Proč HERBALIFE, proč teď?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Orientace firmy FitVitalita s.r.o v aktuálním podnikatelském prostředí
Advertisements

Národní síť VTP v ČR Pavel Švejda Společnost vědeckotechnických parků ČR Seminář Podnikové inkubace
Ekonomická krize, lidský a sociální kapitál Mgr. Ing. Petr Wawrosz.
Earth Power Vás zdraví !. MiM Mise a vize Earth Power je moderní dynamicky se rozvíjejíci firmou s globálním dosahem. Všechny úkoly realizuje s neustálou.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Školní stravování (úvod) MUDr. Petr Tláskal, CSc. Ing. Eva Šulcová Bc
Představení projektu Seminář k projektu Vliv změn světa práce na kvalitu života Ing. Lenka Svobodová VÚBP Praha, 25. září 2006.
VLIV RODINY A PROSTŘEDÍ NA STRAVOVACÍ ZVYKLOSTI DĚTÍ
Občanské sdružení M‘am‘aloca Nezisková organizace pro podporu komunitního způsobu života, regionálního udržitelného rozvoje, životního prostředí a mezigenerační.
Koncepce péče o staré občany
NUTRILITE – Kroměříž.
Představení klubu manažerů
Retailing v Rakousku od roku 2006 Kateřina Srnská 2012/2013.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Ruská federace x WTO a OECD
NOKIA POHLEDY DVOU STOLETÍ. Společenský řád ve společnosti n Míra rozvoje a společenský řád –racionalita –iracionální základ n Soutěživost –individuální.
MultiVita pomáhá s chutí růst Ing. Radka Šimánková Manažerka značky Rama.
Místní Agenda 21 Hodnocení místní udržitelnosti v ČR Ing. arch. Marie Petrová Hradec Králové, 18. února 2014.
Budoucnost profesí Budoucnost profesí – pohled za obzor Ing. Jiří Braňka Národní observatoř zaměstnanosti a vzdělávání.
David Štros, 2009 Lukáš Synek, 2011
Optimální zdravotní péče „HEALTH POLICY “ Jan Hůlek Kardia s.r.o.
Zajištění bezpečnosti potravin v České republice
ZÁKLADY TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Inovační aktivity a transfer technologií Zdroje, prostředky a dovednosti Význam TT Proces řízení TT Mezinárodní kooperace.
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Poruchy výživy. Pavel Šuranský.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. B ENEŠE 456 OKRES K ARVINÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
Mendelova univerzita v Brně (P 2) MENDELU
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Důvody vstupu na zahraniční trhy
„Sami“ si vybíráme cestu zdraví nebo nemoci..
Zdravotní inteligence
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Projekt 8.B. Co je to ESAB? Společnost ESAB je přední světový výrobce svařovacích a řezacích zařízení a přídavných svařovacích materiálů. Jejich inovační.
a zdravého životního stylu.
Danone Zdraví, které chutná.
Úvod do ekologie Zkus na kousek papíru napsat co si myslíš že znamenají tyto pojmy: 1.Ekologie 2.Environmentální výchova 3.Udržitelný rozvoj.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Sisel International je společnost, která světu přináší: Zdraví, Krásu, Dlouhověkost a kvalitu Sisel Kaffe. Nyní jsme již na 40 trzích světa a skvěle využíváme.
Doplňky stravy pro seniory - ano či ne? Mgr. Šárka Novotná.
Globální akční plán WHO pro zdraví pracovníků na období Pavel Urban Státní zdravotní ústav WHO spolupracující centrum pro pracovní lékařství.
Jsme Smiths Medical Pracujeme s nejmodernějšími technologiemi v oblasti výroby zdravotnického materiálu za použití špičkového technologického zázemí a.
Co je to Teagasc? Teagasc - Úřad pro rozvoj zemědělství a potravinářství - je státní orgán poskytující integrované služby pro výzkum, poradenství a vzdělávání.
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY Globální svět – světová potravinová.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Shrnutí vlivů člověka na biosféru Podle ZELENKA, J. (2007): Ekologie a environmentalistika. Gaudeamus Hradec Králové, ISBN , 370 str.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Příčiny a důsledky hypoteční krize. Finanční krize – příčiny; hypoteční krize pád nadhodnocených akcií internetových firem většina společností.
TEZE KOREFERÁTU NA ZÁVĚREČNÉ KONFERENCI PROJEKTU V.I.P. INOVACE – ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Realizátor projektu: BIC Brno,s.r.o. Vedoucí týmu vědecko- pedagogických.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
8 EKONOMICKÝ RŮST, VÝKYVY VÝKONU EKONOMIKY. Základy ekonomie 2 Produkce a růst Životní úroveň závisí na schopnosti země produkovat statky a služby Z hlediska.
1 ČLFA  založena 1991 (ALS ČSFR, ALS ČR, ČLFA)  42 členů  cíle:  prosazuje prostředí vhodné pro rozvoj leasingu, úvěrů a factoringu  těžištěm je financování.
Místní Agenda hodnocení místní udržitelnosti v ČR a evropský kontext Ing. arch. Marie Petrová PS URROU, 11. prosince 2013.
OSN.
Soudobý svět Ekonomický pohled
GLOBÁLNÍ PROBLÉMY SVĚTOVÉ EKONOMIE 15. dubna 2013 Adam Čajka
Civilizační choroby VY_32_INOVACE_06_36.
Budoucnost zemědělství a výživy v rozvojových zemích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Bulínová Lucie Doležalová Zuzana
GLOBÁLNÍ PROBLÉMY SVĚTOVÉ EKONOMIE 8. Března 2016 Adam Čajka
Prezentace obchodního plánu
Informace o společnosti
Název společnosti Obchodní plán.
Výzvy v politice duševního zdraví 2019+
Prezentace obchodního plánu
Informace o společnosti
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Budoucnost domácí péče
Transkript prezentace:

