Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
JAZYK, ŘEČ, ZPĚV A VNÍMÁNÍ
CO PATŘÍ DO PÍSNIČKY JAZYK, ŘEČ, ZPĚV A VNÍMÁNÍ
7
Použité odkazy Vlastní kreslené obrázky upravené do různých rámečků.
8
Metodický pokyn Integrovaný blok: hudební a rozumová výchova
Popis Materiál obsahuje 5 lidových písní: Měla babka čtyři jabka, Na tom pražském mostě, Pec nám spadla, Pod naším okýnkem, Prší, prší Očekávání a cíle Co patří, co nepatří do známé písničky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
9
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
10
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Primárně poznat zrakovým vnímáním známé lidové písničky Sekundárně oddělit obrázky, které do písničky patří/nepatří (dva typy animace) Zazpívat si známé písně s doprovodem melodického nástroje, průběžně označovat obrázky, o kterých se v písních zpívá Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Cílem práce je znázornit proces vyjádřený na jednotlivých tabulkách. Děti mají za úkol seřadit tabulky ve správném pořadí. Na magnetickou tabulku č. 1 připevníme nebo namalujeme obrázek písničku Měla babka čtyři jabka Na magnetickou tabulku č. 2 připevníme nebo namalujeme obrázek písničky Na tom pražském mostě Na magnetickou tabulku č. 3 připevníme nebo namalujeme obrázek písničky Pec nám spadla Na magnetickou tabulku č. 4 připevníme nebo namalujeme obrázek písničky Pod naším okýnkem Na magnetickou tabulku č. 5 připevníme nebo namalujeme obrázek písničky Prší, prší Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Prvky polytechnické výchovy
Soustředěně poslouchat pohádku, hudební skladbu Uplatňovat postřeh a rychlost Zacházet s předměty digitální technologie, využívat nejzákladnější funkce počítače (zapnout-vypnout, práce s myší, jednoduchou klávesnicí) Porozumět slyšenému Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
13
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.