Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí"— Transkript prezentace:

1 Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí
Úvod k akvizicím Důvěrné Draft 13. října 2011

2 Agenda 1 Cíle a struktura vyučování 1 2 Vymezení základu modelové transakce 6 3 Organizační pokyny 10 Strana

3 Cíle a struktura vyučování
Sekce 1 Cíle a struktura vyučování Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí • Úvod k akvizicím 1

4 Vymezení hlavních cílů předmětu
Sekce 1 – Cíle a struktura vyučování Vymezení hlavních cílů předmětu Seznámení se se základními typy transakcí Modelace konkrétní transakce, řešení praktických otázek s transakcí souvisejících Zásadní je kombinace znalosti práva, základních obchodních a ekonomických aspektů, prostředí, v němž je transakce uzavírána Umění komunikace s klientem Umění sebeprezentace Zdroj: ___________________________ Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí • Úvod k akvizicím 2

5 Mergers & Acquisitions
Sekce 1 – Cíle a struktura vyučování Mergers & Acquisitions Pojem M&A v sobě zahrnuje prakticky veškeré typy transakcí, které jsou uskutečňovány v rámci práva obchodních společností Společnost x podnik Asset deal x share deal Přeměny obchodních společností Zdroj: ___________________________ Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí • Úvod k akvizicím 3

6 Podnik x společnost Sekce 1 – Cíle a struktura vyučování
Zdroj: ___________________________ Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí • Úvod k akvizicím 4

7 Přeměny obchodních společností (fúze, rozdělení)
Sekce 1 – Cíle a struktura vyučování Přeměny obchodních společností (fúze, rozdělení) HOLDCO HOLDCO 100% 100% 100% 100% CO1 CO2 CO1 CO2 Zdroj: ___________________________ Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí • Úvod k akvizicím 5

8 Vymezení základu modelové transakce
Sekce 2 Vymezení základu modelové transakce Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí • Úvod k akvizicím 6

9 Modelová transakce – základní informace
Sekce 2 – Vymezení základu modelové transakce Modelová transakce – základní informace Záměr investora Monitoring prostředí Poradci investora Identifikace targetu Zvážení základních aspektů plánované transakce Oslovení targetu Zdroj: ___________________________ Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí • Úvod k akvizicím 7

10 Target FO FO FO FO 90% 3% 3% 4% Akciová společnost
Sekce 2 – Vymezení základu modelové transakce Target FO FO FO FO 90% 3% 3% 4% Akciová společnost Zdroj: ___________________________ Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí • Úvod k akvizicím 8

11 Záměr investora, strukturace transakce
Sekce 2 – Vymezení základu modelové transakce Záměr investora, strukturace transakce Akvizice majoritního podílu na targetu Nemovitosti nebudou součástí transakce Strukturace transakce Řešení regulatorních otázek Řešení daňových otázek Zdroj: ___________________________ Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí • Úvod k akvizicím 9

12 Sekce 3 Organizační pokyny
Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí • Úvod k akvizicím 10

13 Organizační otázky Jedna modelová transakce
Sekce 3 – Organizační pokyny Organizační otázky Jedna modelová transakce Práce na transakci ve čtyřech týmech po pěti lidech – rozdělení na kupující a prodávající, vždy dva týmy proti sobě Teoretická příprava na seminář doma na základě studijních materiálů v interaktivní osnově Praktická týmová práce na semináři Zápočet za pravidelnou účast a zpracování zadaných úkolů Zdroj: ___________________________ Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí • Úvod k akvizicím 11


Stáhnout ppt "Akvizice a financování společností v národním a mezinárodním prostředí"

Podobné prezentace


Reklamy Google