Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní informace pro žadatele OPVK

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní informace pro žadatele OPVK"— Transkript prezentace:

1 Základní informace pro žadatele OPVK
Odbor regionálního rozvoje Oddělení grantů Mgr. Andrea Balažková a Tento seminář je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

2 Cíl 2. globálního grantu 1.1 – Zvýšení kvality ve vzdělávání
dokončení kurikulární reformy, realizace počátečního vzdělávání založeného na osvojování klíčových kompetencí, univerzálně využitelných pro uplatnění na trhu práce a pro další vzdělávání rozvoj partnerství a síťování mezi školami a dalšími subjekty, které se zabývají vzděláváním a výchovou rozvoj informačních aktivit a kariérového poradenství k zajištění profesní orientace, efektivní volby vzdělávací cesty a prevence předčasných odchodů zajištění kvality ve vzdělávání prostřednictvím zavádění systémů externí a interní evaluace ve vzdělávání a zavádění systémů řízení kvality

3 Cíl 2. globálního grantu 1.2 – rovné příležitosti dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními potřebami Rozvoj a uplatňování pedagogických metod a forem výuky podporujících rovný přístup ke vzdělávání a zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků pro odstraňování bariér rovného přístupu. Rozvoj poradenství a asistenčních, speciálně pedagogických a psychologických služeb. Podpora úspěšnosti ve vzdělávání a prevence předčasných odchodů ze vzdělávání. Vybudování systému včasné péče o děti se sociokulturním znevýhodněním. Prevence rasismu a xenofobie a vzdělávání dětí cizinců žijících na území ČR.

4 Cíl 2. globálního grantu 1.3 – Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení
podpora systému a rozmanitých forem dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a dalších pracovníků škol a školských zařízení, návrh systému kariérního růstu realizace DVPP podporující rozvoj a zvyšování kompetencí pedagogů (s důrazem na realizaci kurikulární reformy, výuky cizích jazyků a využívání ICT ve výuce) a řídících pracovníků škol a školských zařízení zvýšení dostupnosti, kvality a atraktivity nabídky dalšího vzdělávání pro pracovníky škol.

5 OP VK ve Středočeském kraji
Alokace pro OP 1.1, 1.2 a 1.3 1.1 - alokace 115 mil. Kč 1.2 – alokace 30 mil. Kč 1.3 – alokace 30 mil. Kč

6 GLOBÁLNÍ GRANT 1.1, 1.2 a 1.3 limity finanční podpory OP 1.1: min ,- Kč max ,- Kč limity finanční podpory OP 1.2: min ,- Kč max ,- Kč limity finanční podpory OP 1.3: min ,- Kč max ,- Kč

7 GLOBÁLNÍ GRANT 1.1, 1.2 a 1.3 termín vyhlášení: 4. května 2011
ukončení příjmu žádostí: 24. června 2011 ve 12:00 hod (od 10.června předkládat na oddělení Grantů/úterý, čtvrtek: 8:00 – 14:00; středa: 8:00 – 16:00) Předběžný termín vyhlášení výsledků: prosinec 2011 záměr projektu lze konzultovat s pracovníky oddělení grantů osobně, telefonicky nebo em (osobní návštěva pouze po předchozí domluvě) max. doba trvání GP 36 měsíců ukončen nejpozději do

8 Podporované aktivity 1.1 Zlepšování podmínek pro výuku technických, přírodovědných oborů a řemesel, včetně zvyšování motivace žáků ke vzdělávání se v těchto oborech Spolupráce institucí počátečního vzdělávání s aktéry na trhu práce (včetně zahraničních) s možností uplatnění inovativních forem spolupráce

9 Podporované aktivity 1.1 skupinu oborů vzdělání: 18 Informační obory
21 Hornictví a hornická geologie, hutnictví a slévárenství 23 Strojírenství a strojírenská výroba 26 Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika 28 Technická chemie a chemie silikátů 29 Potravinářství a potravinářská chemie 31 Textilní výroba a oděvnictví 33 Zpracování dřeva výroba hudebních nástrojů 36 Stavebnictví, geodézie a kartografie 39 Speciální a interdisciplinární obory

