PREZENTACE MANAGEMENTU Silný a připravený začátek: Vaše publikum stále zápasí s nedostatkem času. Hned od začátku dejte najevo, že jste připraveni, vaše.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
Advertisements

1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Psaní grantových žádostí
Schůze, porady a jejich řízení
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako doplňující výukový materiál pro žáky 3. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika.
Stimulace a motivace zaměstnanců
Řízení vztahu s klientem – rámec EDICT. Fáze Vstup. Pavla Kotyzová
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_2.1.1.
PROJEKT - soubor aktivit, jejichž realizací v určeném časovém rámci dosáhneme stanoveného cíle; dojde ke změně z výchozího stavu do plánovaného stavu.
Může ji lékař ovlivnit? Jan Soukup Psychiatrická klinika 1.LF UK a VFN, Praha Centrum pro léčbu poruch příjmu potravy Motivace k odvykání kouření.
Umění prezentace.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
Jak vést diskuzi Zásady – rady - nebezpečí Výhody diskuze Společné dopracování se výsledku Společné dopracování se výsledku Odstranění pochybností a.
OSOBNOST.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Tento projekt je financován z prostředků Evropské unie Hodnota partnerství SROP 3.3.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Kompromis a konsenzus Vrchol umění jednat asertivně. PhDr. Pavel Motyčka, Ph. D. Etická výchova, o.p.s.
Elevator pitch/speach
Proces komunikace VYSÍLAČPŘIJÍMAČ Předávat myšlenky Porozumět informaci PŘENOS ZakódovatDekódovat Poruchy.
Prezentační dovednosti
Krizová komunikace a princip kontinuity Přednáška od 12:15 do 13: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla.
Vedení porady.
Jak efektivně komunikovat s klientem?
(komentovaný přehled)
(specifické prostředí ve škole)
Vyjednávání I sebelepší mezilidské vztahy nebo manažerské techniky nás čas od času nedokážou ochránit před střetem různých názorů, myšlenek nebo přístupů.
Interviewing = Pohovor s klientem NKPD Lucia Madleňáková.
Prace : Alish Sarsenali Kontrol: Ingrid Matošková Praha 2014 Predmet : Psyhologia.
MODERAČNÍ TECHNIKY brainstorming brainwriting free-wheeling
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Účinná prezentace doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
Působení psychologa jako člena týmu odborných pracovníků projektu AVC
Komunikace s rodiči.
1 Manager nebo leader? -Management je pozice -Leadership je volba (rozhodnutí) -Potřebujeme management i leadership -Management a leadership je všude kolem.
„Řízení lidských zdrojů /HR/ je jedním z hlavních úkolů managera a nikdo to za něho nemůže udělat“ Roman Vacho© City Hotel Park Dolný Kubín.
Východiska úkolově orientované supervize
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Mooting – jak argumentovat JUDr. Maxim Tomoszek. Smysl simulace Příprava na reálné situace Příprava na reálné situace Kontrolované prostředí Kontrolované.
Exekutivní funkce Literatura:  Moraine Paula. Helping Students Také Control of Everyday Executive Functions.  Učebnice psychologie.
1 Změna – naše příležitost k úspěchu Obsah: 1.Úvod 2.Srdce změny – změna chování lidí 3.Osm kroků procesu změny podle Kottera 4.Závěr 5.Otázky k zamyšlení.
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
Zásady efektivní komunikace
Manager nebo leader? Management je pozice
1 Úloha vůdců, úloha vůdcovství -Poznat a dělat správné věci -Definovat vize -Ukazovat cestu, jak vizi realizovat.
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
Psaní grantových žádostí Vědecká komunikace.
Co dělat když ztratíte práci… ?. Ztráta zaměstnání….  Pro mnoho lidí je to nepříjemnou záležitostí.  Dokáže pořádně zacloumat životem a odráží se i.
Konflikt  Náročná situace, střetnutí protichůdných sil na cestě k cíli.  Situace, v níž je nutno vybrat z určitých variant či alternativ  Do konfliktu.
HIV Související Stigma and rozlišování: a patients perspective Jane Bruton and Janey Sewell.
Psát není tak složité, aneb pojďte s námi tvořit Metodický portál.
PREZENTACE.  Základní principy prezentace  Příprava prezentace  Struktura prezentace  Závěr.
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
Měření rychlosti zvuku
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
ANALYTICKÉ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
Sociální šetření versus etický kodex sociálního pracovníka
19 0btížní lidé Cíle: Identifikovat obtížné lidi jak uvnitř týmu, tak mimo něj Porozumět tomu jak správně jednat s obtížnými lidmi.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
Práva dítěte Výchova k občanství
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
DESIGNOVÉ MYŠLENÍ Tento projekt byl financován za podpory Evropské komise. Podpora Evropské komise při vypracování této publikace neznamená, že se Komise.
Transkript prezentace:

PREZENTACE MANAGEMENTU Silný a připravený začátek: Vaše publikum stále zápasí s nedostatkem času. Hned od začátku dejte najevo, že jste připraveni, vaše prezentace je zorganizovaná a víte co chcete. Efektivní řízení času Spád, mluvte k věci, dost prostoru k diskusi. Pokud máte skutečně málo času začněte jen shrnutím a okamžitě přejděte k otázkám. Flexibilita Připravte se na přeskakování, změny, vynechávání a naopak využití příloh (backup) Argumentace Management hledá díry ve vaší argumentaci, chce si být jist, že může věřit vašim závěrům. Neberte to proto osobně, ale předpokládejte to jako součást jejich role. Jednoduchost Kratší, jednodušší a hovorovější je vždy lepší. Zbavte se formálních úvodů a frází. Nechcete působit naučeně. Nebojte se přejít k flipchartu a vypnout projektor.

