Jak založit tiskový útvar Cvičení 5 26.11.2014 od 14:00 do 15:30 1.1. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PR ve Sdružení Podané Ruce 2010/2011 Roman Hloušek Terénní programy Brno.
Advertisements

PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ. Organizace projektu  Jedná se o optimální uspořádání lidí, věcí a nehmotných složek aktivit do struktur  Jednotlivé složky se uspořádají.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU E-INKLUZE 50+. OBSAH Základní informace Komu je projekt určen Cíle Aktivity Harmonogram.
Jak změnit obecní knihovnu v informační centrum obce Metodický návod výstup z projektu Knihovna – informační centrum obce.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Program INOVACE Projekty na ochranu práv průmyslového vlastnictví
Zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů Zveřejněno ve Sbírce zákonů ČR, částka 99/2000.
Řídící struktury v organizaci
Mgr. František Bublan Formy a perspektivy dobrovolnické služby z pohledu neziskové organizace.
InSITE - between you and information Hynek Rais, ředitel pro poradenské služby inSITE, s.r.o. Cyklus workshopů v rámci HR živě „Jak si správně vybrat“
Záměry Knihovny Antonína Švehly v oblasti poskytovaných služeb pro knihovníky Knihovna Antonína Švehly 2014.
Struktura personální směrnice
Strana 1 © Vema, a. s., 7. dubna 2015 Intranetová řešení v PIS DS -Personalis 2005.
Legislativní vymezení postavení zástupce ředitele školy
Media relations – základní vymezení
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Krizová komunikace a princip kontinuity Přednáška od 12:15 do 13: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla.
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Tiskový mluvčí jako profese
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco.
81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP“ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica, Elektronické schvalování v praxi Moravskoslezského kraje Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica Datum:
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Management - Organizování
Mediální monitoring, screening a audit
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Informace k možnosti motivace municipalit k UR v rámci fondů EU a jiných zdrojů.
Tiskový mluvčí v media relations Duben 2011: vláda chtěla ušetřit 6 mld Kč na stavebním spoření zavedením zvláštní 50% sazby daně z poskytnuté zálohy státní.
Monitoring médií Přednáška od 12:15 do 13: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Tiskový mluvčí a media relations Cvičení , od 14:00 do 15:30 Ing. Martin Švehla
Ing. Marek Šmíd, MBA Institut pro veřejnou správu Praha
Zahraniční rozvojová spolupráce ČR Martin Náprstek zástupce ředitele Česká rozvojová agentura (ČRA) Rozvojová spolupráce měst a obcí SMO ČR,
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Interní audit a Compliance v České pojišťovně | Praha| Peter Štefánik| 1.
E-government - moderní podoba veřejné správy v České republice.
Webové stránky města Fulnek Webpadára 2013
STŘEDNÍ ŠKOLA A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA CESTOVNÍHO RUCHU, SENOVÁŽNÉ NÁMĚSTÍ 12, ČESKÉ BUDĚJOVICE Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
PREZENTUJÍCÍ Registry ve veřejné správě Mgr. David Marek
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
Výroční zprávy Rady vlády pro udržitelný rozvoj 7. zasedání Pracovní skupiny pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území RVUR 31. březen 2010.
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
Publikace vydané RVDA Martina Smetanová.
HEIS VÚV Zajištění publicity a publikování výstupů a výsledků projektů řešených VÚV TGM,v.v.i. Petr Vyskoč, Jiří Picek, Jiří Dlabal Seminář VÚV.
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
Krizová komunikace a princip kontinuity
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Media relations Přednáška ve 12:15 – 13:45
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
HEIS VÚV Zajištění publicity a publikování výstupů a výsledků projektů řešených VÚV TGM,v.v.i. Petr Vyskoč, Jiří Picek, Jiří Dlabal Seminář VÚV.
Krizová komunikace, monitoring tisku
Shrnutí základních tématických okruhů
Podstata organizování Typy organizačních struktur Ekoinkubátor Podniková ekonomika Ing. Eva Štěpánková ESF MU Katedra podnikového hospodářství
Krizová komunikace, monitoring tisku
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Náhradní rodinná péče v Moravskoslezském kraji
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Transkript prezentace:

Jak založit tiskový útvar Cvičení od 14:00 do 15: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla

Činnosti tiskového útvaru Media relations (pasivní i aktivní spolupráce s médii) Řízení internetové prezentace Interní komunikace Příprava a zajištění společenských událostí Tvorba výročních zpráv a dalších publikací Monitoring médií Sponzoring, charita, CSR 2.2. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla

Vrtěti psem – romantická představa 3.3. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla

Typické uspořádání Tiskový mluvčí Produkce Tisková skupina 4.4. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla

Tiskový mluvčí TM jako ředitel tiskového oddělení, (úseku, divize) veřejných informací Hlavní náplň práce: media relations Zástupce (zastupování, pasivní media relations, případně interní komunikace) Vystupování jménem organizace vůči veřejnosti prostřednictvím médií 5.5. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla

Tisková skupina 3 – 5 osob, které zajišťují: – Služba u telefonu, spojení s TM – Monitoring médií – Interní komunikace – Aktualizace webových stránek (koordinace) – Kontakt s redakcemi, příprava podkladů – Interní a externí publikace - obsah 6.6. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla

Produkce V čele vedoucí, přímo podřízený TM kompetence Organizace všech společenských událostí Korektury tištěných výstupů Outsourcing (tisk, překlady, záznamy) Správa sponzorských, charitativních a dalších aktivit 7.7. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla

Tiskové útvary – výbava Hlavní profese: – Tiskový mluvčí – Tiskový pracovník – Produkční Technické prostředky – Komunikace – Záznamová a reprografická technika – Foto, video 8.8. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla

PR agentura ve službách TM Přednosti – Nižší náklady – Vyšší míra motivace – Přenos zkušeností, méně profesní slepoty Úskalí – Sdílení interních informací – Vytváření práce pro práci – Transparentnost v media relations 9.9. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla

Interní předpisy Zásady: – Informace z jednoho místa – Interní komunikace = zveřejnění = porozumění – Transparentnost = otevřenost a to i v místě – Web = živý informační kanál Obsah: – Oprávnění vystupovat jménem organizace v médiích – Postupy plnění požadavků médií – Povolení vstupu médií, vymezení zakázaných – Identifikace interních (nezveřejňovaných) informací – Gesce nad internetovou prezentací, práva a povinnosti aktualizace 10. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla

Děkujeme, že kouříte Jak se rodí nápad (0:47) Your picture here Ing. Martin Švehla

Závěrečné rady a postřehy Odlišnost práce tiskového útvaru a “zbytku světa” Osvědčené zdroje pracovních sil = redakce Interní komunikace věc HR nebo PR? “Dělba práce” mezi TM a nejvyššími představiteli Zaběhnuté koleje vs. inovativní přístup k PR 13. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla