Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Brno: NANOcontact – partnerské sítě1 Vzdělávací a kontaktní středisko pro průmyslové nanotechnologické úpravy povrchů CZ.1.07/2.4.00/
Advertisements

CZ.1.07/2.2.00/ KA1 - Inovace laboratoří Geotechniky využívaných v rámci praktické výuky studentů Fakulty stavební a Hornicko-geologické fakulty.
Inovace vzdělávacího programu Zahradní a krajinná tvorba Projekt OPVK, oblastní podpora 2.1.
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Celostátní síť pro venkov. Obsah  Cíle, nástroje a zásady Sítě  Organizační zajištění Sítě  Tématické pracovní skupiny  Kontaktní místa Sítě  Informační.
Hodnocení UJEP AK ČR Závěry a doporučení. Personální zajištění posilovat kvalifikační strukturu pracovišť - vytvořit realistické a kontrolovatelné plány.
„Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie“
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Moderní formy profesního vzdělávání Konference k projektu Orlová -
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU Nové talenty pro vědu a výzkum Lenka Mynářová koordinátor projektu.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Za akademický rok 2013/2014 Hana Kolářová proděkanka LF UP.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
Úvod Zhodnocení realizace cílů projektu z pozice českého partnera Jméno:doc.Ing.Milan Mikoláš,Ph.D. Instituce:VŠB –TU Ostrava Ostrava
Fakulta informatiky Masarykova univerzita Brno. Fakulta informatiky MU Brno Brno – univerzitní město Masarykova univerzita – druhá největší univerzita.
1 Spolupráce při realizaci projektů inovací na ESF MU Mgr. David Póč, Oddělení pro strategii a rozvoj.
Moduly jako prostředek inovace v integraci výuky moderní fyziky a chemie reg. č.: CZ.1.07/2.2.00/ Porada
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
PRACOVNÍ SKUPINA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAMĚSTNANOST 11. září 2015.
Prezentace k řešení projektu FRVŠ 1013/2011/F5/b - "Příprava nového kurzu Technika odborné práce" Řešitel: Doc. R. Chlup, PhD. (ÚFaR FFUK) Spoluřešitelé:
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
1 Společnost vědeckotechnických parků ČR, z.s. Projekt SPINNET CZ.1.07/2.4.00/ Pavel Švejda Praha, Úvodní plenární sekce INOVACE 2015.
Setkání s doktorandy Setkání s doktorandy
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Prezentace na konference k projektu „Inovace ŠVP“ - leden 2010 Ing. Radoslav Kučera, OA Pelhřimov.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
„Podpora činnosti základního uměleckého školství při realizaci výuky podle Rámcového vzdělávacího programu pro umělecké obory základního uměleckého vzdělávání“
Reflexe aktivit a výsledků projektu Reflexe aktivit a výsledků projektu Evaluace a inovativní aplikace bakalářského studijního programu Učitelství pro.
1 PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ Radim Chmelík.
Jednání řídícího výboru - Modernizace KNL
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Výroční zprávy Rady vlády pro udržitelný rozvoj 7. zasedání Pracovní skupiny pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území RVUR 31. březen 2010.
Math Exercises for You (Math4U)
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Zpráva kontrolního výboru
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
MAPLIMAT Modernizace studia aplikované matematiky
Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO
PROJEKTOVÝ MANAGEMENT VE SPORTU
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Elektronické informační zdroje na UP v Olomouci
hodnocení a financování výzkumu, vývoje a inovací
TTnet (Training of Trainers Network)
Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Příprava operačních programů
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Název operačního programu:
Institucionální rozvojový plán TUL 2017
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
IP Alena Kopáčková (DFP)
Inovace oboru Regenerace a výživa ve sportu

Transkript prezentace:

Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics Studies at Faculty of Science of Palacky University in Olomouc MAPLIMAT CZ.1.07/2.2.00/ Kontrolní schůze řešitelů

Program schůze  4. monitorovací zpráva projektu  Plnění a plán klíčových aktivit  Publicita projektu  Diskuse, odpovědi na dotazy řešitelů

Čtvrtá monitorovací zpráva projektu  Klíčové aktivity jsou plněny dle harmonogramu  Monitorovací indikátory jsou průběžně naplňovány  Náklady čerpány v souladu s rozpočtem  Zpráva odevzdána v termínu

Plnění a plán klíčových aktivit projektu KA1: Inovace studijních plánů KA2: Příprava a realizace inovované výuky, e-learning KA3: Realizace odborných praxí studentů KA5: Odborné konference KA6: Získávání zájemců o studium aplikované matematiky.

KA1: Inovace studijních plánů Co bylo realizováno v posledním období:  Finální verze inovovaných studijních plánů bakalářských studijních oborů aplikované matematiky:  Aplikovaná statistika.- jen malé úpravy  Matematika – Ekonomie se zaměřením na bankovnictví/pojišťovnictví  spojení dvou bakalářských oborů do tohoto jediného,  doplnění podstatných matematických disciplin do povinných předmětů (NM, LP),  zkvalitnění výuky informatiky,  zkvalitnění výuky jazyků,  posílení matematického charakteru státnicových předmětů Kdo: Koordinátoři ONS, OZS, koordinátoři studijních oborů, specialisté pro zajištění e-learningu a studijních opor.

