Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0374 Inovace vzdělávacích metod EU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Advertisements

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Future time clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
First Conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_59.
First Conditional Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ17 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Zero conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
VY_22_INOVACE_ANJ_1S2U_VO_27_20
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_10.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
34.1 If clauses 0+1, On the farm (Podmínkové věty typu 0 a 1, Na farmě) Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_49.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podmínkové věty První kondicionál – 9.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_Aj.9.ročník.08_first_conditional Název: First conditional Vzdělávací.
Název školy: Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál: Podmínková.
Zero conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_02.
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
GE - Vyšší kvalita výuky
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
First Conditional – tvar a použití
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
Název školy: Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál: Podmínková.
VY_32_Inovace_ Present perfect Project 3
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné AUTOR. Mgr
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_10_25_Future Tenses Going to
Transkript prezentace:

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU - OP VK Číslo a název klíčové aktivity II/2 – Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků na středních školách Autor Mgr. Radmila Vovková Číslo materiálu VY_22_INOVACE_ANJ_3S2N_VO_27_22 Název Zero and First Conditionals Druh učebního materiálu Prezentace PowerPoint Předmět Anglický jazyk Ročník 3. roč. SŠ, 2. roč. nástavbového studia Tématický celek Gramatika AnotaceVýkladová prezentace na 1 vyučovací hodinu seznamuje žáky s podmínkovými spojkami, s pravidly pro tvorbu nulového a prvního kondicionálu a se situacemi, ve kterých se příslušný podmiňovací způsob používá. Součástí jsou i tři cvičení, na kterých si získané teoretické znalosti procvičí. Prezentace obsahuje i klíč ke cvičením. Metodický pokyn Viz předposlední snímek prezentace Klíčová slova Zero conditional, first conditional, if, will, present simple Očekávaný výstup Žáci se naučí vyjadřovat o reálných situacích v přítomnosti, o pravděpodobných situacích v budoucnosti. Naučí se základní podmínkové spojky a osvojí si gramatická pravidla spojená s užitím těchto spojek. Datum vytvoření

ZERO AND FIRST CONDITIONALS If = jestliže Unless = ledaže, jestliže ne, pokud ne In case (that) = pro případ, že P rovided (that) = za předpokladu, že

Zero Conditional It tells about things which are always true e.g. laws of nature. If/When you heat ice, it melts. It describes real situations when one event follows another. It describes actions/situations that always lead to the same result. If/When you use your mobile a lot, it costs a fortune. If/When I am thirsty, I drink orange juice. If + present simple, present simple We can replace if with when.

A bit of practice 1.If I ______ (be) tired, I _______ (go) to bed. 2.If we ______ (throw) a stone into a pond, it _____ (sink). 3.If we _____ (talk) to the baby, she _______ (smile). 4.If she ______ (have) a problem, she _______ (talk) to her best friend. 5.If we ________ (not have) any money, we ____ (ask) our parents. 6.If I ______ (feel) sad, I ________ (listen to) some good music. amgo throwsinks talk smiles has talks don´t have ask feel listen to

First Conditional It describes possible future events (consequences) which depend on other future events (conditions). It talks about real present situations. If I win a lottery, I will give some money to charity. If you aren´t here in time, I will go without you. They won´t catch me if I run quickly enough. If + present simple, will (not) + infinitive Note: There is no comma before if.

A bit of practice 1.I _________ (make)some sandwiches provided you ___________ (get hungry) on the trip. 2. If the corner shop ____________ (not open), I _________ (go) to the supermarket. 3. If a credit card thief _______ (get) a chance, he _________ (steal) it. 4. If you _____ (eat) meals at the hotel every day, they _________ (give) you a discount. 5. We _______ (go) out tomorrow if the weather ___ (be) nice. will make get hungry doesn´t open will go gets will steal eat will give will go is

Translate the following sentences 1. Jestliže se budu cítit lépe, půjdu s tebou. 2. Cesta bude lacinější, jestliže pojedeme vlakem. 3. Za předpokladu, že odjedeme teď, budeme tam do půlnoci. 4. Vezmi si pláštěnku pro případ, že bude pršet. 5. Jestliže to tvoji rodiče zjistí, budou se zlobit. 6. Kytky uschnou, jestliže je nezaliješ. 7. Děti půjdou ven, jestliže nebude pršet. 8. Jestliže výtah přestane fungovat, stiskni toto tlačítko. 9. Pokud mi nezaplatíš, neumyji ti auto. 10.Můžeš si půjčit kolo za předpokladu, že ho vrátíš do 8.

And now check 1.If I feel better, I will go with you. 2.The journey will be cheaper if we go by train. 3.Provided we leave just now, we will be there by midnight. 4.Take your raincoat in case there is some rain/it rains. 5.If your parents find it out, they will be angry. 6.The flowers will die if you don´t water them. 7.Children will go out if it doesn´t rain. 8.If the lift stops working, press this button. 9.Unless you pay me, I won´t wash your car. 10.You can borrow my bike provided you give it back by 8.

Metodické pokyny k materiálu 1) Tento digitální učební materiál je zaměřen na osvojení si učiva týkajícího se schopnosti vyjádřit se o zákonitostech přírody, o možných budoucích událostech a o reálných situacích v přítomnosti. 2) Na první stranách se žáci seznámí se spojkami, které uvozují podmínkové věty a s pravidly tvoření nulového podmiňovacího způsobu a se situacemi, kdy tento podmiňovací způsob použijí. Na dalším snímku si tento způsob procvičí. 3) Snímek 5 přináší pravidla pro tvorbu prvního kondicionálu a popis situací, kde se tento kondicionál používá. Na dalším snímku procvičí. 4) Snímek 7 obsahuje cvičení na překlad, které může být zadáno jako domácí úkol. Další hodinu následuje kontrola, klíč je uveden na snímku č. 8 5) Metodické pokyny jsou uvedeny u cvičení. 6) Cvičení lze využít v papírové podobě nebo s nimi lze pracovat skupinově na interaktivní tabuli.

Použité zdroje FOLEY, Mark; HALL, Diane. My Grammar Lab: Intermediate. Harlow: Pearson, 2013, ISBN AUTOR NEUVEDEN. klipart [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Cvičení – vlastní tvorba