10 Podporované aktivity 1.1 41 Zemědělství a lesnictví (tabulka obsahuje konkrétní názvy oborů) 41-45-M/001 Mechanizace a služby 41-45-M/01 41-54-H/002 Kovář a podkovář 41-54-H/01 Podkovář a zemědělský kovář 41-55-E/002 Opravářské práce 41-55-E/01 41-55-H/003 Opravář zemědělských strojů 41-55-H/01 41-56-H/001 Mechanizátor lesní výroby 41-56-H/01 Lesní mechanizátor 41-56-H/02 Opravář lesnických strojů

11 Podporované aktivity 1.1 43 Veterinářství a veterinární prevence
53 Zdravotnictví 78 Obecně odborná příprava (tabulka obsahuje konkrétní názvy oborů) 78-42-M/001 Technické lyceum 78-42-M/01 78-42-M/005 Zdravotnické lyceum 78-42-M/04 78-42-M/006 Přírodovědné lyceum 78-42-M/05

12 Podporované aktivity 1.1 79 Obecná příprava 82 Umění a užité umění
Základní škola 79-01-B/01 Základní škola speciální

13 Podporované aktivity 1.2 Uplatňování a zlepšování organizačních forem výuky a vyučovacích metod podporujících rovný přístup ke vzdělávání, včetně tvorby individuálních vzdělávacích plánů, využití ICT a e-learningových aplikací. Zvyšování kompetence pedagogických pracovníků pro odstraňování bariér bránících rovnému přístupu všech jedinců ke vzdělávání. Rozvoj poradenství, propracování a rozšíření nabídky asistenčních, speciálně pedagogických a psychologických služeb pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Vybudování „záchytné sítě“ pro osoby ohrožené předčasným odchodem ze systému vzdělávání a těch, co se do systému chtějí navrátit.

14 Podporované aktivity 1.2 Včasné zajištění minimální garantované péče o děti se sociokulturním znevýhodněním. Vzdělávání dětí cizinců (především jazykové) žijících na území ČR. Podpora neformálního vzdělávání a kompetencí v něm získaných, zdokonalování systému vzdělávání pracovníků NNO a středisek volného času, vytváření vzdělávacích modulů uznatelných jako součást dalšího vzdělávání.

15 Podporované aktivity 1.3 Podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků škol a školských zařízení v oblasti kurikulární reformy. Podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků škol a školských zařízení v oblasti výuky cizích jazyků a v cizích jazycích. Podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků škol a školských zařízení v oblasti výuky technických, přírodovědných oborů a řemesel. Podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků škol a školských zařízení pro využívání ICT ve výuce.

16 Podporované aktivity 1.3 Podpora profesního rozvoje pracovníků škol a školských zařízení pro udržitelný rozvoj. Zvýšení dostupnosti, kvality a atraktivity nabídky dalšího vzdělávání pro nepedagogické pracovníky škol a školských zařízení. Zvyšování kompetencí řídících pracovníků škol a školských zařízení v oblasti řízení a personální politiky.

17 Podporované aktivity 1.1, 1.2 a 1.3
Upozornění: podporované aktivity musí být v souladu s cíli OP VK a oblastí podpory 1.1, 1.2 a 1.3. klíčová aktivita musí být v přímé vazbě na podporované aktivity projektového řízení, vedení účetnictví, administrace, auditu, vybavení učebny, kanceláře, instalování programu či publicity jsou pouze doplněním jednotlivých KA a nikoliv samostatnou KA