Proč HERBALIFE, proč teď? Ostrava, 1.7. 2013 Ing. Lubomír Kania * Pramen : prezentace Bc. Petry Kopecké

Proč jsme se dnes sešli? Zajímá nás: zdravý životní styl a kontrola váhy být privilegovaným klientem doplňkový příjem nový typ činnosti – nutriční poradce nové vlastní podnikání – Nutriční centra - This is a General theme title slide with space to insert a logo. Please use the above guidelines to insert presentation title and other information as needed. - To insert a logo into this slide, please go to View, Master, Slide Master. Then click on Insert, Picture, From File…. Browse your files to locate the logo you would like to insert. Select the file you need and click Open. This will insert a logo into the slide. Size and position the logo where needed. Close the slide master. - If you do not wish to use this layout, right-click on the slide in the left-hand view panel and select “Delete Slide” or “Hide Slide”.

Ing. Lubomír Kania

Naše odvětví - This is a General theme title slide with space to insert a logo. Please use the above guidelines to insert presentation title and other information as needed. - To insert a logo into this slide, please go to View, Master, Slide Master. Then click on Insert, Picture, From File…. Browse your files to locate the logo you would like to insert. Select the file you need and click Open. This will insert a logo into the slide. Size and position the logo where needed. Close the slide master. - If you do not wish to use this layout, right-click on the slide in the left-hand view panel and select “Delete Slide” or “Hide Slide”.

Nové trendy umožňují vznik nových příležitostí Řada trendů vznikla pro uspokojení potřeb generací 50. – 90. let 50. léta – dětská výživa 60. léta – průmyslová výroba potravin 70. léta – bydlení 80. léta – elektronika 90. léta – mobilní telefony, PC, internet 21. století – Wellness

Wellness trend jako reakce na celosvětovou epidemii obezity

Průmyslové odvětví WELLNESS Centra zdraví a fitness Programy kontroly váhy Programy o zdravém životním stylu ve sdělovacích prostředcích Výrobky pro vyváženou výživu Výživové doplňky Trh s výrobky vyvážené výživy roste ohromným tempem

Proč Nyní? Nekvalitní výživa je dnes globální problém Statistika obezity Lidé tloustnou téměř ve všech zemích světa. WHO předpovídá 2,3 miliardy dospělých s nadváhou a 700 milionů obézních do roku 2015. “Globální epidemie nadváhy a obezity se rychle stává hlavním problémem lidstva. Rostoucí statistika nadváhy a obezity souvisí s mnohými chronickými nemocemi, včetně cukrovky, srdečně-cévních nemocí, mozkových příhod, vysokého tlaku, některých onkologických onemocnění” 70% potíží se špatným psychickým stavem souvisí s výživou WHO Výzkumníci předpokládají, že vyvážená strava předejde přes 70 000 předčasných umrtí.

