Danone Zdraví, které chutná.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Propagace ve firmách Zlínského kraje – FINCLUB plus, a.s.
Advertisements

ADOPCE PANENEK Adoptuj panenku a zachráníš dítě. Cíl projektu •Cílem projektu PANENKA je získat finanční prostředky pro celosvětovou očkovací kampaň UNICEF,
Earth Power Vás zdraví !. MiM Mise a vize Earth Power je moderní dynamicky se rozvíjejíci firmou s globálním dosahem. Všechny úkoly realizuje s neustálou.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
© Siemens AG. All rights reserved. Mnichov, Vídeň, Praha ? Pavel Kaidl, 3.května 2011 Oddělení komunikace v rámci nadnárodní a víceoborové společnosti.
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Marketing Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
P9 CENA JAKO NÁSTROJ MM Cena - je vyjádřením „hodnoty“ zboží nebo služby. Cena je jediným prvkem marketingového mixu, který vytváří firmě příjmy. Všechny.
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
VY_32_INOVACE_EKO_08 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: chování.
NS-LEV 21 pro lepší zdravotnictví prof. MUDr. Ivan Šterzl, CSc „Nenechat nadnárodní vlivy zprivatizovat české.
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
Kotler-Armstrong: Marketing. Grada 2004, s.783
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
MARKETING.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
Nákupní chování spotřebitele
 Kapitál je proti jiným výrobním faktorům považován za faktor již vyrobený. Kapitál se skládá z takových vyrobených statků dlouhodobé spotřeby, které.
Výukový materiál: VY_32_INOVACE_Nobelova cena Název projektu: Šablony Špičák Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Autor VM: Mgr. Šárka.
Zdeněk Pospíšil. Mezinárodní obchodní značka, pod kterou japonská firma Panasonic Corporation prodává své výrobky z oblasti domácí elektroniky. Vznikla.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Helena Bauerová Aj-Čj 3. ročník
Chceme konkurenceschopné a stabilní zemědělství a potravinářství? Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
Projekt 8.B. Co je to ESAB? Společnost ESAB je přední světový výrobce svařovacích a řezacích zařízení a přídavných svařovacích materiálů. Jejich inovační.
  Lukáš Schejbal.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
ŘETĚZY VAMBERK.
Struktura podnikatelského plánu
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Společná zemědělská politika Mgr. Oldřich Hájek. Společná zemědělská politika Zemědělství obecně: Je základním sektorem ekonomiky Dnes nehraje tak důležitou.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
duben 2016 Aktuální příležitosti pro mladé a studenty... (výběr)
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Regionální potravina Konzultační seminář Olomouc
Praha, 5. prosince 2014 Nestlé podporuje mladé. Nestlé: jednička celosvětově i lokálně Tržby ČR&SR 2013Zaměstnanci ,3 mld CZK ,6 Světové.
Nerovné odměňování žen a mužů – příčiny a současná situace v ČR Mgr. Veronika Šprincová.
Představení Uherskohradišťské nemocnice součást nemocnic Zlínského kraje.
Evropa - obyvatelstvo, EU Tercie Řešení úkol.
Společná měnová politika RNDr. Oldřich Hájek. Společná měnová politika Období po druhé světové válce Evropská platební unie Marshallův plán Vzájemný směný.
V září byl publikován report za období , relevantní je rovněž loňský report za období (WEF 2014) a report za srovnávací období.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Zemědělci a potravináři se ode dna musejí odrážet společně
PENZIJNÍ PŘIPOJIŠTĚNÍ
PENZIJNÍ PŘIPOJIŠTĚNÍ
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Preventivní programy pro zlepšení stavu chrupu u dětí
Jednotná měnová politika
GéSz Gaál és Sziklás Kft. Doplněk stravy určený k distribuci 15 let stejné sídlo firmy 15 let stejný management firmy Nezadlužená, stabilní firma.
Audit rodina & zaměstnání ve VÚHŽ a.s.
Název projektu: Moderní škola
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
ENVIRONMENTÁLNÍ MANAGEMENT
Marketingové strategie
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Historie marketingu
Podnikatelské koncepce
Informace o společnosti
Informace o společnosti
Transkript prezentace:

Danone Zdraví, které chutná

Obsah Historie společnosti Společnost Danone v ČR Ocenění a sponzoring Podpora Produkty ČR Marketing ČR Marketing Polsko Produkty Polsko

Historie společnosti (1) 80. léta – dobývání Evropy Přesně dvacet let po svém vzniku je společnost v Evropě na třetím místě v potravinářství a má vedoucí pozici ve Francii, Německu, Belgii, Španělsku, Itálii, Lucembursku a Portugalsku. V roce 1989 dosahuje její obrat 48,7 miliardy franků. 90. léta – rozvoj pokračuje Od roku 1996 je prezidentem společnosti pan Franck Riboud, který formuloval základní hodnoty koncernu: BLÍZKOST, OTEVŘENOST, ENTUZIAZMUS A HUMANITA. V roce 2009 valná hromada akcionářů Danone odhlasovala změnu názvu společnosti z „Goupe Danone“ na „Danone“.

