Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRudolf Fišer
1
department of computer science and engineering Jednání senátu 4.4.8 Ivan Jelínek
2
WEB Engineering (2) department of computer science and engineering Přerušení studia děkanem Stav Pověření vypracovat podklady pro prorektorkou Pověření vypracovat podklady pro prorektorkou Jednání s právním oddělením ČVUT Jednání s právním oddělením ČVUTZásady přerušení studia z podnětu děkana by mělo být výjimečné a v zájmu studenta. přerušení studia z podnětu děkana by mělo být výjimečné a v zájmu studenta. skutkově vymezit důvody přerušení studia z vlastního podnětu děkana. skutkově vymezit důvody přerušení studia z vlastního podnětu děkana.
3
WEB Engineering (3) department of computer science and engineering Přerušení děkanem - příklady Student vážně onemocní (je v komatu) nedostaví se k zápisu, musí být vyloučen, děkan nemůže studentovi studium přerušit Student vážně onemocní (je v komatu) nedostaví se k zápisu, musí být vyloučen, děkan nemůže studentovi studium přerušit Student doktorského studia se z řady důvodů se nemůže dostavit k zápisu (viz např. případ studenta ČVUT Alnouqa Hamady) a tak se praktikuje opatření, že je studentovi přerušeno studium a pozdějším souhlasem doktoranda, jinak by byl vyloučen (je to „běžná praxe“), takže se nemožnost přerušení studia děkanem „obchází“ Student doktorského studia se z řady důvodů se nemůže dostavit k zápisu (viz např. případ studenta ČVUT Alnouqa Hamady) a tak se praktikuje opatření, že je studentovi přerušeno studium a pozdějším souhlasem doktoranda, jinak by byl vyloučen (je to „běžná praxe“), takže se nemožnost přerušení studia děkanem „obchází“Alnouqa HamadyAlnouqa Hamady V případě, že disertace není předložena během čtyřleté prezenční či pětileté kombinované formy studia, po uplynutí příslušné doby studia se studium „nedovoleně“ přerušuje až do obhajoby disertační práce, takže se nemožnost přerušení studia děkanem „obchází“ V případě, že disertace není předložena během čtyřleté prezenční či pětileté kombinované formy studia, po uplynutí příslušné doby studia se studium „nedovoleně“ přerušuje až do obhajoby disertační práce, takže se nemožnost přerušení studia děkanem „obchází“ Student bakalářského studijního programu má splněny studijní povinnosti (180 kreditů), neodevzdá bakalářskou práci, nechce přerušit, zapisuje se na další semestr, nemá možnost zapisovat si bakalářské předměty (má je hotové), nutí proděkana, aby mu povolil zapisovat předměty magisterské, ale při neúspěchu, při neúspěšném ukončení předmětu není sankcionován, děkan nemůže studentovi studium přerušit Student bakalářského studijního programu má splněny studijní povinnosti (180 kreditů), neodevzdá bakalářskou práci, nechce přerušit, zapisuje se na další semestr, nemá možnost zapisovat si bakalářské předměty (má je hotové), nutí proděkana, aby mu povolil zapisovat předměty magisterské, ale při neúspěchu, při neúspěšném ukončení předmětu není sankcionován, děkan nemůže studentovi studium přerušit
4
WEB Engineering (4) department of computer science and engineering Přerušení děkanem - poslední stav Děkan může studentovi přerušit studium, je-li toho potřeba k odvrácení újmy hrozící studentovi, jestliže její původ nesouvisí s dosavadním plněním studijních povinností. Děkan může dále studentovi přerušit studium, určí-li mu náhradní termín konání státní závěrečné zkoušky podle čl. 22 odst. 3 nebo termín pro opakování státní závěrečné zkoušky podle čl. 22 odst. 4. 3.Děkan studentovi určí náhradní termín konání státní závěrečné zkoušky jestliže …. 4.Studentovi určí děkan termín pro opakování státní závěrečné zkoušky jestliže ….
5
WEB Engineering (5) department of computer science and engineering Příklad požadavku na informace Informace o všech 1) bakalarich 2) magistrech s udaji kolik jich vcas nedokonci BP/DP praci (zadaji o odklad) - kolik z nich prerusi kolik jich vcas nedokonci BP/DP praci (zadaji o odklad) - kolik z nich prerusi kolik z nich neprerusi kolik z nich neprerusi kolik z nich si zapise predmet, ktery nedokonci kolik z nich si zapise predmet, ktery nedokonci kolik z nich si zapise predmet, ktery dokonci kolik z nich si zapise predmet, ktery dokonci kolik z nich neudela v nasledujicim terminu BP/DP kolik z nich neudela v nasledujicim terminu BP/DP kolik z nich udela v nasledujicim terminu BP/DP a pokracuji ve studiu aniz by ztratili rok kolik z nich udela v nasledujicim terminu BP/DP a pokracuji ve studiu aniz by ztratili rok
6
WEB Engineering (6) department of computer science and engineering Názor Ing. Halašky, správce KOSu System KOS je aplikaci typu OLTP (on line transaction processing) System KOS je aplikaci typu OLTP (on line transaction processing) Zde diskutovany problem se da zahustit do otazky, jak ziskavat z KOSu souhrnne informace potrebne pro manazerske rozhodovani. K tomu slouzi jine systemy, nez jsou systemy OLTP. Rika se jim OLAP systemy (on line analytical processing). Zde diskutovany problem se da zahustit do otazky, jak ziskavat z KOSu souhrnne informace potrebne pro manazerske rozhodovani. K tomu slouzi jine systemy, nez jsou systemy OLTP. Rika se jim OLAP systemy (on line analytical processing).
7
WEB Engineering (7) department of computer science and engineering Slovenština na FEL Používáni slovenského jazyka na fakultě probíhá bez problému, aniž by bylo nutně explicitně měnit fakultní dokumenty: SBÍRKA PŘEDPISŮ ČESKÉ REPUBLIKY MEZINÁRODNÍ SMLOUVY - Sdělení Ministerstva zahraničních věcí o sjednání podpisu Evropské charty regionálních či menšinových jazyků, 15/2007 Sb.m.s., Článek 8 - Vzdělávání, e) i) : SBÍRKA PŘEDPISŮ ČESKÉ REPUBLIKY MEZINÁRODNÍ SMLOUVY - Sdělení Ministerstva zahraničních věcí o sjednání podpisu Evropské charty regionálních či menšinových jazyků, 15/2007 Sb.m.s., Článek 8 - Vzdělávání, e) i) : „smluvní strany se zavazují …., že zpřístupní univerzitní nebo jiné vysokoškolské vzdělávání v regionálních nebo menšinových jazycích“ „smluvní strany se zavazují …., že zpřístupní univerzitní nebo jiné vysokoškolské vzdělávání v regionálních nebo menšinových jazycích“
8
WEB Engineering (8) department of computer science and engineering Stav přihlášek na FEL Nižší ? Ano ? Dnes o 7% (reálně o 4%) B E+I B STM M E+I Celkem B E+I B STM M E+I Celkem 2007/8 1403 1616 1029 4048 (+ cca 50) 2006/7 1685 1571 984 4240
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.