Potraviny domů: 5 let v roli průkopníka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aby vás e-zákazníci Jan Tuček. 3 Komunikace, zákaznický přístup 3 Komunikace, zákaznický přístup Zákazníci e-shopů vás nebudou pokud jim nenaplníte 3.
Advertisements

Prémiová automatická objednávka
Věrnostní program.
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
specialista na firemní květinový servis
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních.
CATERING.
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 11/14.
HELPDESK Pomoc uživatelům s jejich IT problémy a zefektivnění práce servisních techniků.
Spotřebitel a jeho práva
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
MALOOBCHOD - VYMEZENÍ SPECIFICKÉ FUNKCE MALOOBCHODU:
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
Ing.Martin Ludvík, Ovocnářská unie ČR
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Koncept farmářských prodejen
Propagace ve firmách Zlínského kraje
úvod pojetí a obsah marketingu
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
LÉČIVÉ KOUPELE Přidejte se a začněte prodávat. Jak to funguje??? Koupíte produkty za zlomek ceny, prodáte je za vyšší cenu. (samozřejmě dostanete informace)
AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.
MBank Maximum výhod a pohodlí ??? PETRA NGUYENOVÁ ma381.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
MARKETINGOVÝ MIX.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Marketingová politika a výběr pracovníků. Produktové skupiny, segmentace, teritoria Určení hlavního produktového a teritoriálního rozdělení a stanovení.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
VELKOOBCHOD KAPITOLA 6 Obchodní činnosti - Kapitola 6 Pavlíčková.
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
L O společnosti - Rodinná společnost Matějovský byla založena v první polovině 90. let - Více než 20 let je úspěšným výrobcem ložního povlečení a jedničkou.
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
SPOLUPRÁCE VÝROBA VELKOOBCHOD Jiří Tesák, obchodní ředitel TZB, Grundfos Sales Czechia and Slovakia s.r.o. Slavkov
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
Zásobování prodejny Zpracoval Ing. Jan Weiser. Obsah výkladu 1.Požadavky na zásobování prodejen 2.Dodavatele 3.Dodavatelsko-odběratelské vztahy 4.Rozdělení.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
BILLA PODPORUJE ČESKÉ DODAVATELE Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA spol. s r. o.
Cenové triky.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Prémiová vinotéka na ploše pražského hypermarketu
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Tvorba marketingového mixu
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
VY_32_INOVACE_Sikorová_
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Obchod, trh Základy hospodaření.
Transkript prezentace:

Potraviny domů: 5 let v roli průkopníka E-business Akademie 13. května 2015

Co jsou Potraviny domů? služba rozvozu potravin (nejen) do domácností 2010-15: Pět let v roli průkopníka Co jsou Potraviny domů? služba rozvozu potravin (nejen) do domácností spuštěna v roce 2010 po splnění nutných podmínek: dobré logistické zázemí dostatečná šíře a atraktivita sortimentu pro domácnosti vytvoření specifických podmínek pro obsloužení koncových zákazníků (systém přípravy objednávek, přepravní obaly apod.) fungující zákaznický servis www.potravinydomu.cz

Zázemí služby provozovatelem jsou KBJ VELKOOBCHODY s.r.o. 2010-15: Pět let v roli průkopníka Zázemí služby provozovatelem jsou KBJ VELKOOBCHODY s.r.o. tradiční český velkoobchod s potravinami (založen r. 1991) obsluhuje Prahu a širší okolí postupné rozšiřování sortimentu až na současných více než 6.500 položek do sortimentu se tak mohou zařadit i větší balení, o které je zájem u koncových zákazníků dlouholeté vazby s dodavateli znalost potravinářského trhu velkoobchodními zákazníky jsou především: hotely a restaurace školy, školky, veřejná správa maloobchodní prodejny www.potravinydomu.cz

Vývoj služby: získávání důvěry zákazníků 2010-15: Pět let v roli průkopníka Vývoj služby: získávání důvěry zákazníků lidé zpočátku nevěděli, jestli Potraviny domů opravdu dodrží, co slibují, a zda bude kvalita nákupu a zboží stejná, jako když si zboží vyberou osobně v kamenném obchodě zákazníci stále vnímají nákup potravin osobněji než jiné zboží, promítá se tam i konzervatismus zákazníka => bylo nutné vybudovat důvěru – odpovídali jsme i na dotazy typu: Dobrý den, chci se zeptat, jestli je na Vašem e-shopu nějaká možnost reklamace. Ještě jsem nikdy potraviny na internetu nekupoval, a tak nevím, v jakém stavu zboží dorazí a jestli ho případně budu moct vrátit. Přece jen když jsem v obchodě, můžu si sám vybrat ten nejlepší kousek… Díky za odpověď. S pozdravem, M. K. www.potravinydomu.cz

