Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
2
Marketingový systém řízení
RISKUJ Marketingový systém řízení
3
RISKUJ Marketingové analýzy 1 000 2 000 3 000 4 000 Marketingové strategie 1 000 2 000 3 000 4 000 Podnikatelské koncepce 1 000 2 000 3 000 4 000 Základní pojmy z marketingu 1 000 2 000 3 000 4 000
4
Marketingové analýzy za 1 000
Jaký výrobek označujeme pojmem dojná kráva? výrobky s vysokým podílem na trhu, jejich podíl už neroste
5
Marketingové analýzy za 2 000
Co je to tržní potenciál? ukazatel, který udává, kolik výrobků by se mohlo na daném trhu prodat
6
Marketingové analýzy za 3 000
Čím se zabývá SW analýza? vnitřním prostředím firmy – hledá silné a slabé stránky
7
Marketingové analýzy za 4 000
Čím se zabývá portfoliová analýza BCG? rozděluje výrobky do čtyř skupin podle jejich podílu na trhu a podle tempa růstu trhu
8
Marketingové strategie za 1 000
Charakterizujte strategii tržní mezery strategie zaměřená na konkurenci, hledá prázdné místo na trhu
9
Marketingové strategie za 2 000
Co je to strategie? dlouhodobý způsob chování firmy, který má vést k dosažení cílů firmy
10
Marketingové strategie za 3 000
Vyjmenujte strategie zaměřené na zákazníky strategie nízkých nákladů strategie diferenciace výrobku strategie segmentace trhu
11
Marketingové strategie za 4 000
V čem spočívá strategie rozvoje výrobku? firma se snaží prosadit na stávajícím trhu s novým výrobkem
12
Podnikatelské koncepce za 1 000
Které podnikatelské koncepce znáte? výrobní koncepce výrobková koncepce prodejní koncepce marketingová koncepce eko sociální marketingová koncepce
13
Podnikatelské koncepce za 2 000
Co je podstatou výrobkové koncepce? čím kvalitnější výrobek, tím větší prodej a zisk
14
Podnikatelské koncepce za 3 000
Vyjmenuj hlavní představitele výrobní koncepce Henry Ford, Tomáš Baťa
15
Podnikatelské koncepce za 4 000
Jaký je rozdíl mezi prodejní a marketingovou koncepcí? obě používají stejné nástroje, ale u prodejní je na prvním místě výroba a pak zákazník a u prodejní se nejdřív zjišťují potřeby zákazníka a podle toho se vyrábí
16
Základní pojmy za 1 000 Co je marketingový mix?
kombinace marketingových nástrojů – výrobku, ceny, distribuce a propagace
17
uspokojit přání zákazníka lépe než konkurence
Základní pojmy za 2 000 Co je cílem marketingu? uspokojit přání zákazníka lépe než konkurence
18
rozčlenění trhu na menší skupiny zákazníků
Základní pojmy za 3 000 Co je segmentace trhu? rozčlenění trhu na menší skupiny zákazníků
19
dodavatelé, konkurenční firmy, stát, nové firmy
Základní pojmy za 4 000 Kdo ovlivňuje konkurenční prostředí firmy? dodavatelé, konkurenční firmy, stát, nové firmy
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.