Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ"— Transkript prezentace:

1 POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
Hledej rozdíly POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ

2

3 Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

4

5 Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

6

7 Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

8 Metodický pokyn Integrovaný blok: ŽIVOT V PŘÍRODĚ
Popis Děti hledají mezi dvěma podobnými obrázky sedm rozdílů. Očekávání a cíle Úkol rozvíjí pozornost, postřeh, paměť, orientaci v rovině a znalosti o přírodě. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

9 Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: obrázky autorky, Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík – KUMUČ, obrázky zvířat (jelen, divoké prase, sova, motýl, housenka…), obrázky stravy (tráva, žaludy, nektar z květů, listy…) Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

10 Práce s interaktivním výukovým materiálem
Děti porovnávají dva podobné obrázky. Úkolem je najít sedm rozdílů. Kliknou na detail, který na druhém obrázku chybí nebo je odlišný. Dále mohou děti pojmenovávat zobrazená zvířata a přírodniny, počítat stejná zvířata, určovat další zvířata, která v daném prostředí žijí, určovat, co je vpravo, vlevo atp. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

11 Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Cílem práce je procvičovat záměrnou pozornost, rozvíjet matematické představy, dovednost spolupracovat, znalosti o přírodě. Děti mohou pracovat jednotlivě nebo ve dvojicích. Po dokončení vyhledávání rozdílů mohou děti vyznačovat na tabulce počet určitých prvků (magnety, tečkami nebo číslicí). Dále mohou děti vybírat z vytištěných obrázků stravu pro určitá zvířata. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

12 Prvky polytechnické výchovy
Uplatňovat postřeh Zapamatovat si umístění obrázku Udržet pozornost Být citlivý k přírodě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

13 Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.


Stáhnout ppt "POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ"

Podobné prezentace


Reklamy Google