Vývoj služby: změny oproti začátkům 2010-15: Pět let v roli průkopníka Vývoj služby: změny oproti začátkům nevelký rozdíl oproti dnešku, i v začátcích jsme měli: širokou oblast rozvozu podobný sortiment s výjimkou mraženého zboží: zařazeno do nabídky až po důkladném testování pro případ, kdy není zboží rozváženo vozem s mrazícím prostorem ale samozřejmě méně zákazníků  podle průzkumu u stálých zákazníků je služba na vynikající úrovni více než 96 % uvedlo, že jsou spokojeni/spíše spokojeni na denní bázi je však stále třeba ladit detaily možnosti zlepšení vidíme v oblasti funkcionalit našeho webu a komunikace se zákazníky www.potravinydomu.cz

Jak služba funguje? Objednávky na e-shopu 2010-15: Pět let v roli průkopníka Jak služba funguje? Objednávky na e-shopu registrací ke službě zákazník navíc získává výhody nemusí při příštím nákupu vyplňovat znovu údaje může objednat i alkohol a cigarety vstupuje do věrnostního programu Termíny dodání zboží se liší dle oblastí v Praze 3x denně (pondělí-sobota) při objednávce do 9.00 hodin zavezeme zboží tentýž den večer v okolí Prahy různé termíny závozu dle oblastí Doprava je vždy zdarma finanční limit objednávky je 990 Kč vč. DPH první nákup je bez limitu (na vyzkoušení služby) Platba kartou i hotově (po domluvě také možnost předplatby) www.potravinydomu.cz

2010-15: Pět let v roli průkopníka Jak služba funguje? sortiment je široký rozsahem, spíše než počtem položek čerstvé i trvanlivé potraviny, nápoje, drogerie a vybrané kancelářské potřeby počet položek je optimalizován s cílem vybrat nejlepší produkty na trhu většina dodávaných položek je ve vlastním centrálním skladu zbytek čerstvého zboží a doplňkový sortiment dodávají specializovaná střediska časově a logisticky náročné, ale vyšší kvalita za to stojí www.potravinydomu.cz

Střediska pro čerstvé potraviny 2010-15: Pět let v roli průkopníka Střediska pro čerstvé potraviny Radotínské pekařství začínali jsme s rozpékaným pečivem, nespokojenost s kvalitou po velkém hledání přechod na čerstvé pečivo z kvalitní místní pekárny s vyváženou kvalitou sortimentu Smíchovské uzeniny řezník s dlouhou tradicí (3 generace) a zárukou kvality čerstvého masa a uzenin www.potravinydomu.cz

Střediska pro čerstvé potraviny 2010-15: Pět let v roli průkopníka Střediska pro čerstvé potraviny MiFruit s dodavatelem ovoce a zeleniny (Lipence) spolupracujeme už 20 let Náš grunt (farmářské potraviny) v souladu s naší filozofií podpory místních dodavatelů čerstvých a zdravých potravin rozšiřujeme i nabídku farmářských potravin plánujeme 400-500 položek, upravíme dle zájmu zákazníků firma je v kontaktu s prvovýrobci a zaručuje výběr kvalitních potravin pro specifický segment zákazníků je zároveň alternativou k našim ostatním dodavatelům čerstvých potravin www.potravinydomu.cz

Ostatní specializovaná střediska 2010-15: Pět let v roli průkopníka Ostatní specializovaná střediska Vinotéka využíváme synergie s gastroprovozy a s provozováním vlastní vinotéky pečlivě vybíráme, ochutnáváme a průběžně rozšiřujeme sortiment jen o nejvhodnější vína z vybraných moravských vinařství Drogerie, kancelářské potřeby doplňujeme potravinářský sortiment o věci, které jsou součástí běžného nákupu a jejich nákup s potravinami ušetří zákazníkům čas sortiment se v celém logistickém řetězci striktně odděluje od potravin  www.potravinydomu.cz

