Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Buďte pozdraveni!.
Advertisements

Evaluace v mateřské škole
© Radek Maca Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ w w w. e - g r a m. c z ICT plán školy možný přístup k jeho zpracování odbor 55 SIPVZ MŠMT.
Cíle vzdělávání Význam zvažování a stanovení cílů vzdělávání
Cíle dějepisné výuky, dějepisné kurikulum, RVP a výuka dějepisu
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
Didaktika fyziky jako vědecká disciplína
Vzdělávání a jeho kategorie
Reagují fakulty připravující učitele na vznik RVP? Jana Coufalová.
Kurikulární projekty Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku Bc. Studium kombinované 2010.
USMĚRŇOVÁNÍ KONCEPCE A OBSAHU EKONOMICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ VE STŘEDNÍM OBCHODNÍM ŠKOLSTVÍ ©prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Hodnocení škol a školských zařízení
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Evaluace ŠVP Ing. Libuše Burešová Únor 2011, Litvínov - Hamr.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Kurz pro výchovné poradce Právní rámec výkonu poradenské činnosti
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
STANDARD STUDIA k výkonu specializovaných činností Koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.
Podpůrná a vyrovnávací opatření v inkluzivní škole
DIDAKTIKA EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
Organizační struktura
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
Minimální preventivní program školy
PŘÍSTUP K VLASTNÍMU HODNOCENÍ ZE STRANY ZŘIZOVATELE ŠKOLY konference projektu „Cesta ke kvalitě“ 4. listopadu 2009 Hotel v Klášterní.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Moderní personalistika Úvod
Rámcové a školní vzdělávací programy
Bc. Lektorství cizích jazyků
Vzdělávací politika.
Management pro vychovatele PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
2. ročník(4. semestr) NMgr. studia LF LF:MPSM101
Bc. Lektorství cizích jazyků
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel učitelství odborného výcviku a praxe.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost od Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Výchovn ě vzd ě lávací systém Č R Část 1. Pedagogika Mgr. Irena Kudláčková.
Dokumentace školy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 12. prosince 2013 Mgr. Karel Bárta.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Didaktika odborných předmětů jako vědní disciplína
Podstata, význam a funkce účetnictví
Pedagogické disciplíny
Evaluace v mateřských školách
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Pedagogika jako vědecká disciplína
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_ 15F Škola:
PHmax ve středním vzdělávání
Evaluace v mateřských školách
Pedagogický management 2005 J. Šťáva katedra pedagogiky tel
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Centrum celoživotního vzdělávání Pedagogické fakulty Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem 2017/2018.
Organizační struktura
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Pedagogika II Mgr. Kateřina Lojdová
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
NÁRODNÍ PROGRAM ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ V ČR
Transkript prezentace:

 Školská legislativa 2 2014 J. Šťáva katedra pedagogiky stava@jumbo.ped.muni.cz

Požadavky Znalosti Ukončení: Zkouška - písemný test nebo ústní zkouška

Tematické okruhy: 1. Kurikulum - pojetí, proměny a trendy. 2. Obsah vzdělávání - učební plány, učební osnovy, standardy, RVP a ŠVP 3. Základy školského managementu 4. Pedagogická administrativa, pedagogická dokumentace. 5. Image školy, Kultura školy

Tematické okruhy: 6. Metody evaluace výchovných a vzdělávacích zařízení (vnější, vnitřní, možnosti). 7. Vedení lidí, delegování 8. Vzdělávací politika ČR. 9. Dohled, dozor nad žáky. 10. Základní právní normy řízení výchovy a vzdělávání v ČR.

Tematické okruhy: 11. Školský zákon č. 561/2004 Sb. 12. Zákon o pedagogických pracovnících 563/2004 Sb. 13. Standard práce učitele 14. Tvorba školního vzdělávacího programu 15. Národní program rozvoje vzdělávání v ČR.

Tematické okruhy: 16. Česká školní inspekce. 17. Organizace školního roku 2011/2012.

Tematické okruhy: 18. Struktura vzdělávací soustavy v ČR. 19. Prevence sociálně patologických jevů.