3D modelář – konstrukce tělesa z půdorysu VY_32_INOVACE_Arch2r0117Mgr. Jiří Mlnařík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 2.0 (První prezentace)
Advertisements

Textový procesor Open Office, Writer ÚPRAVA ZÁHLAVÍ A ZÁPATÍ
CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis.
Prezentační manažer Kapitola 8.0 (Rozšířené efekty)
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Prezentační nástroj Open Office, Impress EFEKTY SNÍMKU
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
Vkládání a úprava tabulek do Wordu 2003
Modul 2 AutoCAD. Vytvoření zaobleného obdélníka  do příkazového řádku napíšete příkaz obdélník a stiskněte ENTER  dále zadejte do volbu A pro zaoblení.
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
COREL DRAW Efekty - 1 Úprava textu obálkou Přechody mezi objekty
Václav Martínek. Evidence předení koček Vytvoření nové databáze - Po přihlášení se k databázovému serveru (Database Engine) si ze všeho nejdříve vytvoříme.
Modelování v AUTOCADU Křivky v prostoru, modelování z těles a povrchů,
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE Předmět: Informatika Ročník: 6.ročník Klíčová slova: Nová prezentace, snímek, průvodce prezentací,
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
Textový procesor Open Office, Writer OKRAJE STRÁNKY
3D modelář – 2D návrh 3D rotačního tělesa VY_32_INOVACE_Arch2r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – úpravy pokročilými nástroji, vlastní návrh VY_32_INOVACE_Design1r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – designový návrh interiérového prvku VY_32_INOVACE_Design1r0119Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – práce se světlem v interiéru VY_32_INOVACE_Arch2r0120Mgr. Jiří Mlnařík.
TEXTOVÝ EDITOR.
Prezentační nástroj Open Office, Impress PŘECHODY SNÍMKU Předmět: Informatika Ročník: 6.ročník Klíčová slova: Nová prezentace, snímek, úlohy, přechod mezi.
3D modelář – povrchy VY_32_INOVACE_Design1r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
TEXTOVÝ EDITOR (vkládání dalších objektů do textu a jejich vlastnosti, textové tabulky, šablony,) Lol.
Kreslíme vektorovou grafiku (4) Kopírování objektů Mgr. Jaroslav Zavadil, Gymnázium Šternberk Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
3D modelář – primitivní tělesa, vlastnosti a transformace VY_32_INOVACE_Design1r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
VY_32_INOVACE_E3-09 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU III. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
3D modelář – užitý design VY_32_INOVACE_Design1r0120Mgr. Jiří Mlnařík.
5,6. hodina ZÁKLADY KRESLENÍ: Jednotky Modelový a výkresový prostor
Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA PROGRAMY A NÁSTROJE PRO PRÁCI S VEKTOROVOU GRAFIKOU 3 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_09.
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Klíčové snímky podruhé VY_32_INOVACE_Mul4a0206Mgr. Jiří Mlnařík.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Kreslíme vektorovou grafiku (6) Práce s textem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
Cíle zobrazení Stavební výkresy – zobrazení prostorové konstrukce stavebního objektu na výkres - do.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
švýcarský vektorový program pro kresbu map
Hypertextový odkaz Program nabízí možnost jako všechny aplikace OFFICE svázat libovolný text s jinými soubory či snímky. 1)Označíme libovolný text 2) a)
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
EXCEL 2010 Smart Art 4. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava.
Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
Výroba vestavěného nábytku
VY_32_INOVACE_GR_789 CD- OBAL. Zadání: vytvořte obal na CD použijte 5 fotografií (každou v samostatné vrstvě) vložené obrázky upravte pomocí nástrojů.
Filtry obrazu (layer) VY_32_INOVACE_Mul4a0212Mgr. Jiří Mlnařík.
Export a import objektů VY_32_INOVACE_Mul4a0217Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – další nástroje scénáře VY_32_INOVACE_Mul4r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
UČÍME V PROSTORU Název předmětu: Název a ID tématu: Zpracoval(a): Pozemní stavby Předsazené a ustupující konstrukce (STA29) Ing. Stanislav Martinec, Ph.D.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Tvorba vlastních motivů v programu
Kreslíme vektorovou grafiku (6)
Tvorba tabulek ve Wordu
Microsoft Word Využití tvarů na tvorbu obrázků
Architektura tužkou a v 3D
Využití klíčových snímků
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE
ing. arch. Vladimíra Jínová
Hromadná korespondence 2 OpenOffice
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
ArchiCAD nástroj Sloup
Kreslíme vektorovou grafiku (4)
SP4 - RD STUDIE v ARCHICADU
Digitální učební materiál
Kreslíme vektorovou grafiku (4)
Transkript prezentace:

3D modelář – konstrukce tělesa z půdorysu VY_32_INOVACE_Arch2r0117Mgr. Jiří Mlnařík

Klasickým problémem je konstrukce složitých vnitřních prostor objektů – stěn, dveřních a okenních otvorů. V praxi se ale opět jedná o snadno řešitelný problém – stačí nám půdorys. Konstrukce tělesa z půdorysu

V první fázi vytvoříme půdorys budoucích objektů STEJNÉ VÝŠKY (stěny, okna, dveře). Jednotlivé části musejí být vyplněné a nesmějí mít obrys. všechny objekty stejného typu sloučíme a exportujeme jako EPS Level 1 K vytvoření můžeme stejně jako v minulé části využít OpenOffice Draw. Krok za krokem - 1

Jednotlivé objekty postupně importujeme (Load Object) do TrueSpace, importujeme ovšem jen vyplněné křivky a rozměry nenecháme automaticky přizpůsobovat – v našem případě bude ideální zvolit centimetry. Bude také potřeba (při pohledu shora) znovu sesadit jednotlivé části. Krok za krokem - 2

Pomocí funkce SWEEP jednotlivým objektům vytvoříme výšku. vybereme příslušný objekt (stěny, dveře...) klepnutím pravým tlačítkem myši na nástroj sweep vyvoláme nastavení a v ose z určíme budoucí výšku klepnutím levým tlačítkem na nástroj sweep vytáhneme objekt do prostoru volbou objektového ukazatele se přepneme na další objekt Krok za krokem - 3

Při pohledu z boku na sebe objekty sesadíme výškově – nezapomeňte si zamknout osu X!... Krok za krokem a objekty tvořící stavební otvory odečteme od objektu „stěn“.

Vytvořte vlastní návrh dispozičního řešení bytu/domu. Vyzkoušejte si

Vlastní 3D modely Open Office Caligari True Space 3.2 volně dostupný „za registraci“, SN: Zdroje