2010-15: Pět let v roli průkopníka Cenová výhodnost díky nákupu i pro velkoobchodní činnost dosáhneme na výhodné ceny pravidelné cenové akce ve dvou formách výhodný nákup (desítky akčních položek) stálé akce (stovky položek) množstevní slevy při vyšší objednávce se dělíme o marži se zákazníkem www.potravinydomu.cz

Množstevní sleva. Nyní i pro Vás. 2010-15: Pět let v roli průkopníka Množstevní sleva. Nyní i pro Vás. Motivace zákazníků k většímu nákupu Každý další kus položky je levnější již od 2. kusu U vážených položek umožňujeme interaktivní formou výběr kusů nebo hmotnosti současně je vidět počet ks i váha nákupu www.potravinydomu.cz

Objednávkový proces jednoduchost a rychlost zákaznická podpora 2010-15: Pět let v roli průkopníka Objednávkový proces jednoduchost a rychlost označení svých oblíbených položek uložení, znovunačtení a editace nákupního košíku, možnost si jej odeslat e-mailem možnost doobjednávky nákup možný i přes mobilní aplikaci zákaznická podpora pomoc s registrací, objednávkou i reklamací www.potravinydomu.cz

Zákaznický přístup nákup na zkoušku je bez finančního limitu 2010-15: Pět let v roli průkopníka Zákaznický přístup nákup na zkoušku je bez finančního limitu neodmítáme žádného zákazníka plynule zvyšujeme počet aut při nárůstu objednávek věrnostní program konto, dárek, maličkost na ochutnání pozvánky na koncerty, do vinotéky samozřejmostí je zpětný odběr vratných obalů www.potravinydomu.cz

Komunikace se zákazníky je někdy zajímavá 2010-15: Pět let v roli průkopníka Komunikace se zákazníky je někdy zajímavá CRM funguje i bez datové báze  Vážený pane H., Vaše dnešní objednávka má jubilejní číslo 5.000 od začátku našeho e-shopu. Na základě toho Vám posíláme malou pozornost, slevový kupon na 500,- Kč, který se Vám promítne při vyúčtování Vaší dnešní objednávky. Dobry den, mnohokrat dekuji za darek. Zrovna dnes mam totiz nahodou narozeniny a to dokonce kulatiny, takze jeste jednou diky za darek. Kdo jednou pozna vyhodu nakupu do domu od Vas, ma v nakupovani jasno. S pozdravem M. H. www.potravinydomu.cz

Komunikace se zákazníky je někdy zajímavá 2010-15: Pět let v roli průkopníka Komunikace se zákazníky je někdy zajímavá Křemešník nebo uherák? Zákazník reklamoval dodání uherského salámu oproti Křemešníku, který objednal. V družném hovoru došlo na různá témata, až se náš pracovník zeptal, zda chce salámy vyměnit nebo zda chce reklamaci řešit narovnáním cenového rozdílu. Pán se odmlčel a pak řekl: „Víte, raději bych dostal objednaný Křemešník, můj pes by uherák nežral.“ www.potravinydomu.cz

Budoucnost online prodeje potravin 2010-15: Pět let v roli průkopníka Budoucnost online prodeje potravin Online prodej potravin určitě není pro všechny část zákazníků si nedělá nákupní seznamy, jiní musí zboží vidět v regále plnohodnotným distribučním kanálem zřejmě až se změnou generace Kvalita zboží a spolehlivost služby zákazník musí dostat CELÝ nákup V DOMLUVENÉM ČASE Jednoduchost objednávky každé usnadnění objednávky, vedoucí ke zrychlení objednacího procesu službě pomůže www.potravinydomu.cz

Budoucnost online prodeje potravin 2010-15: Pět let v roli průkopníka Budoucnost online prodeje potravin Rychlost dodání naše termíny dodání (objednám ráno, dostanu večer) jsou pro většinu zákazníků uspokojivé určitý segment lidí však vyžaduje mít zboží rychleji zvažujeme, je však třeba uvést v soulad k dalším důležitým cílům chceme dodávat kvalitní zboží ze středisek, které nelze dodat ihned nižší efektivita služby, kterou musí zákazník zaplatit www.potravinydomu.cz

2010-15: Pět let v roli průkopníka Otázky? www.potravinydomu.cz

Děkuji Vám za pozornost. 2010-15: Pět let v roli průkopníka Děkuji Vám za pozornost. Peter Nemeshegyi peter@kbj.cz www.potravinydomu.cz