Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
SEZNAMKA SKŘÍTKŮ VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
2
NAŠI KAMARÁDI SKŘÍTKOVÉ PRŮVODCI VZDĚLÁVACÍMI OBLASTMI
Dítě a jeho psychika Dítě a svět Dítě a společnost Dítě a ten druhý Dítě a jeho tělo Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
10
Použité zdroje obrázků a zvuků
Kresby skřítků jsou použity se svolením autorek Yvety Šteruské a Marie Kádnerové. Kresby autorky (labyrinty)
11
Materiály, pomůcky a technické vybavení
Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (pastelky) Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Metodický postup Materiál je určený k seznámení se skřítky z Nového Strašecí. Ti pomáhají zejména nejmenším dětem adaptovat se na nové prostředí - školku. Skřítek Srdíčko pomáhá dětem zvládnout základy slušného chování, skřítek Pořádníček je učí, že každá věc má svoje místo. Šikula si s dětmi zpívá, hraje, cvičí, tvoří,.. Strážníček hlídá, aby se k sobě i ostatním děti chovaly ohleduplně. Taky se s ním děti učí bezpečnostní pravidla různých provozů (doprava, hry…). A skřítek Ticháček bdí nad klidem a odpočíváním. Součástí materiálu jsou pracovní listy - omalovánky a labyrinty se všemi pěti skřítky. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
13
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Na snímku č. 3 po dotyku/ kliknutí na skřítka připutuje jeho atribut pod jeho portrét. Na snímcích č jsou labyrinty, kde děti hledají spojnici mezi skřítkem a atributem. Mohou k tomu využít nástroj prezentace „pero“. Pro kontrolu se stačí dotknout atributu a nejkratší cestou se prokutálí kulička. Pracovní listy (omalovánky, labyrinty) jsou určeny k tisku, při prezentaci se nezobrazují. Jsou to stejné labyrinty jako na snímcích prezentace, děti je mohou řešit zároveň s kamarádem, který hledá cestu u dotykové obrazovky. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
14
Prvky polytechnické výchovy
Vzdělávací oblast DÍTĚ A JEHO TĚLO (BIOLOGICKÁ) Podoblast Jemná motorika, koordinace ruky a oka Dosažené konkretizované výstupy – držet správně tužku/pastelku; vybarvovat; Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
15
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.