18 Cílové skupiny 1.1, 1.2 a 1.3 Oblast podpory 1.1 Oblast podpory 1.3
žáci škol a školských zařízení; pracovníci škol a školských zařízení; vedoucí pracovníci škol a školských zařízení pracovníci organizací působících v oblasti vzdělávání dětí a mládeže a pracovníci organizací působících v oblasti volného času dětí a mládeže. V oblasti podpory 1.1 nejsou cílovou skupinou akademičtí pracovníci VŠ a ostatní pracovníci VŠ, pedagogičtí pracovníci VOŠ a nepedagogičtí pracovníci VOŠ pracovníci škol a školských zařízení (Zahrnuje rovněž vedoucí pracovníky a pracovníky mateřských škol. vedoucí pracovníci škol a školských zařízení Pracovníky mateřských škol v oblasti podpory 1.3 nejsou cílovou skupinou akademičtí pracovníci VŠ a ostatní pracovníci VŠ, pedagogičtí pracovníci VOŠ a nepedagogičtí pracovníci VOŠ

19 Cílové skupiny 1.1, 1.2 a 1.3 Oblast podpory 1.2 Oblast podpory 1.2
děti a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami od 3 let (např. z mateřských škol a přípravných tříd základních škol; děti (do 18 let), které předčasně opustily systém počátečního vzdělávání; žáci základních a středních škol se speciálními vzdělávacími potřebami a ti žáci, kteří jsou ohroženi předčasným odchodem ze vzdělávání; děti a žáci, pokud jsou aktivity realizovaného projektu zaměřeny na vytváření inkluzivního prostředí ve škole, školském zařízení pro zájmové vzdělávání a organizacích působících v oblasti volného času dětí a mládeže; rodiče dětí a žáků; děti a žáci mimořádně nadaní (o mimořádném nadání bude třeba dodat potvrzení z pedagogicko-psychologické poradny); děti a žáci nadaní (pouze v mimoškolních aktivitách); pracovníci škol a školských zařízení; vedoucí pracovníci škol a školských zařízení; pracovníci organizací působících v oblasti vzdělávání dětí a mládeže a pracovníci organizací působících v oblasti volného času a zájmového vzdělávání dětí a mládeže; pracovníci a dobrovolní pracovníci organizací působících v oblasti vzdělávání asistenčních služeb a v oblasti volného času a zájmového vzdělávání dětí a mládeže.

20 Oprávnění žadatelé 1.2 školy a školská zařízení vysoké školy
města, obce a svazky obcí sdružení a asociace škol právnické osoby působící ve vzdělávání a kariérovém poradenství; organizace působící v oblasti volného času dětí a mládeže; nestátní neziskové organizace

21 Oprávnění žadatelé 1.1 a 1.3 školy a školská zařízení vysoké školy
sdružení a asociace škol, které mají zapsán jako předmět činnosti vzdělávání právnické osoby působící ve vzdělávání a kariérovém poradenství; města, obce a svazky obcí odborové organizace a organizace zaměstnavatelů, profesní a oborová sdružení hospodářská komora zaměstnavatelé, pokud v souladu s předmětem své činnosti poskytují plnění v souvislosti s aktivitami, které mohou být předmětem podpory OP VK, nebo s vytvářením nezbytných podmínek pro takové aktivity nestátní neziskové organizace

22 Oprávněnost žadatelů 1.1, 1.2 a 1.3
typ žadatele viz.výzva sídlo žadatele musí být na území ČR projekty budou realizovány ve prospěch cílové skupiny ze Středočeského kraje žadatel přímo zodpovědný za přípravu a řízení projektu a není jako prostředník bezdlužnost vůči veřejné správě a zdravotním pojišťovnám žadatel nesmí být v úpadku či v likvidaci a nesmí být proti němu vedena exekuce aktivity již podpořené z oblasti podpory 1.4 nesmí být podpořeny z PO 1 podnikající subjekt nebo nestátní nezisková organizace nebyly založeny dříve než před dvěma lety od data odevzdání žádosti

