Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDenisa Marešová
1
Základní škola, Nemyčeves, okres Jičín
2
Abychom mohli uplatňovat plánované výchovné a vzdělávací strategie, bylo zapotřebí propracovat didaktický postup výuky čtení s porozuměním. Čtení s porozuměním je vhodné systematicky vyučovat od počátku 1. ročníku.
3
Vlastní slabikář Stanovili jsme: Cíle vycházející z klíčových kompetencí Metodu výuky čtení Způsob hodnocení
4
Cíle Rozvíjet čtenářské dovednosti podle individuálních potřeb a možností. Vyhledávat v textu potřebné informace. Pracovat samostatně podle vlastního pracovního tempa. Vyjádřit se k vlastní práci. Srovnávat vlastní výkony na základě vlastního pokroku. Využívat vědomosti a dovednosti získané v předchozí práci se slabikářem pro další činnost.
5
Metoda Výuka čtení vychází z analyticko- syntetické metody, do které jsou zařazeny prvky metody genetické – a to proto, aby způsob práce se slabikářem vyhovoval co možná největšímu počtu žáků s různými potřebami a požadavky.
6
Hodnocení Počátky autoevaluace žáka Výstupní monitorovací arch učitele, zachycující úroveň konkrétních dovedností
7
Způsob práce se slabikářem
8
Související výukové texty pro 1. ročník
9
Navazující výukové materiály pro vyšší ročníky Předmětové výukové materiály Denní samostatná práce zadávaná pomocí plánů hodin E-learningové prověřování dosažených znalostí
10
Výukové materiály Vzniká soustava předmětových pracovních listů Vzniká speciální výukový materiál zaměřený na čtení s porozuměním
11
Plány hodin
12
Class server
13
Cíle do následujících let Realizace projektů, vycházejících z aktivního čtení s porozuměním a zkušeností načerpaných při práci s denními plány. Tvorba žákovských vzdělávacích manuálů, podle kterých se skupina žáků samostatně učí za asistence učitele a pravidelné kontroly e-learningového nástroje.
14
Děkuji za pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.