Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Marketingový systém řízení

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Marketingový systém řízení"— Transkript prezentace:

1

2 Marketingový systém řízení
RISKUJ Marketingový systém řízení

3 RISKUJ Marketingové analýzy 1 000 2 000 3 000 4 000 Marketingové strategie 1 000 2 000 3 000 4 000 Podnikatelské koncepce 1 000 2 000 3 000 4 000 Základní pojmy z marketingu 1 000 2 000 3 000 4 000

4 Marketingové analýzy za 1 000
Jaký výrobek označujeme pojmem dojná kráva? výrobky s vysokým podílem na trhu, jejich podíl už neroste

5 Marketingové analýzy za 2 000
Co je to tržní potenciál? ukazatel, který udává, kolik výrobků by se mohlo na daném trhu prodat

6 Marketingové analýzy za 3 000
Čím se zabývá SW analýza? vnitřním prostředím firmy – hledá silné a slabé stránky

7 Marketingové analýzy za 4 000
Čím se zabývá portfoliová analýza BCG? rozděluje výrobky do čtyř skupin podle jejich podílu na trhu a podle tempa růstu trhu

8 Marketingové strategie za 1 000
Charakterizujte strategii tržní mezery strategie zaměřená na konkurenci, hledá prázdné místo na trhu

9 Marketingové strategie za 2 000
Co je to strategie? dlouhodobý způsob chování firmy, který má vést k dosažení cílů firmy

10 Marketingové strategie za 3 000
Vyjmenujte strategie zaměřené na zákazníky strategie nízkých nákladů strategie diferenciace výrobku strategie segmentace trhu

11 Marketingové strategie za 4 000
V čem spočívá strategie rozvoje výrobku? firma se snaží prosadit na stávajícím trhu s novým výrobkem

12 Podnikatelské koncepce za 1 000
Které podnikatelské koncepce znáte? výrobní koncepce výrobková koncepce prodejní koncepce marketingová koncepce eko sociální marketingová koncepce

13 Podnikatelské koncepce za 2 000
Co je podstatou výrobkové koncepce? čím kvalitnější výrobek, tím větší prodej a zisk

14 Podnikatelské koncepce za 3 000
Vyjmenuj hlavní představitele výrobní koncepce Henry Ford, Tomáš Baťa

15 Podnikatelské koncepce za 4 000
Jaký je rozdíl mezi prodejní a marketingovou koncepcí? obě používají stejné nástroje, ale u prodejní je na prvním místě výroba a pak zákazník a u prodejní se nejdřív zjišťují potřeby zákazníka a podle toho se vyrábí

16 Základní pojmy za 1 000 Co je marketingový mix?
kombinace marketingových nástrojů – výrobku, ceny, distribuce a propagace

17 uspokojit přání zákazníka lépe než konkurence
Základní pojmy za 2 000 Co je cílem marketingu? uspokojit přání zákazníka lépe než konkurence

18 rozčlenění trhu na menší skupiny zákazníků
Základní pojmy za 3 000 Co je segmentace trhu? rozčlenění trhu na menší skupiny zákazníků

19 dodavatelé, konkurenční firmy, stát, nové firmy
Základní pojmy za 4 000 Kdo ovlivňuje konkurenční prostředí firmy? dodavatelé, konkurenční firmy, stát, nové firmy


Stáhnout ppt "Marketingový systém řízení"

Podobné prezentace


Reklamy Google