Proč Nyní? V posledních 20 letech značný pokles kvality potravin Potravina Мг\100 г 1985 1996 2002 1985-1996 1985-2002 brokolice vápník 103 33 28 -68% -73% špenát hořčík 62 19 15 -76% foláty 47 23 18 -52% -62% vitamín C 51 21 -58% -65% fazole 56 34 22 -38% -51% jablka 5 1 2 -80% -60% 26 -15% -31% banány vitamín В6 330 -92% -95% 140 55 32 -61% -77% 3 -84% -79% brambory 14 4 -70% -78% 8 7 -12% 27 -33% -48% 31 24 -13% -23% mrkev 37 -17% -24% jahody 60 13 -67% -87% 9 6 -57% -75% 12 -14% -43% Příčiny: vyčerpaná půda, znečištění vzduchu, urychlování růstu, pesticidy a hnojiva, konzervace, transport. Zdroj: r.1985 – farmaceutická firma Geigy, r.1996-2002 – výživové laboratoře Karlsruhe

Co představuje Herbalife - This is a General theme title slide with space to insert a logo. Please use the above guidelines to insert presentation title and other information as needed. - To insert a logo into this slide, please go to View, Master, Slide Master. Then click on Insert, Picture, From File…. Browse your files to locate the logo you would like to insert. Select the file you need and click Open. This will insert a logo into the slide. Size and position the logo where needed. Close the slide master. - If you do not wish to use this layout, right-click on the slide in the left-hand view panel and select “Delete Slide” or “Hide Slide”.

zakladatel Herbalife Mark Hughes US English_STS CD 4/20/2017 HERBALIFE ZALOŽEN 1980 zakladatel Herbalife Mark Hughes Jo Ann Hughes 47858US_EVT_STSCD_ENG_p8.ppt

4. desetiletí úspěšného rozvoje Herbalife Rosteme a rozvíjíme se již 35. rok Výrobky pro vyváženou vnitřní a vnější výživu na podkladě předních vědeckých objevů a studií 2,5 milionu poradců v 91 zemích Přes 60 milionu zákazníků Akcie kotované na NYSE Rekordní výsledky prodeje 3,9 - 4,3 - 5,4 miliard USD, letošní třetí čtvrtletí největší obrat v historii! 73% příjmů Herbalife investováno do distribuční sítě Klíčový člen 40 Asociací přímého prodeje v různých zemích

www.herbalifescience.com Vědecký poradní sbor Herbalife Dr. David Heber David Heber, M.D., Ph.D., F.A.C.P., F.A.C.N. Chairman, Nutrition & Scientific Advisory Boards United States Dr. David Heber David Heber, M.D., Ph.D., F.A.C.P., F.A.C.N. Chairman, Nutrition & Scientific Advisory Boards United States 8x oceněný The best doctors Dr. Steve Henig Chief Scientific Officer Dr. Louis J. Ignarro Nositel Nobelovy ceny za lékařství a fyziologii z roku 1998 www.herbalifescience.com

Vědecký poradní sbor Herbalife US English_STS CD 4/20/2017 Vědecký poradní sbor Herbalife David Heber Luigi Gratton Louis Ignarro 47858US_EVT_STSCD_ENG_p8.ppt 14

Naše oddanost vědě Vědecké centrum Herbalife v Los Angeles NAB EMEA 2008.ppt 4/20/2017 Naše oddanost vědě Vědecké centrum Herbalife v Los Angeles Laboratoř buněčné a molekulární výživy Marka Hughese na UCLA Výzkum přírodních složek v Národním vědeckém centru výzkumu přírodních produktů při Farmakologické škole university Missisipi 64728 Revise 2008 NAB Slide 15

VASILIOS H. FRANKOS, M.S., PH.D Senior Vice President předpisovost a bezpečnost výrobků Herbalife dlouholetý ředitel divize výživových doplňků FDA

OD SEMÍNEK AŽ K POTRAVINÁM Suroviny Zpracování rostlinných surovin Výroba Čaj, ČÍNA Rostliny, CELOSVĚTOVĚ H.I.M., Lake Forest, Kalifornie Changsha, provincie Hunan Aloe, MEXIKO H.I.M., Suzhou, Čína Sója, SPOJENÉ STÁTY Smluvní partneři Herbalife 17

32 LET ZAMĚŘENO NA KVALITU US English_STS CD 32 LET ZAMĚŘENO NA KVALITU 4/20/2017 nejvyšší stupeň kontroly: kvalita čistota sledovatelnost zdrojů SOME PICTURES OF OUR FACILITIES, INCLUDING OUR TEA FIELDS IN CHINA AND MICHAEL JOHNSON SURVEYING OUR SOY FIELD IN MID WEST US 47858US_EVT_STSCD_ENG_p8.ppt 18

