Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
ADAPTACE NA ŽIVOT VE ŠKOLE
Den v MŠ ADAPTACE NA ŽIVOT VE ŠKOLE
12
Použité obrázky: obrázky autorky
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
13
Metodický pokyn Integrovaný blok: NAŠE ŠKOLKA
Popis Děti vyhledávají obrázky s činnostmi v MŠ souvisejícími s určitou částí dne. Očekávání a cíle Tento vzdělávací program pomáhá dětem zorientovat se v programu dne v mateřské škole a uvědomit si plynutí času. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
14
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík – KUMUČ, obrázky částí dne, obrázky činností, velký arch papíru. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
15
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Materiál se vztahuje ke klasickému programu dne v MŠ v průběhu jara až podzimu (ráno a odpoledne volné hry, dopoledne řízená činnost, pobyt venku dopoledne a odpoledne, po obědě relaxace). První snímek prezentace slouží k upřesnění pojmů částí dne. Dítě může kliknutím na obrázek s domem zjistit o jakou část dne se jedná – na deset vteřin se objeví schematické znázornění časového úseku, obrázek s typickou činností ve vztahu k MŠ a zvukové pojmenování, dobu lze zkrátit opětovným kliknutím na obrázek s domem. Další čtyři snímky přinášejí úkol vybrat činnosti, které souvisí se znázorněnou částí dne. Pokud dítě klikne na správný obrázek činnosti, ten se vybarví. Kostka označuje počet obrázků, které je možné obarvit. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
16
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Cílem práce je adaptovat se na život v MŠ, orientovat se v časových údajích v rámci dne a orientovat se v pravidlech v MŠ. Je potřeba si připravit obrázky částí dne, obrázky činností, případně velký arch papíru. Děti řadí obrázky částí dne s možností kontroly na obrazovce – 1. snímek. Přiřazují k částem dne obrázky činností, kontrola – 2. – 5. snímek . Děti mohou také řadit pouze obrázky činností. V průběhu těchto aktivit mohou děti s pomocí učitelky tvořit ve vztahu k jednotlivým činnostem pravidla třídy na velký arch papíru a vystavit je ve třídě. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
17
Prvky polytechnické výchovy
Adaptovat se na život v MŠ Orientovat se v časových údajích v rámci dne Orientovat se v pravidlech v MŠ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
18
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.