Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
výzva č. 26 červenec 2010 Praha
2
Hodnoty a popisy v MI Hodnota indikátorů by měla být adekvátní k danému období a klíčovým aktivitám projektu Jedná se o kumulativní hodnoty – tedy pokud jste v minulé zprávě uváděli výši indikátoru 20 osob a proškolili jste dalších 20, je nutné zohlednit hodnoty z obou monitorovacích období Vyplnění popisu dosažení hodnot indikátrů je pro nás klíčové – získáváme zde informace o výsledcích projektu v kvantitativní podobě
3
Výběrová řízení Pro kontrolu je nutné předložit:
výzvu k podání nabídek zápis o posouzení nabídek smlouvu s vítězným dodavatelem Dále je potřeba aktualizovat stav VŘ podle reality – pokud je datum ukončení je předpoklad toho, že VŘ již nebude v realizaci, ale ukončené
4
Záložka Výběrové řízení od 1.7.2010
Jedná se o doplnění 2 nových záložek a o úpravu již existující záložky: Dodavatelé k VŘ (nová záložka) Výběrová řízení (úprava záložky) Detaily k VŘ (nová záložka)
5
Nepodstatné změny: Harmonogram, Realizační tým a Rozpočet
Jakékoliv změny harmonogramu, rozpočtu či realizačního týmu je nutné zapracovat do 1. části MZ (v aplikaci Benefit7) Veškeré změny musí být nejen popsané, ale také řádně zdůvodněné – proč k nim došlo a proč nebylo možné dodržet původní plán v 2. části MZ (word dokument)
6
Klíčové aktivity Klíčové aktivity popisované v 2. části MZ musí být v souladu s harmonogramem uvedeným v 1. části MZ U realizovaných KA se zohledňuje období popisované v MZ (6 měsíců podle harmonogramu) U plánovaných KA je dostatečná informace pro další monitorovací období (dalších 6 měsíců realizace)
7
Formální chyby Číslo MZ Hash – musí být kompletní
V rámci čestného prohlášení je nutné zvolit bod o tom, zda je příjemce plátce či neplátcem DPH Přílohy do aplikace Benefit7 je třeba nahrát všechny povinné (elektronicky: č. 2, 4, 5, 9 a 100), z čehož vyplývá, že i výkazy práce v elektronické podobě. A to buď v jednom excelovém souboru nebo zazipované. Přílohy vkládejte do aplikace v původním .xls formátu.
8
Monitorovací zprávu budeme vracet k přepracování pouze jednou!
9
Děkuji za pozornost
10
Dodavatelé k VŘ Na zál. Dodavatelé k VŘ je potřeba vybrat Stát dodavatele. Zaktivní se pole IČ, provedete validaci IČ a údaje o Názvu dodavatele a HPF dodavatele se načtou z IS ARES. Příjemce doplní a popíše změnu v procesu vyhlášení nebo realizace VŘ. Pokud máte v ukončeném VŘ více dodavatelů, je potřeba postupně každého dodavatele založit pomocí tlačítka Nový záznam.
11
Výběrová řízení Úprava zál. Výběrová řízení: Pole Popis je povinné
Pole Předpokládaná / Skutečná hodnota v Kč bez DPH se rozdělilo na 2 políčka: Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH a Nasmlouvaná cena. V případě, že příjemce v žádosti o finanční podporu uvedl, že plánuje, či již má vyhlášené výběrové řízení, toto se automaticky přenese do MZ na záložku Výběrová řízení. Příjemce doplní a popíše změnu v procesu vyhlášení nebo realizace VŘ za sledované období. Pro založení nového VŘ použijte tlačítko Nový záznam.
12
Detaily k VŘ Na zál. Detaily VŘ musíte zadaného dodavatele (na zál. Dodavatelé k VŘ) aktivovat, tzn. přesunout zleva doprava pomocí >> (dvojitých šipek).
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.