MOJE PUBLIKUM Analytik Fakta Relevantní detaily Alternativy Rizika Zdrojová data v přílohách 2 INTROVERT EXTROVERT VÝSLEDKY LIDÉ Pragmatik PřátelskýExpresivní Analytik Přátelský Citlivý na rizika a změny Stabilita Kontinuita Hlubší vztahy Expresivní Entusiasmus Nápady, novinky, trendy Podpora ostatních Emoce Pragmatik Věcnost a závěry Orientace na výsledek Efektivnost Přínosy Strategie a synergie Nejčastější prezentační chyba spočívá v tom, že neodhadneme své publikum. Následující schema vám pomůže rychle identifikovat komunikační styl, který je pro vaše publikum vhodný. Začněte tím, že si určíte klíčového člověka v publiku. Je to obvykle ten, který rozhoduje, či ten, jehož myšlení musíte nejvíce změnit. Zamyslete se k jakému komunikačnímu stylu tíhne a pak upravte svou prezentaci tak, aby mu co nejvíce vyhovovala. Hodně času věnujte otázkám a diskusi Pošlete prezentaci předem a dejte dost času na seznámení s fakty Věnujte se vztahům a emocím Rychle k závěru

JAK SE PŘIPRAVIT 3 PUBLIKUM Jací jsou? Jaký řeší problém? Co jim dělá starost? Jaké mají ambice? Na čem stojí naše sdílená identita? Jaké hodnoty máme společné? MOJE SDĚLENÍ Co chci, aby si zapamatovali? Co chci, aby přitom cítili? Co chci, aby udělali? O čem je chci přesvědčit / Jak chci změnit jejich současný postoj? OTÁZKY Co by se mě pravděpodobně zeptali, kdyby mohli? Jaké budou mít námitky? Proč je obtížné je přesvědčit? Proč by je to mělo zajímat? Leader nekomunikuje informace, ale vizi, směr a motivaci ke společné práci.

JAK SE PŘIPRAVIT 4 Člen publika JEHO ZÁJEM Komunikační typ JEHO NÁMITKY Člen publika Komunikační typ Člen publika Komunikační typ Člen publika Komunikační typ Člen publika Komunikační typ JEHO ZÁJEMJEHO NÁMITKY JEHO ZÁJEMJEHO NÁMITKY JEHO ZÁJEMJEHO NÁMITKY JEHO ZÁJEMJEHO NÁMITKY

ZAPOJENÍ PUBLIKA 5 TYPCHARAKTERISTIKAJAK NA NĚJ PozitivníDokáže ostatní uklidnit, povzbudit, podpořit úsilí předsedajícího Využít jeho přínosu, zapojovat jej do přípravy porady a v rámci porady Nekooperativní (odmítavý) Dominantní, nespokojený se svým postavením, touží po uznání a seberealizaci, které si vydobývá svými nekompromisními odmítavými názory Žádat o vyslovení jeho názorů jako prvního, veřejně oceňovat UpovídanýLidé s rozbíhavým myšlením, kreativní, nedrží se jednoho tématu Slušně přerušit, udržovat v časovém a obsahovém rámci, pozorně naslouchat – přináší často nové myšlenky, být důsledný a pozorný a oceňovat jej Poučovatel Rád vystavuje na odiv své znalosti a mentorsky poučuje ostatní Překonat nechuť být v dospělosti poučován a šikovně si vzít co je nám z jeho nešikovného projevu ku prospěchu Plachý Submisivní, nesmělý, obava z veřejného výstupu Zapojit a získat si jej „bezpečnými otázkami“ ( na které víte, že zná odpověď ), oceňovat Arogantní Rád provokuje předsedajícího, uráží ostatní a nabourává společnou práci Nenechat se zatáhnout do hádky dle Murphyho zákona: „ Nikdy se nehádej s blbcem, nikdo by si nemusel všimnout, že je mezi vámi nějaký rozdíl.“ Pochybovač Nezapojuje se v průběhu společného hledání, ale až v závěru, kdy je problém vyřešen, klade pochybovačné otázky a uvádí chyby a nedostatky řešení, proto velmi neoblíben Touto svou vlastností je velmi užitečný, protože provádí „výstupní kontrolu“ vašich rozhodnutí Výbušný Nebezpečí přehnaných emotivních reakcí ( vulgární, osobní a hlasité ), přímí lidé s neschopností se ovládat Pojmenovat jeho reakci, nechat vychladnout, nepřít se, jednat věcně a klidně Nezúčastněný Neverbálně dává jasně najevo nezájem a neochotu o jakoukoli spolupráci, demotivovaný Odhalit příčinu jeho demotivace (pojmenováním situace), uvádět příklady a řešení z jeho zodpovědnosti formou „o nás bez nás“ – nevydrží a raději se zapojí