KA1: Inovace studijních plánů Co bylo realizováno v posledním období:  Finální verze inovovaných studijních plánů navazujícího studijního oboru Aplikace matematiky v ekonomii  Lepší přizpůsobení AME oběma bakalářským oborům Aplikované matematiky i bakalářskému oboru MAP programu Matematika:  2 dvojice variantních státnicových předmětů,  posílení matematického charakteru státnicových předmětů,  doplnění nových předmětů zejména vhodných pro absolventy Aplikované statistiky,  organické začlenění nových matematicko-ekonomických a ekonomických předmětů  zkvalitnění a rozšíření výuky jazyků, Kdo: Koordinátoři ONS, OZS, koordinátoři studijních oborů, specialisté pro zajištění e-learningu a studijních opor.

KA1: Inovace studijních plánů Co bude třeba udělat v příštím období:  Vypracovat modulární skladbu výše uvedených oborů a tuto strukturu zobrazit na webu projektu, nejlépe přímo v Moodlu  Inovovat RNDr. v rámci navazujícího oboru AME Kdo: Koordinátoři ONS, OZS, koordinátoři studijních oborů, expert pro statistiku, specialisté pro zajištění e-learningu a studijních opor.

KA2: Příprava a realizace inovované výuky, e-learning Co bylo realizováno v posledním období:  Obsahová aktualizace studijních opor.  Dokončena transformace studijních opor do podoby odpovídající standardům e-learningových studijních opor.  Uložení aktuálních verzí studijních opor do Moodlu.  Příprava skript.  Konzultace a technická podpora pro lektory tvořící e- learningové studijní opory a skripta. Kdo: Lektoři, koordinátoři pro výuku, odborní pracovníci pro zajištění e-learningu a studijních opor

KA2: Příprava a realizace inovované výuky, e-learning Co je třeba udělat v následujícím období:  Do konce r dokončit všechna skripta a předat je pro tisk ve Vydavatelství UP.  Realizovat inovovanou výuku ZS.  Zdokonalovat přednášky na ZS. Kdo: Lektoři

KA3: Realizace odborných praxí studentů Co bylo realizováno v posledním období:  Schůzka se studenty–zájemci o praxe na začátku akad. roku.  Vyhledávání firem k zajištění odborných praxí studentů.  Zajišťování studentských praxí v partnerských a spolupracujících firmách.  Spolupráce s partnery projektu (ČSÚ a TESCO SW) Kdo: Koordinátorka praxí, konzultanti odborných praxí ve firmách, specielně v partnerských.

KA3: Realizace odborných praxí studentů Co je třeba udělat v příštím období:  Pokračovat ve vyhledávání a zabezpečování praxí.  Udržovat kontakty s partnery projektu a spolupracujícími firmami.  Poskytovat konzultace studentům ohledně prací. Kdo: Koordinátorka praxí, konzultanti odborných praxí ve firmách, specielně v partnerských.

KA5: Odborné konference Aktivita v tomto období oficiálně neprobíhala.  Byl stanoven termín konání konference ODAM spojené se závěrečnou konferencí projektu na červen.  Byla rozeslána část prvních oznámení o ODAMu  Bylo předběžně dohodnuto speciální číslo Act. Kdo: Koordinátoři pro přípravu konferencí, odborní garanti konferencí a sborníků

KA5: Odborné konference Co je třeba udělat v příštím období:  Inovovat web konference pro ODAM 2013  Organizačně zabezpečit sborník abstraktů konference a speciální číslo Act  Organizačně zabezpečit prostory pro konání konference a možnosti ubytování účastníků  Provést výběr zvaných přednášejících.  Zajistit propagaci konference mezi odbornou veřejností a mezi studenty. Kdo: Koordinátoři pro přípravu konferencí, odborní garanti konferencí a sborníků, odborní pracovníci pro zajištění e-learningu a studijních opor

Aktivita 6: Získávání zájemců o studium aplikované matematiky Co bylo realizováno v minulém období:  Aktivita oficiálně neprobíhala

Aktivita 6: Získávání zájemců o studium aplikované matematiky Co je třeba udělat v příštím období:  Gaudeámus (Brno )  příprava materiálů  realizace akce  zápis práce s cílovou skupinou  Den otevřených dveří UP - analogicky Kdo: hlavní řešitelka, koordinátoři všech studijních oborů, doktorandi

Publicita projektu  Web projektu  hlavní nástroj publicity – veškeré zprávy o realizovaných akcích, fotodokumentace, aktuality, vše ukládáme na web  Informační materiály:  Inovovaný propagační materiál o studijních oborech aplikované matematiky  Zpravodaj projektu = zápisy z porad na webu Maplimatu.  Informační akce:  Den otevřených dveří  Zvláštní tiskové a mediální zprávy:  Nutno udělat základní zprávu o MAPLIMATu do Žurnálu!  Uvažovat o článku do Žurnálu k některé z oblastí MAPLIMATu!

Závěrem… Všem děkuji za spolupráci !!!