Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMatěj Bílek
1
Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz
2
ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_07_A_08_MEV TémaCo je to komunikace AnotaceŽák se seznámí s mediazastupitelstvími Klíčová slovaMediální výchova, mediazastupitelství, Cílová skupinaŽáci maturitních oborů Datum tvorby20.9.2013 Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0557 III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
3
Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 6. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 7. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.
4
Mediazastupitelství Mediazastupitelství jsou společnosti, jejichž podnikání spočívá v nákupu a prodeji reklamního prostoru konkrétních médií (konkrétních televizních stanic, serverů, kin, rádií, atp.).
5
Náplň práce Mediální zastupitelé tak tak zastupují provozovatele médií při prodeji reklamního prostoru zadavatelům reklamy nebo mediálním agenturám.
6
Příklady Mediazastupitelství – Media Master je odpovědné za prodej reklamního prostoru v České televizi, v TV Barrandov, v Českém rozhlasu, na webových stránkách České televize.
7
Test Nakupují reklamní prostor Nakupují a prodávají reklamní prostor Prodávají reklamní prostor Jakou činnost vykonávají mediazastupitelství?
8
Zdroje a citace Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.