Světový trh s potravinovými doplňky Herbalife Ltd. Zdroj: Euromonitor Intl. 2010

#1 #1 AUTA PC #1 NÁHRADA JÍDLA (KOKTEJLY)

Proč Herbalife dnes? Čas potvrdil jasné výsledky. Klinické studie dokazují efektivnost našich výrobků 3 aktuální studie Formule 1, PPP a Formule 3 v Německu, USA a Koreji “používání zdravého jídla F1 je mnohem efektivnější pro kontrolu váhy než prostá nízkokalorická dieta ” “Při zvýšené denní dávce bílkovin (F1+F3) hubnutí probíhá více na účet tukových buněk a nikoli svalové tkáně” “Při vyšší spotřebě bílkovvin se snižujee riziko vznikuonemocněnísouvisejících s nadváhou: 64% ve srovnání s 41% ve skupině s normálním příjmem bílkovin” Did you know they are going on around the world right now! Have already had some amazing results in the past year or two to PROVE that some of our products are great! Again, when you go to the supermarket and look at a competitor product – do you think it’s obvious to a customer what/if any research has gone to making that product. The point it, as a Herbalife Distributor you can now talk about F1 and independent clinical trials Clinical Studies with Herbalife in Germany, USA, and Korea proved the concepts – you won’t hear this anywhere else The food industry has hidden these ideas from you People consuming more protein lost more body fat, than people consuming standard amounts of protein Weight loss associated with higher protein intake led to an improvement of certain health factors associated with being overweight Additionally, the study showed that meal replacement shakes, such as Formula 1, are an effective way to control weight when combined with a healthy active lifestyle Clinical trial results are supported by science and are conducted in non-affiliated research facilities. This demonstrates our commitment to provide evidence to support the use and efficacy of our products, when used as recommended. One example is a clinical trial recently completed by a scientific team, led by Nutritional Advisory Board member Marion Flechtner-Mors, at the University of Ulm in Germany. The main objective was to use Formula 1 Meal Replacement shakes and Formula 3 Personalised Protein Power, to track the effect of different levels of protein on weight management. The researchers wanted to determine if the people taking in more protein would lose more weight than people taking in a standard amount of protein similar to that of a normal diet. The study reported that people consuming more protein lost more body fat, than people consuming standard amounts of protein. They also found that weight loss associated with higher protein intake led to an improvement of certain health factors that are associated with being overweight. Additionally, the study showed that meal replacement shakes, such as Formula 1, are an effective way to control weight when combined with a healthy active lifestyle. Klinická studie se připravuje také v ČR 21

Proč Herbalife? Poptávka po našich výrobcích celosvětově roste Herbalife dokázal svou stabilitu v dobách ekonomických změn a krizí - This is a General theme title slide with space to insert a logo. Please use the above guidelines to insert presentation title and other information as needed. - To insert a logo into this slide, please go to View, Master, Slide Master. Then click on Insert, Picture, From File…. Browse your files to locate the logo you would like to insert. Select the file you need and click Open. This will insert a logo into the slide. Size and position the logo where needed. Close the slide master. - If you do not wish to use this layout, right-click on the slide in the left-hand view panel and select “Delete Slide” or “Hide Slide”.

Proč Herbalife? Prodej roste po celém světě $5,4 mld. $4,3 mld. $4 mld. $1 mld.. $2 mld. $3 mld. $3 mld. 1 rok 4 roky $2 mld. 2 roky $1 mld. 8 let 16 let 1980 1996 2004 2006 2010 2011

Jsme na jisté cestě k 6 miliardám USD v roce 2012 Denní spotřeba produktů roste Za posledních 10 let firma ztrojnásobila obrat! 43 000 nutričních clubů na světě 43 % lidí v r.2015 bude mít problém s váhou Nukleární magnetická rezonance na kontrolu molekul (pouze 3 na světě) V době krize Herbalife obrat stále rostl – finanční stabilita, nezadluženost 10 miliard USD do 2020!

KDO JSOU PARTNEŘI HERBALIFE? Madeleine K. Albright velvyslankyně USA při OSN ministryně zahraničních věcí USA

Proč Herbalife? Vedoucí firma odvětví wellness Michael O. Johnson, CEO – výkonný ředitel Herbalife vyhlášen nejlepším CEO roku v USA Zdroj: Market Watch, 2005

Herbalife: výhled na příštích 10 let více nových výrobků více klientů denně používajících výrobky Herbalife více aktuálních špičkových technologií a vědeckých objevů v základech našich výrobků ještě více lidí, kteří znají značku Herbalife a oblíbili si ji více nových zemí na mapě Herbalife A kde VY budete za 10 let?

