Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
23. – Představení 2. ročníku veletrhu Chytré bydlení Šetrné budovy Smart technologie Poradenské centrum Odborný seminář Šetrné budovy Odborný.
Advertisements

PREZENTACE ORGANIZACE
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Pivní a vinné slavnosti 2014
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Věrnostní program.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
specialista na firemní květinový servis
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Lékárna U Kristýny Lékárna U Kristýny byla založena v létě roku 2012 Její prodejna sídlí v Uherčicích Lékárna ale také funguje on-line a to na webové stránce.
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Place – místo prodeje (distribuce)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Destinační management TO Jeseníky-východ
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
Evropský veletrh pomaturitního a celoživotního vzdělávání GAUDEAMUS 2015/2016 Zasedání přípravného výboru veletrhu 31. března 2015 FIT VUT, Brno Zasedání.
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Popularizační a vzdělávací aktivity pro studenty a učitele středních a základních škol Oddělení obecné fyziky a didaktiky, Ústav fyzikální elektroniky.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
LIPNO CARD – karta plná zážitků
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Naučná stezka Petrovské studánky realizováno v rámci 2. výzvy MAS Šumperský venkov Fiche č.2: Vítá Vás vstupní brána Jeseníků II realizátor projektu: o.s.
Veletrhy a komerční výstavy. Komerční výstavy PR aktivity Dlouhodobé Krátkodobé Stálé expozice Dočasné výstavy K výročí firmy K prezentaci úspěchů K představení.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Užívání tabákových výrobků v dospělé české populaci (15 let a více) Výsledky studie GATS WHO/CDC 2012 MUDr. Hana Sovinová, PhDr. Ladislav Csémy Státní.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Masarykova univerzita - univerzita s budoucností1 VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ pro studenty a absolventy vysokých škol v Brně JOBCHALLENGE 2011 Šárka.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Souběžně probíhají: 23. – Brno - Výstaviště Veletrh DSB - Dřevo a stavby Brno.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
ESSENS CLUB   Parfémy, kosmetika, potravní doplňky - Colostrum, Aloe Vera Essens - Vysoká kvalita –Nízká cena Šárka Ksandrová, Essens ID: essens-club.cz.
Cenové triky.
PUMA x FACR jedna z největších sportovních firem světa
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
PŘIPRAVUJEME NA PROSINEC
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Inspirovat. Tvořit. Spojovat. Vzdělávat. Spolupracovat.
Výstava BETON a 23. listopadu 2017
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
POŘADATEL 2018 PODMÍNKY SPOLUPRÁCE.
ÚVĚR OD BUŘINKY a to pro každou výši úvěru ve všech variantách fixací, které souvisí s novou konstrukcí úrokových sazeb Úvěru od Buřinky, která startuje.
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Transkript prezentace:

Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…

Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA Holešovice 13. – 15. listopadu PRAHA Holešovice 28. – 31. října OSTRAVA 28. – 31. října OSTRAVA

Na výstavišti jsme jako doma! Postavíme vám stánek Zajistíme vyškolené hostesky a stánek povedeme

Na výstavišti jsme jako doma! A přivedeme na stánek zákazníky slevovou knížkou a propagací na Odmaminky.cz Zajišťujeme: Prodej produktů Představení novinek Sběr ů a telefonů Ochutnávky a distribuce vzorků Maskoty

Co pro vás na veletrzích děláme? 1. Jako jediní vydáváme a distribuujeme tištěné slevové knížky s kupóny na zboží a služby pro děti. Kupóny můžete oslovit rodiče s dětmi ať jste vystavovatelé nebo nevystavovatelé. 2. Rozšiřujeme vaše databáze zákazníků Registrací do klubů, organizací soutěží, rozdáváním vzorků, dárků atd. 3. Zajištujeme fyzickou přítomnost vaší značky přímo na veletrhu Kompletně zajišťujeme výstavní stánek a jeho fungování během veletrhu.

Ad 1: Slevová knížka na veletrhu: Připravujeme tištěnou slevovou knížku s kupóny partnerů (vystavovatelů i nevystavovatelů) Dárková knížka obsahuje slevu na vstupenku na veletrh, či vstupenku zdarma Propagujeme kupóny online na portálu Odmaminky.cz a v newsletteru na 50 tisíc rodičů Na veletrhu označíme logem akce stánky partnerů, kde lze kupóny uplatnit Distribuujeme slevové knížky přímo rodičům na veletrhu. Náklad až 10 tisíc ks na veletrh.

Ad 2: Rozšiřování vaší databáze zákazníků Získávání ů a telefonů zákazníků formou soutěží Spolupracovali jsme např. s: rozdáváním dárků k registraci Spolupracovali jsme např. s:

Ad 3: Zajištění fyzické přítomnosti vaší značky na veletrhu Kompletní zajištění výstavního a prodejního stánku. Zkušenosti od roku Rozdávání vzorků produktů pro děti

Kterým značkám jsme pomohli dostat se blíže k zákazníkům?

Partner dětských veletrhů 2015 – ceník Počet veletrhů – dle výběru Cena za partnerství (bez DPH) Kupóny ve slevové knížce Soutěž na homepage Kupón online na Partner tří veletrhů Kč Kč/veletrh 3 kupóny3 týdny3 slevové kupóny online Partner dvou veletrhů9.400 Kč Kč/veletrh 2 kupóny2 týdny2 slevové kupóny online Partner jednoho veletrhu Kč Kč/veletrh 1 kupón1 týden1 slevový kupón online Uspořádání soutěží, sběr registračních údajů, rozdávání vzorků nebo letáků, kompletní zajištění výstavního a prodejního stánku a další: cena individuální dle konkrétní akce.

ODMAMINKY.CZ je první specializovaný nákupní portál zaměřený na děti a jejich rodiče ODMAMINKY.CZ Vznik: únor 2011 Návštěvnost: 30 tisíc/měsíc Fanoušci na Facebooku: 5,6 tisíce Odběratelů newsletteru: přes 51,5 tisíc Co rodičům nabízíme? Slevový portál – slevy až 90 % Slevové knížky pro všechny dětské veletrhy v ČR Soutěže

Kdo má nejvíce zkušeností s dětskými veletrhy? Ing. Darina Noviková, jednatelka ODMAMINKY.CZ s.r.o. Amazon Court, Karolinská Praha 8 - Karlín IČ: