Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

 odborně posuzovat, rozhodovat, označovat, soudit  „proces soustavného poznávání a posuzování žáka, založený na zjišťování, zaznamenávání, posuzování.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: " odborně posuzovat, rozhodovat, označovat, soudit  „proces soustavného poznávání a posuzování žáka, založený na zjišťování, zaznamenávání, posuzování."— Transkript prezentace:

1

2  odborně posuzovat, rozhodovat, označovat, soudit  „proces soustavného poznávání a posuzování žáka, založený na zjišťování, zaznamenávání, posuzování a hodnocení úrovně jeho osobnosti, jeho učební a pracovní činnosti v tělesné výchově a chování v hodinách ve škole, ale i mimo školu.“ (Antal, 1993)

3  Kontrola  Evidence  Klasifikace

4  Symboly  Neverbální  Klasifikace  Slovní hodnocení

5  Informativní  Motivační  Diagnostický

6  Prediktivní  Formativní  Sumativní

7  Normativní  Kriteriální  Individualizované

8  Dílčí  Souhrnné

9  Interní:  učitel TV  vzájemné hodnocení  sebehodnocení  Externí

10  Tělesný rozvoj  Pohybové dovednosti žáků  Motorická výkonnost  Vědomosti žáků  Vztah žáka k TV  Sociální projevy

11  nesrovnávat žáka s ostatními  ocenit podaný výkon  nehodnotit výkony – neznámkovat co žák neumí ale naopak co umí  pokud výkonové hodnocení, pak ve vztahu k žákovu zlepšení či zhoršení  hodnocení snahy, zájmu pozorováním  hodnocení dovedností – kontrolní cviky, výkon u měřitelných disciplín  hodnocení výkonnosti – motorické testy  hodnocení vědomostí – vědomostní testy, pravidla, chování…

12


Stáhnout ppt " odborně posuzovat, rozhodovat, označovat, soudit  „proces soustavného poznávání a posuzování žáka, založený na zjišťování, zaznamenávání, posuzování."

Podobné prezentace


Reklamy Google