Helios Orange - Implementace systému Ing. Petr Pokorný HARPAGON Software s.r.o. Rozsah cca 5 minut
Koncepce Notace pro modelování obchodních procesů (BPMN) Společnost HARPAGON Software s.r.o. se řídí nejlepšími praktikami, které eliminují problémy během životního cyklu implementace a které zvyšují kvalitu a produktivitu nasazení IS Helios Orange. Praktikování projektového řízení Jsou použity standardy: Notace pro modelování obchodních procesů (BPMN) Sjednocený modelovací jazyk (UML)
Nejlepší praktiky Agilní přístup Projektové řízení Aktivní podíl uživatelů na procesu implementace Iterativní postup nastavení Správa požadavků Kontrola kvality Řízení změn
Implementace harmonogram, milníky Řízení projektu implementace harmonogram, milníky kontrolní dny včetně vedené dokumentace (zápisy z implementace, kontrola úkolů) Úprava funkcionality Uložené procedury, Triggery, Skripty (Transact SQL, VBScript) Pluginy (doplňky) Školení V místě zákazníka Individuální, hromadné
Implementace II Telefonický v pracovní době Email Nastavení Tvorba a úprava tiskových formulářů Hotline Telefonický v pracovní době Email Instalace upgrade, update Vzdálená správa Nastavení Řešení nestandardních situací Nastavení elektronické komunikace se státní správou ( SSZ, Finanční Úřad)
Přehled průběhu implementace Poptávka Úvodní studie Nastavení Pilotní provoz Akceptace Iterativní postup
Poptávka Legislativní požadavky (ISDS, ISSP) Velké nároky na údržbu systému Problémy (rychlost, nespolehlivost, funkcionalita) Kapacita (objemy dat) Nové aktivity společnosti Nové technologie IT Změna struktury Ukončení podpory stávajícího IS
Úvodní studie - analýza zmapování stávající podoby firemních procesů(BPMN, UML) viz ukázky. role a jejich dílčí činnosti (Use Case) evidence a správa požadavků vzájemná dohoda o budoucím nastavení jak a kdy podklad pro nastavení, proškolení, vývoj podklad pro cenu, harmonogram a plán projektu
Nastavení instalace HW, SW procesů struktur společnosti číselníků importů stávajících dat (organizace, pohledávky, závazky, stav skladu, mzdy ..) vztahů základní proškolení uživatele
Pilotní provoz počáteční import dat nastavení procesů přístupová práva základní výstupy nastavení číselníků proškolení uživatelů
Akceptace CÍL : převzetí systému do užívání zjištění závad, odchylek protokoly jednotlivých agend, modulů zhodnocení protokol o předání
Konec Nějaké dotazy ? Petr Pokorný pokorny@harpagon.cz