23 Partnerství ze dvou a více spolupracujících organizacích
podílejí na koordinaci, organizačním nebo administrativním zajištění projektu příjemce realizuje hlavní část řízení a KA projektu příjemce/žadatel zodpovídá za projekt jako celek a zodpovídá za rozdělení prostředků mezi partnery nesmí být založeno na zabezpečení běžné administrace projektu

24 Partnerství nejedná se o dodavatelský vztah
s finančním příspěvkem a bez finančního příspěvku příjemce uzavře pracovně právní vztah se zaměstnancem partnera na totožnou činnost jakou má partner v projektu – nelze tuto činnost vykazovat v rámci partnerství Prohlášení o partnerství (příloha č. 4)

25 Monitorovací indikátory
Prováděcí dokument OP VK verze k /Metodika MI OP VK, verze 2, 18. října 2010 zpětná vazba projektu – podstatné informace o projektu plánovaná hodnota: XII. MI a VI. KA povinnost vykazovat dle pohlaví, věku, dosaženého vzdělání a dalších specifik (menšiny, migranti apod.) – není sankcionováno nutno dodržet počet dle smlouvy – sankce vykazování průkaznou evidencí aplikace BENEFIT7 - žadatel řídí pokyny uvedenými ve sloupci Komentář

26 Monitorovací indikátory 1.1
Kód indikátoru Název indikátoru Plánovaná hodnota Počet podpořených osob v počátečním vzdělávání celkem – dětí, žáků v projektech z celkového počtu podpořených osob 10 Chlapci Dívky Neaktivní osoby celkem Neaktivní osoby ve vzdělávání či odborné přípravě (žáci, studenti a učni) mladí lidé let menšiny migranti zdravotně znevýhodnění Ostatní znevýhodněné skupiny ISCED 1 a 2 ISCED 3 ISCED 4 ISCED 5 a 6

27 Monitorovací indikátory 1.1
Kód indikátoru Název indikátoru Plánovaná hodnota Počet podpořených osob – pracovníků v dalším vzdělávání celkem 20 Muži Ženy neaktivní osoby celkem mladí lidé let starší pracovníci let menšiny migranti zdravotně znevýhodnění Ostatní znevýhodněné skupiny ISCED 1 a 2 ISCED 3 ISCED 4 ISCED 5 a 6

28 Monitorovací indikátory 1.1
Kód indikátoru Název indikátoru Plánovaná hodnota Počet podpořených osob poskytujících služby nebo podporujících poskytování vzdělávacích služeb 5 Počet nově vytvořených/inovovaných produktů 4 Počet nově vytvořených/inovovaných produktů s komponentou ŽP 2 Počet nově vytvořených/inovovaných produktů s komponentou ICT

29 Monitorovací indikátory 1.2
Kód indikátoru Název indikátoru Plánovaná hodnota Počet podpořených osob v počátečním vzdělávání celkem – dětí, žáků v projektech z celkového počtu podpořených osob 30 chlapci dívky neaktivní osoby celkem neaktivní osoby ve vzdělávání či odborné přípravě (žáci, studenti a učni) mladí lidé let menšiny migranti zdravotně znevýhodnění Ostatní znevýhodněné skupiny ISCED 1 a 2 ISCED 3 ISCED 4

30 Monitorovací indikátory 1.2
Kód indikátoru Název indikátoru Plánovaná hodnota Počet podpořených osob – pracovníků v dalším vzdělávání 10 Muži Ženy neaktivní osoby celkem mladí lidé let starší pracovníci let menšiny migranti zdravotně znevýhodnění Ostatní znevýhodněné skupiny ISCED 1 a 2 ISCED 3 ISCED 4 ISCED 5 a 6

