Filtry obrazu (layer) VY_32_INOVACE_Mul4a0212Mgr. Jiří Mlnařík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 2.0 (První prezentace)
Advertisements

Prezentační nástroj Open Office, Impress EFEKTY SNÍMKU
GIMP 3.L. Odkazy Zdrojů či návodů je na internetu téměř nekonečně, uvádím jen některé, které jsem zahlédl: • cafe.cz/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=53www.gimp.cz.
Pomůcka pro tvorbu prezentací závěrečné a diplomové práce
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
COREL DRAW Efekty - 1 Úprava textu obálkou Přechody mezi objekty
Změna tvaru v průběhu pohybu VY_32_INOVACE_Mul4a0204Mgr. Jiří Mlnařík.
Vzhled prezentace - šablony
Zoner Callisto.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 13.1 (Schránka a operace se schránkou)
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Hromadná korespondence, makro
3D modelář – designový návrh interiérového prvku VY_32_INOVACE_Design1r0119Mgr. Jiří Mlnařík.
Návod na složení jména z písmenkových log
TEXTOVÝ EDITOR.
Filmový střih 1 VY_32_INOVACE_Mul4r0109Mgr. Jiří Mlnařík.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_11.
Atmosféra – montáž zvuku VY_32_INOVACE_Mul4r0113Mgr. Jiří Mlnařík.
JavaScript Podmínky, cykly a pole.
3D modelář – primitivní tělesa, vlastnosti a transformace VY_32_INOVACE_Design1r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Vkládání kreslených útvarů
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Filmový střih 2 - efekty VY_32_INOVACE_Mul4r0110Mgr. Jiří Mlnařík.
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Klíčové snímky podruhé VY_32_INOVACE_Mul4a0206Mgr. Jiří Mlnařík.
Spouštíme aplikace Spuštění aplikace Malování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
Zvuk VY_32_INOVACE_Mul4a0220Mgr. Jiří Mlnařík. Synfig studio je primárně obrazový software. Teoreticky můžeme do scény vložit zvuk pomocí volby File /
Kreslíme vektorovou grafiku (6) Práce s textem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
PIXLR − ONLINE GRAFICKÝ EDITOR (3)
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
LabVIEW Konstrukce programu
Trocha fyziky VY_32_INOVACE_Mul4a0209Mgr. Jiří Mlnařík.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Pokročilé – prostředí 2 VY_32_INOVACE_Mul4a0219Mgr. Jiří Mlnařík.
Mgr. Karel FischerÚprava prezentace1 Změna použité šablony Ke změně šablony mohu použít jednu ze tří možností: a)Formát \ návrh snímku b)V panelu nástrojů.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Pokročilé – prostředí 1 VY_32_INOVACE_Mul4a0218Mgr. Jiří Mlnařík.
Plakát – kreativa 2 - montáž VY_32_INOVACE_Mul4r0104Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Vrstvení úprav do skupin VY_32_INOVACE_Mul4a0207Mgr. Jiří Mlnařík.
Nastavení animace, jednoduchý pohyb VY_32_INOVACE_Mul4a0203Mgr. Jiří Mlnařík.
Publikování scény - rendering VY_32_INOVACE_Mul4a0216Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – konstrukce tělesa z půdorysu VY_32_INOVACE_Arch2r0117Mgr. Jiří Mlnařík.
Export a import objektů VY_32_INOVACE_Mul4a0217Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – další nástroje scénáře VY_32_INOVACE_Mul4r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Téma: Využití ICT pro psaní novinových článků Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
Práce s textem VY_32_INOVACE_Mul4a0214Mgr. Jiří Mlnařík.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
 Program pro tvorbu tabulek.  Síť buněk, do kterých můžeme vkládat libovolné údaje  Podstatou jsou vzorce, pomocí kterých provádíme v buňce operace.
Kreslíme vektorovou grafiku (6)
Využití klíčových snímků
Spouštíme aplikace Spuštění aplikace Malování
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
CorelDRAW – práce s rastrovou grafikou
Rastrová grafika Základy práce s rastrovým editorem – program Gimp, ukázka č. 1 – „Hvězdné nebe s planetou“
Filmová animace Rostliny Mgr. Jiří Mlnařík VY_32_INOVACE_Mul4a0210.
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
Zoner Callisto – křivky
Základní úpravy jasu v Adobe Photoshop
Stany Řešení hlavolamu.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
5 tipů pro zjednodušení práce
Tvorba webových stránek na google – Sites (10.)
Transkript prezentace:

Filtry obrazu (layer) VY_32_INOVACE_Mul4a0212Mgr. Jiří Mlnařík

Na jednotlivé vrstvy i celou scénu můžeme aplikovat nejrůznější filtry. Filtrem může být již využité „Scale“ (v části „Vrstvení úprav“), „Zoom“ (část „pohyb objektu po křivce“), ale filtrů je daleko více. Umožňují nám obrazem pohybovat, měnit jeho optické vlastnosti, obraz deformovat, ale třeba také duplikovat, použít stín... Navažme na předchozí materiál a vytvořme strom, jehož větve se budou „hýbat ve větru“. Synfig studio – filtry obrazu

Úloha 1) Vytvořte podle předchozí úlohy svah a strom, jehož větve se budou v průběhu scény hýbat. Les poprvé

Teď musíme náhodně určit polohu stromu. To znamená opět oddělit souřadnice a „znáhodnit“ X-ovou osu, tentokrát u Origin (polohy). Co se ale stane? Místo aby strom byl náhodně umístěný a zůstal na místě, během animace „poskakuje“ po scéně. Který parametr musíte změnit, aby se strom náhodně umístil, ale už nezměnil polohu? Les podruhé

Vytvoříme vrstvu typu Duplicate a sloučíme ji s vrstvou stromu. Les potřetí – máme dost stromů?

Vrstvě Duplicate určíme potřebné parametry – v tomto případě zejména: From – počáteční index kopie To – koncový index kopie Step – krok mezi dvěma hodnotami Pro počítačově znalejší – jedná se o parametry klasického basicovského cyklu For. Po spuštění animace zjistíme, že máme tři stromy, stejně se hýbající, na stejném místě... Zbývá tedy propojit index vrstvy Duplicate s polohou stromu... Všimněte si, že u vrstvy Duplicate máte exportovanou hodnotu Index 1. Les počtvrté

Parametr Seed náhodné hodnoty polohy (Origin – X-Axis) konvertujeme na Add. Vedle panelu vlastností si všimneme knihovny (někdy označené Children, někdy Library) a tam najdeme exporto- vanou hodnotu Index 1 (viz předchozí snímek) a vybereme ji. Vrátíme se zpět k vrstvě se stromem a parametr Scalar (který slouží jako násobící faktor pro předchozí hodnoty seed) připojíme: Pravé tlačítko myši / Connect. Les popáté – spojujeme

 Podle uvedeného návodu vytvořte les podle své představy. Dokážete doplnit hejno ptáků s různými velikostmi? A jen na okraj – k budování pohybu ve scéně jsme nyní nevyužili žádnou animaci a jen jedinou filtrovací vrstvu – Duplicate – všimli jste si, kolik možností skýtá a kolik dalších typů vrstev máte k dispozici...? Úkol

Vlastní snímky, screenshoty Synfig Studio Synfig Studio – freewarový software pro tvorbu animací Zdroje