Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLeoš Ševčík
1
Průřezová témata
2
Způsob zpracování Rozšíření prostoru vyučovacího předmětu Prostor pro integraci vyučovacích předmětů Prostor, ve kterém je možné realizovat specifické úkoly průřezových témat Prostor, ve kterém je možné realizovat některé vzdělávací strategie
3
Rozšíření prostoru vyučovacího předmětu Žák rozpoznává manipulativní komunikaci v reklamě. Mediální výchova – fungování a vliv médií ve společnosti
4
Prostor pro prolínání vyučovacích předmětů i integraci vzdělávacích oborů Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech – Evropa a svět nás zajímá Žák používá termíny "renesance" a "humanismus", má přehled o základních textech a nejdůležitějších osobnostech daného období Žák rozlišuje nejčastější typy a formy států a na příkladech porovná jejich znaky. Žák čte nahlas plynule a foneticky správně texty přiměřeného rozsahu.
5
Prostor, ve kterém je možné realizovat specifické úkoly průřezových témat Možnost profilace školy orientací na průřezové téma, které se stává vyučovacím předmětem Klíčové kompetence Český jazyk a literatura Environ- mentální výchova........
6
Prostor, ve kterém je možné realizovat některé vzdělávací strategie Očekávaný výstup: „Žák se zapojuje do diskuse, řídí ji a využívá zásad komunikace a pravidel dialogu.“ Učivo: Úloha občana v demokratické společnosti Cíl Projekt Informace
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.