31 Monitorovací indikátory 1.2
Kód indikátoru Název indikátoru Plánovaná hodnota Počet žáků se speciálními vzdělávacími potřebami začleněných do integrovaných tříd 10 chlapci dívky neaktivní osoby celkem neaktivní osoby ve vzdělávání či odborné přípravě (žáci, studenti a učni) mladí lidé let menšiny migranti zdravotně znevýhodnění Ostatní znevýhodněné skupiny ISCED 1 a 2

32 Monitorovací indikátory 1.2
Kód indikátoru Název indikátoru Plánovaná hodnota Počet žáků se speciálními vzdělávacími potřebami zařazených do běžných tříd 5 chlapci dívky neaktivní osoby celkem neaktivní osoby ve vzdělávání či odborné přípravě (žáci, studenti a učni) mladí lidé let menšiny migranti zdravotně znevýhodnění Ostatní znevýhodněné skupiny ISCED 1 a 2

33 Monitorovací indikátory 1.2
Kód indikátoru Název indikátoru Plánovaná hodnota Počet podpořených osob – poskytovatelé služeb 4 Počet nově vytvořených/inovovaných produktů 6 počet nově vytvořených/inovovaných produktů s komponentou ŽP 1 počet nově vytvořených/inovovaných produktů s komponentou ICT 2 počet nově vytvořených/ inovovaných produktů výhradně zaměřených na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

34 Monitorovací indikátory 1.3
Kód indikátoru Název indikátoru Plánovaná hodnota Počet podpořených osob – klientů služeb 10 muži 3 ženy 7 zaměstnaní mladí lidé let starší pracovníci let menšiny migranti zdravotně znevýhodnění ostatní znevýhodněné skupiny ISCED 1 a 2 ISCED 3 ISCED 4 ISCED 5 a 6

35 Monitorovací indikátory 1.3
Kód indikátoru Název indikátoru Plánovaná hodnota   Počet podpořených osob – poskytovatelé služeb 5 Počet nově vytvořených/inovovaných produktů Počet nově vytvořených/inovovaných produktů s komponentou ŽP 1 Počet nově vytvořených/inovovaných produktů s komponentou ICT 2 Počet nově vytvořených/inovovaných produktů výhradně zaměřených na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami Počet úspěšně podpořených osob 10 muži ženy

36 Publicita Povinná publicita projektu - každý příjemce musí:
zajištění realizace informačních a propagačních aktivit dodržování pravidel podle Manuálu vizuální identity OP VK Volba propagačních nástrojů: obsah a volba je v kompetenci příjemce dotace dodržování a realizace publicity je předmětem kontrol náklady na povinou publicitu patří mezi nepřímé náklady projektu publicita není klíčovou aktivitou projektu

37 Nástroje propagačních aktivit
internet (webové stránky projektu) publikace, informační materiály tiskové zprávy, články, rozhovory tiskové konference, semináře letáky a plakáty inzerce propagační předměty

38 Tvorba projektu cíl daného projektu přínos projektu
postup při realizaci – projektový záměr monitorovací indikátory Projektový záměr popis věcné stránky projektu definici výstupů harmonogram realizace finanční prostředky – rozpočet specifikace aktivit - klíčové aktivity analýza potřebnosti cílových skupin Vše musí korespondovat s prioritami OPVK

39 Zpracování projektu

40 Kde najít informace? www.msmt.cz www.fondyeu.kr-stredocesky.cz

41 Průběh hodnocení žádostí
1. Formální hodnocení Nedostatky jsou odstranitelné/opravitelné. Případné formální nedostatky se odstraňují až po hodnocení přijatelnosti. Na odstranění má žadatel 10 pracovních dnů. Odemknutí benefitové žádosti a vytvoření nového „hash“klíče 2. Hodnocení přijatelnosti Posuzování s ohledem na základní podmínky výzvy Neodstranitelné nedostatky Metodický dopis č.7.2 Výklady kritérií přijatelnosti GP a IP

