Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
2
Model BCG
3
Klady a zápory BCG ………………… …………………. ………………. ………………..
4
Matice atraktivity trhu a konkurenční pozice
5
Model PIMS Míra ziskovosti pro určitý typ firmy
Provozní výsledky při současné strategii Jaké strategie by mohly pomáhat ke zlepšení výsledků
6
Shellova matice
7
Matice Artur D.Little
8
Matice Barksdale a Harris
9
Sestavení marketingového plánu
10
Plán Jasný a výstižný Snadný ke čtení Měl by objasňovat zdroje k dosažení cílů
11
Předpokládá Zahrnuje Segmentaci trhu
Prognózování velikosti trhu a tržního podílu Identifikaci tržní pozice Zahrnuje …………….
12
Obsahuje 1.titulní list Marketingový plán Název podniku Sídlo podniku
Pro období Odpovědný pracovník
13
2.přehledný obsah 3.úvodní část (Situační analýza) situaci, za které je plán sestavován prostředí, ve kterém podnik operuje charakteristika podniku časové období klíčové výrobky a trhy 4.Marketingové cíle
14
5.Marketingové strategie
6.Stručné závěry situační analýzy 7.Klíčové předpoklady pro budoucí vývoj 8.Operativní plány 9.Potřebné zdroje 10.Rozpočet 11.Systém měření a kontroly
15
Problémy Souvisí se způsobem řízení podniku
S velikostí podniku a organizační strukturou S technickou a technologickou úrovní podniku S růstem trhu a podílem podniku na trhu S prostředím, ve kterém podnik vyrábí S internacionalizací trhu
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.