Kurz MCK4 Psychické poruchy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Regionální konference cestovního ruchu
Advertisements

Specifika vzdělávání finanční gramotnosti v dětských domovech
Dokončení textu Čtenářská gramotnost.
Kulatý stůl-Paliativní medicína evropské zkušenosti
Návrat k přírodě.
Globální problémy lidstva
Kurz MCK4 Psychické poruchy
Úvod do farmakologie Co je to farmakologie.
„P U L Z“ PROJEKT UČENÍ LIBERECKÉ ZÁCHRANKY připravil: Mgr. Kristýna Fejfarová – specialista pro kvalitu a rozvoj PNP.
PSYCHOSOMATIKA V ORDINACI PSYCHIATRA?
Problémy lékové politiky v ČR
NÁZEV KAZUISTIKY TITUL, JMÉNO ODBORNOST MĚSTO ZEMĚ INTERNATIONAL PRM CONGRESS PRAGUE, CZ
Organizace empirického výzkumu Etapy výzkumu: 1.Přípravná – definice problému, určení cíle výzkumu, zajištění dostupných již existujících informací o problému,
Standardy z pohledu zdravotní pojišťovny
Rehabilitace spastické parézy
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
PORUCHY PŘÍJMU POTRAVY
Alkoholismus.
Reminiscenční terapie
Klinická propedeutika
PACIENTOVO POJETÍ NEMOCI
„Hulda“ v terapeutické komunitě Josef Radimecký, Jakub Solčány AT Konference Měřín –
úvod do farmakologie co je to farmakologie
Základy psychologie a psychopatologie VZ kombinované
ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL - I. část. P RO ZAČÁTEK TROCHU OPAKOVÁNÍ to ZDRAVÍ? 1. co je to ZDRAVÍ? NEMOC? 2. co je NEMOC? OVLIVNIT? 3. čím můžeme své vlastní.
Anamnéza u chorob kardiovaskulárních. Bolest na hrudi Trvání bolesti Začátek bolesti Typ bolesti Šíření bolesti Úleva od bolesti Zhoršující faktory.
Alzheimerova nemoc.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. a 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ.
Gastrointestinální a břišní potíže
Je vaše dítě nezvedené nebo nemocné?
Potřeba spánku a odpočinku
Kdo říká, co, jakým kanálem, komu s jakým efektem.
JMÉNO AUTORA: MGR. VLASTA KOLLARIKOVÁ DATUM VYTVOŘENÍ: ČÍSLO DUMU: VY_32_INOVACE_06_OSVZ_ZSVB ROČNÍK: I. VZDĚLÁVACÍ OBLAST: SPOLEČENSKOVĚDNÍ.
JAK KOMUNIKOVAT S DOSPĚLÝM PACIENTEM. JAK SE PŘEDSTAVIT  Dobrý den, jsem ….. Studuji na třetí lékařské fakultě,. Studuju všeobecné lékařství. Jsem ve.
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_JIROCHOVA.
Specifické dětské diagnózy
ZÁKLADY NEUROVĚD Mgr. Adam Chalupníček.
Pokyny k výuce Psychiatrie Modul Neurobehaviorální vědy II (MNV II) 5. ročník Tomáš Novák
Ivana Petriková, Tomáš Vebr
Případová studie Seminář 2014.
Struktura bakalářské práce
Komunikační inteligence. Cíle a obsah kurzu  definice asertivity  charakteristiky pasivity, pasivní agresivity, agresivity a asertivity.
Biologická léčba v dětské psychiatrii
Paní Radka Životní p ř íb ě h. Fakta  Narozena 1959 (49 let)  Vystudovaná inženýrka, tak se i živí  Žije na chat ě  Má dobrou finanční situaci  V.
Ošetřovatelský proces
Neurotické poruchy, poruchy vyvolané stresem
Stres a reakce na jeho závažný stav
Aplikovaná farmakologie Rev Jak mě kontaktovat twitter.com/prusatomascz 4.
Intervenční programy, poradny podpory zdraví
Vývoj a současná spotřeba psychofarmak v České republice Doc. MUDr. Martin Anders, Ph.D. Komise pro lékovou politiku a kategorizaci léčiv ČLS JEP
Přehled léčiv užívaných k léčbě úzkostných poruch Doc. PharmDr. Martin Štěrba, PhD. Ústav farmakologie, LFHK UK Seminář-mikrolekce 2011.
PROCVIČOVÁNÍ - OTUŽOVÁNÍ. Odpověz na otázky 1.Kdy a kde se tradičně schází otužilci v Praze? 2.Znáš nějaký otužilecký spolek na Táborsku? 3.K čemu pomáhá.
OBSEDANTNĚ - KOMPULZIVNÍ PORUCHA
Civilizační choroby VY_32_INOVACE_06_36.
Vypracoval: Mgr. Michal Vičar 4. A, 2006
Charakteristiky vybraných nemocí
Zaměstnání členů rodiny
PÁR SLOV O SENEGALU A MÍSTNÍ ZDRAVOTNÍ PÉČI
INTERAKTIVNÍ DISPENZAČNÍ SEMINÁŘE: O projektu
Média - jak s nimi a jak na ně?
Čím chci být až vyrostu…
Neurotické poruchy, poruchy vyvolané stresem
Výuka první pomoci v rámci sebeobranných systémů
Reminiscenční terapie
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Neurobehaviorální vědy I Psychiatrie
Eva Smejkalová Klinická psychologie II.
Stresu i vyhoření odoláte, když víte jak na to…
POSTTRAUMATICKÁ STRESOVÁ PORUCHA
Anglický jazyk HEALTH On-line diskuse k virtuální hospitaci –
Transkript prezentace:

Kurz MCK4 Psychické poruchy KAZUISTIKY Kurz MCK4 Psychické poruchy Farmakologie Úzkostné poruchy

OTÁZKY PRO ŘEŠENÍ KAZUISTIK Vyjádřete stručně jaké má pacient potíže, jaká diagnóza byla stanovena 2. Jaká farmakoterapie byla zvolena? 3. Byly nějaké problémy s farmakoterapií? Jak byly řešeny? 4. Předepište léčivo, které se v tomto případě osvědčilo (nebo které byste považovali za vhodné)

10. Kazuistika - úzkostné poruchy Podle „Psychofarmaka v medicíně“ J. Bouček, V. Pidrman, Grada, 2005

11. Kazuistika - úzkostné poruchy Podle „Psychofarmaka v medicíně“ J. Bouček, V. Pidrman, Grada, 2005

12. Kazuistika - úzkostné poruchy Podle „Psychofarmaka v medicíně“ J. Bouček, V. Pidrman, Grada, 2005

13. Kazuistika - úkostné poruchy Podle „Psychofarmaka v medicíně“ J. Bouček, V. Pidrman, Grada, 2005

14. Kazuistika - úkostné poruchy

18. Kazuistika (začátek)

18. Kazuistika (dokončení) Šavlík J., Hnízdil J, Houdek F.: Jak léčit nemoc šílené medicíny. Naklad. A. Šťastný, 2008, str.124-127. 18. Kazuistika (dokončení)