„Já jsem lepší“ Elitářsrví. Elita : (z latinského eligere = vybírat, vyvolit) je společenskovědní termín, označující kategorie osob, které v určitém systému.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka cizích jazyků a výměnné pobyty naši školy - němčina
Advertisements

Výtvarná výchova na Gymnázium Jablonec Anna Barborová septima.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. SADA č. 22 Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA22 _ VkO.
Děti se učí kvůli budoucnosti, ne kvůli známkám! Analýza dotazníkového šetření projektu Pohoda.
TECHNICKÁ DOKUMENTACE
Vocational Education and Training for Young people ODBORNÉ VZDĚLÁVACÍ KURZY PRO MLADÉ Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské unie. Za.
Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Plánování a řízení kariéry
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Den otevřených dveří na Národohospodářské fakultě pro obor Národní hospodářství 5. ledna 2013.
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
Kurikulární reforma a pedagogický sbor ZŠ Vrané nad Vltavou.
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
„Talent 2020 aneb…“ TALENT – UNIVERZITA – PRAXE – ?
STARÉ SPLAVY, BŘEZEN 2012 P O D P O R A T A L E N T O V A N Ý C H S T U D E N T Ů A Ž Á K Ů ( Absolventi gymnázií – potenciál pro rozvoj vědy )
Rozdíly mezi osobnostmi
Workshopy se studenty SŠ PhDr. Blanka Bendlová, MBA JCI West Bohemia.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
Masarykovo gymnázium Vsetín
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ STROJÍRENSTVÍ A AUTOMATIZACE ÚNOR 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI.
VZDĚLÁVÁNÍ PO SPLNĚNÍ POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY Mgr. Blanka Vohníková.
Výsledky přijímacího řízení ve školním roce 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Workshop - gymnázium Hladnov
Počasí 5. ledna Cíl hodiny pracovat s porozuměním s pojmy počasí, meteorolog, tlak vzduchu, teplota vzduchu, proudění vzduchu, vítr pracovat s porozuměním.
Otazníky nad terciárním vzděláváním jako předpokladu využití a rozvoje sociálního potenciálu populace Pro konferenci VŠFS – „Lidský kapitál a investice.
Video. Informace o projektu Projekt je financován z 85 % z prostředků Evropského sociálního fondu (ESF). Zbylých 15 % nákladů projektu je hrazeno ze státního.
VYUŽITÍ VÝSLEDKŮ TESTOVÁNÍ 1. ROČNÍKŮ
Chyby ve vnímání První dojem Haló efekt Soukromé teorie osobnosti
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Odborný růst a celoživotní učení Další vzdělávání pedagogických pracovníků.
Profesně pracovní způsobilost člověka a její edukační utváření
Integrovaný dopravní systém v okolí tratě 199 Michal Šimek Gymnázium Jana Valeriana Jirsíka České Budějovice.
MG Vsetín vím,kam jít..
Aspekty seniorského vzdělávání na MZLU v Brně Konference AU3V, Kostelec u Zlína, 26. – Veronika Vejrostová, ICV MZLU v Brně.
Aktivizační a vzdělávací centrum Masarykova univerzita.
Evropské jazykové gymnázium s.r.o.
Faktory ovlivňující přechod žáků 5. ročníků na víceleté gymnázium Poznatky z longitudinálního výzkumu CLoSE Jana Straková, David Greger.
MASARYKOVO GYMNÁZIUM VSETÍN
„Abych nemluvila jako tatar…“ Eva Hartmannová Iva Pecháčková Kdo má lepší příležitost naučit se anglicky?
Mgr. Kateřina Lojdová - nejčastější organizační forma výuky - učitel souběžně a přímo vyučuje větší skupinu žáků (třídu, skupinu,
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Výchova ke zdraví Projekt POHYB.
Řízení a plánování kariéry
Masarykovo gymnázium Pozvánka na školu.
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Klíčová aktivita 03 Nejlepší učebnou je pracoviště Realizátor bfz o.p.s. Provaznická 425/ CHEB Individuální projekt města Chebu na změnu situace.
ZŠ DĚČÍN 1 Kariérové poradenství na základní škole.
FIKTIVNÍ FIRMY SE PŘEDSTAVUJÍ.  Systematické procvičení všech problémů  Žák řeší úlohy individuálně  Tradiční vztah učitel – žák  Praxe je jen zprostředkována.
Škola jako poskytovatel DV Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 24. března 2011 Ústí nad Labem.
Co je to učení?. Učení je jeden ze základních vývojových procesů, jehož výsledkem je relativně trvalá změna vyvolaná zkušeností. (Denglerová, 2009)
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu Autor: Miroslav Vild.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
EUROSTUDENT VI Postoje a životní podmínky vysokoškolských studentů přicházejících z gymnázií Jakub Fischer, Kristýna Vltavská Karlovy Vary, 30.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Ernest Seifert Název materiálu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Algoritmizace – základní pojmy
Informace v oblasti dalšího vzdělávání
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Edukátor Profese učitele
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Jan čejka student 5. ročníku osmiletého gymnázia v Pardubicích
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Kreditní systém studia
využití digitalizace ve vzdělávání
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

„Já jsem lepší“ Elitářsrví

Elita : (z latinského eligere = vybírat, vyvolit) je společenskovědní termín, označující kategorie osob, které v určitém systému či subsystému zaujímají vedoucí nebo jinou významnou úlohu, a to díky svým individuálním vlastnostem, profesionálním kvalitám či sociálnímu postavení.latinskéhokategorie sociálnímu postavení

Gymnázium je kvalitnější než základní škola.  Učitelé na gymnáziu: Mají větší nároky Přistupují lépe ke studentům Hodnotí přísněji  Látka je probírána více do hloubky  Je větší hodinová dotace „Větší studijní tlak je v pořádku“

Aspirace žáků Gymnázia i ZŠ jsou vysoké, ale rozdílné. - Žáci na gymnázium vnímají aspirace jako povinnost. - Žáci základní školy mají sice také vysoké aspirace, ale menší představu konkrétní realizace. Většina žáků se snaží o dobré studijní výsledky. Okolí od nás žáků očekává dobré studijní výsledky.

Hraje gymnázium úlohu v přípravě na úspěšnou kariéru? GymnáziumZákladní škola Hraje : - lepší příprava na studium na vysoké škole, která je zárukou úspěšné kariéry - záleží na konkrétní škole Nehraje : - gymnázium je méně praktické než střední škola - záleží na konkrétní škole „Gympl je kvalitnější než základka, až na záchody.“

Jak se vnímají studenti? Má me ve třídě chytré žáky se zájmem o studium. Domnívám se, že jsem chytřejší a chápavější než většina mých vrstevníků.

Mají známky vliv na utváření přátelství mezi spolužáky ve třídě?  ZNÁMKY V PŘÁTELSTVÍ NEHRAJÍ ROLI. „ Bavíme se podle zájmů“

Elita podle žáků ZŠ a G Souhlasím s tvrzením, že osmiletá gymnázia jsou elitními školami.

Co je Elita? GymnáziumZákladní škola -Výběrovost -Špička -Genialita -C. Ronaldo -Lepší -Chytřejší -Profesionalita -Bohatství Sláva?………Chytrost?.....Bohatství ? Kristýna Kratochvílová Anna Rejlková Michaela Velechovská