Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Úvod do modelů hodnocení strategické pozice

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Úvod do modelů hodnocení strategické pozice"— Transkript prezentace:

1 Úvod do modelů hodnocení strategické pozice

2 Model BCG

3 Klady a zápory BCG ………………… …………………. ………………. ………………..

4 Matice atraktivity trhu a konkurenční pozice

5 Model PIMS Míra ziskovosti pro určitý typ firmy
Provozní výsledky při současné strategii Jaké strategie by mohly pomáhat ke zlepšení výsledků

6 Shellova matice

7 Matice Artur D.Little

8 Matice Barksdale a Harris

9 Sestavení marketingového plánu

10 Plán Jasný a výstižný Snadný ke čtení Měl by objasňovat zdroje k dosažení cílů

11 Předpokládá Zahrnuje Segmentaci trhu
Prognózování velikosti trhu a tržního podílu Identifikaci tržní pozice Zahrnuje …………….

12 Obsahuje 1.titulní list Marketingový plán Název podniku Sídlo podniku
Pro období Odpovědný pracovník

13 2.přehledný obsah 3.úvodní část (Situační analýza) situaci, za které je plán sestavován prostředí, ve kterém podnik operuje charakteristika podniku časové období klíčové výrobky a trhy 4.Marketingové cíle

14 5.Marketingové strategie
6.Stručné závěry situační analýzy 7.Klíčové předpoklady pro budoucí vývoj 8.Operativní plány 9.Potřebné zdroje 10.Rozpočet 11.Systém měření a kontroly

15 Problémy Souvisí se způsobem řízení podniku
S velikostí podniku a organizační strukturou S technickou a technologickou úrovní podniku S růstem trhu a podílem podniku na trhu S prostředím, ve kterém podnik vyrábí S internacionalizací trhu


Stáhnout ppt "Úvod do modelů hodnocení strategické pozice"

Podobné prezentace


Reklamy Google