Značka Herbalife - This is a General theme title slide with space to insert a logo. Please use the above guidelines to insert presentation title and other information as needed. - To insert a logo into this slide, please go to View, Master, Slide Master. Then click on Insert, Picture, From File…. Browse your files to locate the logo you would like to insert. Select the file you need and click Open. This will insert a logo into the slide. Size and position the logo where needed. Close the slide master. - If you do not wish to use this layout, right-click on the slide in the left-hand view panel and select “Delete Slide” or “Hide Slide”.

Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně

Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně Herbalife je aktivním členem přes 70 nekomerčních asociací a vědeckých společností po celém světě, které se soustředí na otázky výživy medicíny zdravého životního stylu

Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně Cristiano Ronaldo fotbalista roku 2014 17 vedoucích fotbalových týmu světa si vybralo výrobky Herbalife

Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně WWW.HERBALIFESPORTS.COM 17 vedoucích fotbalových týmu světa si vybralo výrobky Herbalife

HC Plzeň

Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně FC «Valencie» (Itálie) FC «Strasbourg» (Francie) 17 vedoucích fotbalových týmu světa si vybralo výrobky Herbalife

Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně FC «Spartak Moskva» 17 vedoucích fotbalových týmu světa si vybralo výrobky Herbalife

Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně Caroline Costner, mistrině Evropy – krasobruslení (Itálie) Atilla Vajda, olympijsský vítěz – veslování (Maďarsko) Sebastian Bayer, mistr Evropy – skok daleký, (Německo) Sergio Rodriguez mistr světa – basketbal, hráč NBA (Španělsko) Tania Cagnotto, mistrině Evropy – skoky do vody (Itálie) Sponzorujeme přes 150 soutěží, nejlepších týmů a sportovců světa

Sponzorujeme přes 150 soutěží, nejlepších týmů a sportovců světa Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně Sergey Konyushok, Mnohonásobný mistr světa, rekordman Guinessovy knihy, nositel titulu „Nejsilnější člověk planety – 2009“ (Ukrajina) Sponzorujeme přes 150 soutěží, nejlepších týmů a sportovců světa

Proč Herbalife? Jsme skvělý tým

Sociální odpovědnost ...jeden z našich vyšších cílů - This is a General theme title slide with space to insert a logo. Please use the above guidelines to insert presentation title and other information as needed. - To insert a logo into this slide, please go to View, Master, Slide Master. Then click on Insert, Picture, From File…. Browse your files to locate the logo you would like to insert. Select the file you need and click Open. This will insert a logo into the slide. Size and position the logo where needed. Close the slide master. - If you do not wish to use this layout, right-click on the slide in the left-hand view panel and select “Delete Slide” or “Hide Slide”.

Proč Herbalife? Pomáháme lidem změnit život

Proč Herbalife? - This is a General theme title slide with space to insert a logo. Please use the above guidelines to insert presentation title and other information as needed. - To insert a logo into this slide, please go to View, Master, Slide Master. Then click on Insert, Picture, From File…. Browse your files to locate the logo you would like to insert. Select the file you need and click Open. This will insert a logo into the slide. Size and position the logo where needed. Close the slide master. - If you do not wish to use this layout, right-click on the slide in the left-hand view panel and select “Delete Slide” or “Hide Slide”.

Proč Herbalife? kdo chce rozumět otázkám výživy pro sebe a své blízké kdo chce být zdravý a dodávat tělu skvělý pohon každý den kdo chce pomáhat druhým kdo se chce stát výživovým poradcem kdo chce dosáhnout finanční nezávislosti kdo chce vybudovat mezinárodní řetězec kdo chce pracovat z domu, při životě, ve studiu… různě kdo chce si užívat nádherný životní styl a u své práce se bavit a cestovat kdo si chce splnit své sny 

Kroky k úspěchu ŠKOLÍCÍ SYSTÉM: Akademie úspěchu – program postupného získávání znalostí a zkušeností na různých pozicích: VIP, SB, QP, SV, ... Praxe v Nutričním centru Prezentace příležitosti s Herbalife Školení o výrobcích – Lékařské semináře Regionální školy, národní a mezinárodní školení a konference

vítejte ve světě Děkuji za pozornost