Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRadka Šmídová
2
odborně posuzovat, rozhodovat, označovat, soudit „proces soustavného poznávání a posuzování žáka, založený na zjišťování, zaznamenávání, posuzování a hodnocení úrovně jeho osobnosti, jeho učební a pracovní činnosti v tělesné výchově a chování v hodinách ve škole, ale i mimo školu.“ (Antal, 1993)
3
Kontrola Evidence Klasifikace
4
Symboly Neverbální Klasifikace Slovní hodnocení
5
Informativní Motivační Diagnostický
6
Prediktivní Formativní Sumativní
7
Normativní Kriteriální Individualizované
8
Dílčí Souhrnné
9
Interní: učitel TV vzájemné hodnocení sebehodnocení Externí
10
Tělesný rozvoj Pohybové dovednosti žáků Motorická výkonnost Vědomosti žáků Vztah žáka k TV Sociální projevy
11
nesrovnávat žáka s ostatními ocenit podaný výkon nehodnotit výkony – neznámkovat co žák neumí ale naopak co umí pokud výkonové hodnocení, pak ve vztahu k žákovu zlepšení či zhoršení hodnocení snahy, zájmu pozorováním hodnocení dovedností – kontrolní cviky, výkon u měřitelných disciplín hodnocení výkonnosti – motorické testy hodnocení vědomostí – vědomostní testy, pravidla, chování…
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.