42 Průběh hodnocení žádostí
3. fáze hodnocení – Věcné hodnocení Věcné hodnocení provádějí individuální hodnotitelé vybírání z CDH, 2 hodnotitelé + arbitr K podpoře alespoň 65 bodů 4. fáze – Hodnocení výběrovou komisí (dále jen „VK“) VK může daný projekt „pokrátit“ VK při svém rozhodování respektuje pořadí vzniklé na základě bodového ohodnocení. VK může v závažných případech projekt nedoporučit

43 Formální hodnocení Kritérium Finalizace žádosti v elektronické podobě v aplikaci Benefit 7. Dodání žádosti 1x v elektronické podobě ve formátu .pdf na nosiči CD-R. Dodání žádosti 1 x v listinné podobě (originále) a její zabezpečení proti neoprávněné manipulaci. Dodání všech relevantních povinných příloh, které byly specifikovány ve výzvě, i nepovinných příloh 1x v elektronické podobě ve formátu .pdf na nosiči CD-R. Dodání všech relevantních povinných příloh, které byly specifikovány ve výzvě, i nepovinných příloh 1 x v listinné podobě (originále) a jejich zabezpečení proti neoprávněné manipulaci. Shodný počet listů příloh a počet listů příloh uvedeném na Seznamu příloh . Podpis a razítko statutárního zástupce/oprávněné osoby žadatele na listinné verzi žádosti a seznamu příloh a v případě relevantnosti také podpisy/razítka partnerů v žádosti.

44 Hodnocení přijatelnosti
Kritérium Žadatel – splnění definice pro Příjemce podpory stanovené pro danou výzvu. Sídlo žadatele – území České republiky. Partner projektu – splnění podmínek pro oprávněnost partnera a současně splnění další podmínky pro partnerství stanovené výzvou. Územní dopad projektu – kraj, v jehož působnosti byl globální grant vyhlášen. Soulad navržených klíčových aktivit projektu s vyhlášenými podporovanými aktivitami v rámci dané výzvy. Soulad cílových skupin se stanovenými cílovými skupinami v rámci dané výzvy. Soulad doby trvání projektu s délkou trvání projektu uváděnou ve výzvě. Soulad požadované výše finanční podpory k realizaci projektu se stanoveným rozmezím minimální a maximální výše finanční podpory v rámci dané výzvy. Respektování finančních limitů v rámci dané výzvy. Využití podpory výhradně pro způsobilé výdaje. Respektování hranice výše veřejné podpory. Soulad požadované procentuální výše nepřímých nákladů se stanovenou procentuální výší nepřímých nákladů vymezených v rámci dané výzvy.

45 Doklady o právní subjektivitě
Např.: Města, obce a svazky obcí - doklad o přidělení IČ, výpis z registru ekonomických subjektů Školy a školská zařízení – zřizovací listina, výpis z rejstříku obecně prospěšných společností Vysoké školy – oznámení ekonomického subjektu

46 Věcné hodnocení analýza – potřebnost projektu, přínos pro cílovou skupinu charakteristika cílové skupiny, způsob práce s cílovou skupinou definice klíčových aktivit prokázání vědomí rizik nástroje publicity přiměřenost a hospodárnost rozpočtu ve vztahu k KA nad 3 mil. povinnost auditu monitorovací indikátory

47 47 Projektová žádost I. Souhrnné informace II.Žadatel
Název subjektu, právní forma, IČ, DIČ… Zkušenosti s realizací a řízením projektů v RLZ Zkušenosti s prací s CS Příjemce veřejné podpory v posledních 3 letech Příjemce podpory de-minimis v posledních 3 letech Statutární zástupci, kontaktní osoby, adresa Výzva, OP Projekt – žadatel, adresa, kontakt, název projektu, doba realizace, rozpočet Stručný obsah 47

