Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
sopop.cz Městská knihovna a komunitní plánování Web SOciální POmoci Písecka
2
Komunitní plán – vize a cíle Vize Písecko – příjemné místo pro život, společně pomáháme, podporujeme a doprovázíme. Cíle Analýza potřeb sociálních služeb v dané lokalitě Zpřístupnění a rozvoj potřebných sociálních služeb Zajištění informovanosti poskytovatelů i uživatelů
3
Komunitní plán – obsah Analytická část (analýza cílových skupin a jejich potřeb, další analytické dokumenty – ankety, analýza zadavatelů) Strategická část (vize, priority, opatření) Implementační část
4
Komunitní plán – průběh vzniku a organizace Realizátor Partner Řídící tým Realizační tým projektu
5
Komunitní plán – pracovní skupiny Časová náročnost Červen 2013 Březen 2015
6
Komunitní plán – účast knihovny v průběhu prací Veřejná projednání v jednotlivých fázích projektu Kulatý stůl Jednání jednotlivých pracovních skupin Přizvání do práce řídícího týmu
7
Komunitní plán – priority ¨
8
Komunitní plán – výstupy Průřezová témata: Opatření knihovna
9
Komunitní plán – výstupy Aktivity knihovny
10
Komunitní plán – výstupy Aktivity knihovny
11
Komunitní plán – výstupy Aktivity knihovny
13
Cíle webu Zajištění informovanosti v oblasti sociálních služeb Přispět k rychlejšímu řešení jednotlivých sociálních problémů Atraktivní obsah webu zaměřený na praktické informace i události v oblasti sociální a kulturní Získávání zpětné vazby od uživatelů
14
Prostředky k zajištění cílů Atraktivní design Přehlednost webu atraktivita informací Odbornost a spolehlivost Srozumitelnost
15
Funkcionality webu Většina informací s příznakem (včetně dotazů) V horním menu při výběru skupiny vystupuje do popředí Spodní menu reaguje na výběr skupiny Vyhledávání podle klíčových slov
17
Podíl knihovny Pravidelná aktualizace informací Koordinace a součinnost webu s oblastními pokytovateli soc. služeb Aktualizace seznamu a kontaktů zajištění tisku, bude-li třeba Propagace webu v rámci celého ORP zajištění propojení a napojení složek v rámci města
18
Co z toho máme? Finance? Ne. Možnost získání dotací? Ne. Nejsme poskytovateli, ani realizátory. Práci navíc? Ano? Tak proboha proč? Další upevnění pozice knihovny v rámci komunity i městských organizací zprostředkování kontaktu mezi uživateli SS a poskytovateli. Posílení identifikace knihovny jako informačního uzlu. Navázání spolupráce s poskytovateli a získání nových kontaktů – vytváření sítí. Možnost aktuální reakce designu služeb knihovny, případně celé komunity. (neuralgický bod nejen obývák, ale i mozek)
19
Co je nejdůležitější? SPOLUPRÁCE
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.