Historie společnosti (2) První jogurty Danone vyrobil Issac Carasso v roce 1919 ve Španělsku. Rozšířením výroby zdraví prospěšných jogurtů do Francie a později do celého světa na sebe firma Danone přebrala kromě ekonomické role i důležitou společenskou odpovědnost. Proto se zaměřuje i na podporu vědy a výzkumu, vzdělávání a šíření informací. Během posledních patnácti let neustále narůstá množství finančních prostředků, které se Danone do výzkumu rozhodlo investovat.

Danone v ČR Společnost Danone vstoupila na český trh v roce 1990 distribucí a následně výrobou jogurtů v Benešovské mlékárně. Společnost v ČR zaměstnává 424 zaměstnanců. Čistý zisk společnosti byl v roce 2008 něco přes 146 mil. Kč. Zatímco v roce 2009 okolo 200 mil. Kč

Ocenění Od roku 1995 získala společnost Danone již několikrát ocenění „Pečeť rodinky“, svědčící o uznání českých spotřebitelů. Společnost Danone ČR získala vícekrát od společnosti Danone prestižní cenu „Dan´Inov“, která je každoročně v celosvětovém měřítku udělována nejoriginálnějším inovacím.

Sponzoring Současná strategie výroby se zaměřuje na tyto typy výrobků: čerstvé mléčné výrobky balenou vodu dětskou výživu medical nutrition ( speciální potraviny určené pro zdravotnictví )

Podpora V letech 1999 a 2000 se firma zúčastnila projektu Ostrovy života, jehož cílem bylo financování lékařských přístrojů pro dětské jednotky intenzivní péče. V roce 2006 bylo založeno Centrum Prevence civilizačních chorob a centrum Preventivní medicíny. Na podporu likvidace následků povodní v srpnu 2002 přispěli na Fond humanity Českého červeného kříže částkou přesahující 2 miliony korun.

Dětský svět Danone Pohár národů je projekt, který pomáhá dětem z celého světa splnit si své sny. Jedná se o neoficiální mistrovství světa fotbalistů ve věku od 10 do 12 let. Do projektu Danone Pohár národů se každý rok zapojí více než 2,5 milionu dětí ze 40 zemí celého světa.

Produkty ČR - jogurty Activia – bílá, sladká bílá, jahoda, lesní plody, dobrá máma, dobrý táta, fantasia, kostíci

Produkty ČR – tvarohy, mléčné dezerty a nápoje

Marketing ČR Nejvýznamnější značkou v ČR z portfolia firmy je zejména Activia, Actimel, Kostíci a Dobrá máma. Marketing je zaměřen na rodinu, tělo, zdraví… Motto: Zdraví, které chutná Activia -> Zelená pro Vaše zažívání

Marketing v ČR – TV reklamy Obvykle vystupují (u dobré mámy) celá rodina, kdy hlavní postavou je starostlivá matka. Zaměření je na hezké, mladé lidi, na oku lahodící záběry samotného produktu, případně „lékařský“ popis přínosu pro zdravou výživu. Samozřejmě úspěchem je i použití známých osobností.

Marketing v ČR Velmi úspěšná byla kampaň na značku Actimel „70 % imunitního systému se nachází v břiše“. Značka Actimel touto kampaní uvedla svůj zcela nový neotřelý, mladý a radostný komunikační styl.

Marketing Polsko Jak je známo, polský zákazník je velice konzervativní a preferuje zejména domácí značky. V Polsku začala firma působit před 15 lety. Ve dvou továrnách je výroba vynikajících sýrů a jogurtů, kterým polští spotřebitelé propadají. Přestože firma působí v Polsku krátce, je její značka velmi oblíbená a vyhledávaná.

Produkty Polsko Actimel Jogurt Danone; Fantasia Activia; Kefir

Produkty Polsko

Produkty společnosti Danone V obou zemích jsou podobné produkty, jenom s trochu odlišnými názvy, které jsou pro danou zemi typické. TV reklamy jsou skoro podobné jako ty v ČR, pouze s menšími odchylkami (zvoleno prostředí…). Produkty, které jsou naprosto totožné v obou zemích jsou například Actimel, Fantasia (stejný název i tvar).

Zdroje http:/www.justice.cz http:/strategie.e15.cz/prilohy/s-retail/11-danone http/:www.danone.cz http/:www.danone.pl http://www.juniorfootball.cz/Pripadove studie/Mladeznicke-turnaje/Danone-Cup/a-e6 e8.article.aspx

Děkuji za pozornost!