48 Projektová žádost IV. Popis projektu III. Partner projektu
Cíle projektu Zdůvodnění potřebnosti Popis cílové skupiny Zapojení a motivace CS Přínos pro CS Rizika projektu Popis opatření na eliminaci/odstranění rizik Popis realizace plánovaných aktivit po ukončení financování z ESF Popis přidané hodnoty/inovativnost Vazby na jiné projekty Vnitřní postupy řízení a organizace Podporované aktivity Název, právní forma aj. Zdůvodnění zapojení Popis zapojení partnera Zkušenosti s projekty RLZ Zkušenosti s CS

49 Projektová žádost V. Územní dopad a realizace VI. Klíčové aktivity
Podrobný popis realizace KA Výstupy KA Územní dopad Místo realizace Realizované investice

50 Projektová žádost VII. Harmonogram KA VIII. Realizační tým
Vyplnit tabulky dle období Počet osob v realizačním týmu Složení RT Manažerské a administrativní pozice - název, forma, úvazek, sazba, pracovní náplň

51 Rozpočet projektu IX. Rozpočet projektu X. Horizontální témata
Podpora rovných příležitostí – vliv projektu na rovné příležitosti, popis aktivit a zdůvodnění vlivu na rovné příležitosti Podpora udržitelného rozvoje – vliv projektu na udržitelný rozvoj, popis aktivit a zdůvodnění vlivu na udržitelný rozvoj podrobný rozpočet komentář k rozpočtu předpokládané zdroje financované v Kč rozpočet projektu podle aktivit rozpočet projektu podle subjektů harmonogram čerpání rozpočtu

52 Projektová žádost XI. Kategorizace pomoci XII. Monitorovací indikátory
název prioritního tématu číslo prioritního tématu prostředky z EU v Kč název typu území číslo typu území název hospodářské činnosti číslo hospodářské činnosti komentář název indikátoru měrná jednotka plánovaná hodnota datum plánované hodnoty

53 Projektová žádost XIII. Výběrové řízení XIV. Publicita
způsob zajištění publicity konkrétní opatření pro zajištění publicity pořadoví číslo VŘ název VŘ specifikace druhu zadavatele postup při VŘ stav VŘ předpokládaná/skutečná hodnota celkem v Kč bez DPH předpokládané/skutečné datum zahájení a ukončení VŘ

54 Projektová žádost XV. Další projekty v současné době realizované žadatelem/partnerem XVI. Čestné prohlášení název žadatele/partnera projekt č. 1 název partneři rozpočet (v Kč) datum poskytnutí podpory poskytovatel/dotační titul popis Partner/žadatel – název subjektu, statutární zástupce, datum, razítko, podpis

55 Projektová žádost XVII. Přílohy projektu název přílohy číslo přílohy
požadovaná příloha počet listů doložena nerelevantní přílohu zadal příloha popis

56 Specifická kritéria VH pro OP 1.1
7.1 Vazba na strategické dokumenty Sčk 5 15 bodů 7.2 Provázanost rozpočtu projektu s klíčovými aktivitami projektu 7.3 Způsob zapojení cílových skupin 3 7.4 Synergie s jiným OP 2

57 Specifická kritéria VH pro OP 1.2
7.1 Synergie s jiným OP 2 15 bodů 7.2 Vazba na strategické dokumenty Sčk 4 7.3 Zaměření projektu na EVVO nebo ICT 7.4 Zaměření projektu na integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do integrovaných tříd nebo zlepšení podmínek pro integraci žáků 5

58 Specifická kritéria VH pro OP 1.3
G1 Podrobné rozpracování obsahu metodických dokumentů a nástrojů k realizovanému DVPP 5 15 bodů G2 Vazba na strategické dokumenty Středočeského kraje 2 G3 Zaměření aktivit na podporu cílové skupiny u zaměstnavatelů a sociálních partnerů 3 G4 Zajištění cílové skupiny o realizaci projektu G5 Synergie s jiným OP

59 Děkuji Vám za pozornost.
Mgr. Andrea Balažková


Stáhnout ppt "Základní informace pro žadatele OPVK"

Podobné prezentace


Reklamy Google