Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBřetislav Beránek
1
Hodnocení připravenosti na e-Learning Workshop Bohumil Havel Infinity a.s.
2
Proč se zabývat připraveností vysoká šance na úspěch příležitostdobrá šance bez šancelze pomoci Fiasko Problémy Úspěch Připravenost Znalost e-Learningu NeslyšeliNezkusiliNeviděli Analýza dává odpověď kde se nacházíte ZDE?
3
Jste připraveni na e-Learning? Analýza připravenosti Sledované faktory: – Psychologická připravenost účastníků (postoje účastníků) – Sociologická připravenost (mezilidské vztahy ve skupině) – Připravenost prostředí (rozlehlost společnosti, rozmanitost účastníků atd.) – Připravenost lidských zdrojů (dostupné zdroje pro vzdělávání) – Finanční připravenost (dostupnost finančních zdrojů ) – Technologická připravenost (dovednosti účastníků vzhledem k Internetu) – Připravenost zařízení (dostupnost HW, možnosti nájmu) – Připravenost obsahu (obsah kurzů)
4
Příklady složek faktorů Pozitivní – Ztotožnění účastníků – Zapojení do plánu – Převaha individualistů – Student se podílí na nákladech – eL je součást strategických cílů – Účastníci pracují na PC a s Internetem – HW je k disposici – Vyžadována certifikace – Je jasno v tématech kurzů Negativní – Konzervativní účastníci – Není vedoucí projektu – Skupina účastníků z různých oddělení – Není tutor, lektor, helpdesk – Účastníci neumí s PC nebo malá praxe – Cílem je motorická činnost (mimo ovládání PC)
5
Vyhodnocení analýzy
6
Jste připraveni na e-Learning? Závěry: – Psychologická připravenost účastníků (změna potřebuje hodně času a úsilí) – Sociologická připravenost (obtížnější než u psychologické připravenosti, skupina) – Připravenost prostředí (mimo váš vliv, nutno sledovat) – Připravenost lidských zdrojů (komplexní řešení a integrace) – Finanční připravenost (dobrý plán a pilot ) – Technologická připravenost (připravit lidi) – Připravenost zařízení (dostupnost HW, možnosti nájmu, souvisí s financemi) – Připravenost obsahu (jasný plán, hodnocení)
7
Jste připraveni na e-Learning? Výsledky: – Většina hodnocených faktorů vyšla v průměru – Nejčastěji byly hodnocené společnosti úspěšné ve faktoru technologická připravenost – dobrá znalost Internetu – Často úspěšné nebo blízko k této hranici u faktoru prostředí – Někde úspěšní u obsahu – tam měli jasno – Někde úspěšní ve faktoru prostředí – firma má strukturu vhodnou k nasazení e-Learningu – Nebyly hodnotitelné faktory zařízení, lidské zdroje – nedostatek informací
8
Děkuji za pozornost bhavel@infinity.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.