Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p."— Transkript prezentace:

1 VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p.
2012 – 2013 30. října 2013 IATCC PRAHA XI. ročník jednání s leteckými dopravci Ing. Jan KLAS Generální ředitel

2 OBSAH 1) VÝSLEDKY ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013
Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p 1) VÝSLEDKY ŘLP ČR, s.p 1.1 VÝVOJ PROVOZU VE FIR PRAHA 1.2 VÝVOJ PROVOZU NA LETIŠTI PRAHA 1.3 ZÁKAZNICKÉ PORTFOLIO OBSAH 1.4 LIDSKÉ ZDROJE 2) PLNĚNÍ VÝKONNOSTNÍCH UKAZATELŮ 2.1 SAFETY /SAF/ 2.2 KAPACITA /CAP/ 2.3 NÁKLADOVÁ EFEKTIVITA /CEF/ 2.4 ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ /ENV/ 3) OSTATNÍ INFORMACE 3.1 NOVÝ ATM SYSTÉM - PROJEKT NEOPTERYX 3.2 SES II+ A CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY

3 1.1 VÝVOJ PROVOZU VE FIR PRAHA 1.2 VÝVOJ PROVOZU NA LETIŠTI PRAHA
Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p 1.1 VÝVOJ PROVOZU VE FIR PRAHA 1.2 VÝVOJ PROVOZU NA LETIŠTI PRAHA předpokládaný meziroční nárůst 2013/2012 o 2,5 – 3% předpokládaný meziroční nárůst 2013/2012 o 3% první očekávaný nárůst provozu od roku 2008

4 VÝVOJ PROVOZU VE FIR PRAHA 01 – 09/2013
Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p VÝVOJ PROVOZU VE FIR PRAHA 01 – 09/2013 VÝVOJ PROVOZU NA LETIŠTI PRAHA /2013 nejsilnější letní sezóna v historii podniku průměrný počet pohybů 2 200/den hodinová kapacita FIR Praha – 161 pohybů/den průměrný počet pohybů 400/den rekonstrukce RWY 06/24 bez vlivu na zpoždění

5 Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013
1.3 ZÁKAZNICKÉ PORTFOLIO

6 Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013
1.4 LIDSKÉ ZDROJE

7 nulový počet nehod a vážných incidentů
Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p 2.1 SAFETY /SAF/ nulový počet nehod a vážných incidentů zvyšovat vyspělost systému řízení bezpečnosti evropský cíl: 75% úroveň ŘLP ČR, s.p.: 82,24% zavedení konceptu Just Culture pro provozní zaměstnance od podpis Memoranda o Just Culture s odborovou organizací CZATCA SPLNĚNO SPLNĚNO

8 trvalé snižování průměrného zpoždění na provedený let
Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p 2.2 KAPACITA /CAP/ trvalé snižování průměrného zpoždění na provedený let Zpoždění FIR Praha 2011 2012 2013 2014 2015 celý rok 0.15 0.16 0,15 letní sezóna 0.30 0.26 0.27 0.25 0.29 SPLNĚNO

9 každý členský stát přispívá k dosažení celoevropských cílů
Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p každý členský stát přispívá k dosažení celoevropských cílů evropský cíl pro rok ,92 EUR běžná cena ŘLP ČR, s.p. je na 71,1 % celoevropského průměru (46,15 EUR) udržení cen za traťovou službu v 1. referenčním období (2012 – 2014) na úrovni roku 2011 2.3 NÁKLADOVÁ EFEKTIVITA /CEF/ SPLNĚNO SPLNĚNO

10 2.4 ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ /ENV/
Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p 2.4 ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ /ENV/ FREE ROUTE AIRSPACE PRAGUE (FRAPRA) Fáze 1 zavedena od : letadla mohou využít publikované přímé tratě (DCT) nebo standardní tratě ATS uvedené v AIP ČR. Horizontální hranice FRAPRA odpovídají oblasti odpovědnosti ACC Praha Horní vertikální hranice FRAPRA je FL660, spodní vertikální hranice není definována Využití FRAPRA omezeno od 23:00 do 5:00 UTC (resp. od 22:00 do 4:00 UTC v období používání letního času) SPLNĚNO

11 3.1 NOVÝ ATM SYSTÉM - PROJEKT NEOPTERYX
Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p 3.1 NOVÝ ATM SYSTÉM - PROJEKT NEOPTERYX klíčový rozvojový projekt ŘLP ČR, s.p. zastaralost současného systému EUROCAT 2000 z roku 2001 návaznost na evropskou integraci ATM – SES a FAB CE ZRUŠENÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY detailní analýza – podklady pro další rozhodnutí managementu postup v souladu se zákonem o veřejných zakázkách bez vlivu na bezpečnost, kvalitu a kapacitu služeb ŘLP ČR, s.p.

12 SES I 2004 SES II 2009 SES II + 2013 CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY BUDOUCÍ
Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p 3.2 SES II+ A CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY NOVÉ CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY SES I 2004 SES II 2009 SES II + 2013 NOVÉ VYTVÁŘENÍ FABů VÝKONNOSTNÍ PLÁNOVÁNÍ ANS POSKYTOVATELŮ – TRAŤOVÉ SLUŽBY VÝKONNOSTNÍ PLÁNOVÁNÍ NA ÚROVNI FABů NOVÉ BUDOUCÍ VÝKONNOST ATM CERTIFIKACE POSKYTOVATELŮ ANS + ZAHRNUTY I PŘIBLIŽOVACÍ A LETIŠTNÍ SLUŽBY ZAVEDENÍ REFERENČNÍCH PERIOD INTEROPERABILITA ATM SYSTÉMŮ PROJEKT SESAR NOVÉ POVINNÉ INCENTIVY PROGRAMY BONUSŮ/MALUSŮ ZMĚNA FINANCOVÁNÍ RISK –SHARING MECHANISM

13 ALE ! PRINCIPY 3.2 SES II+ A CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY
Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p 3.2 SES II+ A CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY Flight Plan and Airport Slot Consistency Service 4D Trajectory Flight Profile Calculation for planning purposes Service European Tracker Service Advanced Flexible Use of Airspace Support Service European ATM Information Management Service Management of Common Network Resources Service Network Infrastructure Performance monitoring and analysis Service Pan European Network Service Data Communication Service OBECNÁ PODPORA POZICE POSKYTOVATELŮ SLUŽEB ANS REALIZACE NA CELOEVROPSKÉ ÚROVNI ALE ! PRINCIPY CS MUSÍ BÝT SOUČÁSTÍ PROGRAMU SES POD VEDENÍM EVROPSKÉ KOMISE ŘÍZENO EUROCONTROL ŘÍZENÍ A FINANCOVÁNÍ MUSÍ BÝT PŘEDPOKLADEM PRO IMPLEMETACI KONCEPTU CENTRALIZOVANÝCH SLUŽEB PODPORA V RÁMCI REALIZACE SESAR ZPRACOVÁNÍ „BUSINESS CASE“ PRO KAŽDOU CS + PŘEDLOŽENÍ REGULAČNÍHO RÁMCE POSÍLENÍ VÝKONNOSTI POSKYTOVATELŮ ANS

14 DĚKUJI ZA POZORNOST


Stáhnout ppt "VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p."

Podobné prezentace


Reklamy Google