - sekundární informace
8
3.Krok – Získání konkr. Inf. Pro daný problém - …x … Ne – odpovědi ano –ne Skupinové interview Strukturované dotazy Průzkum poštou nebo telefonem Průzkum osobním pohovorem
10
4.Krok – interpretace údajů
11
5.Krok - řešení
12
Informace jsou drahé
13
MPO/2 Strategie podniku a růst hodnoty firmy Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku
14
2 aspekty strategie - globální - specifický
15
Strategie českých podniků v kontextu EU Velikost hospodářského prostoru Standardnost tržního prostředí
16
Světové trendy podnikových strategií Globální konvergence Lokální diverzita
17
Vliv 3 světových center na strategie Globální progresivisté Globální pragmatici
18
Strategické podmínky konkurenceschop. českých podniků Going concern proncip
19
Tvorba strategie Typické znaky strategického řízení
20
Analýza makroprostředí Faktory: - politické -ekonomické -socio kulturní -technologické
21
Analýza mikroprostředí Analýza odvětví Analýza konkurence
22
Analýza vnitřních zdrojů a schopností - různorodost - omezení konkurence -Jedinečnost -neooddělitelnost
23
- ochrana unikátnosti zdrojů - schopnosti podniku
24
Trvalá konkurenční výhoda - identifikace - motivace -rozpoznání - získání zdrojů
25
Druhy konkurenční výhody - nízké náklady - prodej diferencované produkce -strategické hodiny
26
Firemní strategie x podnikatelská strategie - corporate strategy - business strategy
27
Základní pravidla pro tvorbu konkurenční výhody
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.