ASEBS, 4. sem..  Didaktická technika v sebeobraně  Přednáška a cvičení ▪ Ochranné pomůcky ▪ Cvičné zbraně  Projekt profesní sebeobrany  Projekt, jeho.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační gramotnost na středních školách
Advertisements

Volitelné předměty pro 3. ročník 2012/13. Každý student současného 2. ročníku obchodní akademie si zvolí pro druhou polovinu svého studia volitelný blok.
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Learning management system Zdeněk Jelínek. Learning management systém LMS- systém řízení studia – Learning management systém Je to soubor nástrojů pro.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Co má obsahovat prezentace
4EK416 Ekonometrie Úvod do předmětu – obecné informace
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
Střední škola stavební Jihlava Sociální partnerství zpracoval : PhDr. Pavel Toman únor 2011.
Cvičení složek IZS „KV Aréna“
Kvantitativní metody výzkumu v praxi (KMVP) 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2013 (2011) poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz.
STRUKTURA OSNOVY KURZU
Makroekonomie - podmínky Přednášky, cvičení: Mgr. Hana Grzegorzová Kontakt: Cvičení: Ing. Hana Tichá – info.
Management a rozvoj obcí
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
BRVKA. BRVKA ZKOUŠKA  ZÁPOČET:  aktivní účast na cvičeních (max. 3 absence)  úspěšně zvládnutý test na 6. a 13. cvičení (aspoň 40%) (bude 5 příkladů.
ELearning Snímek 1 eLearning Tomáš Kubálek
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
doc. Ing. Šárka Kročová, Ph.D.
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
Teorie a didaktika úpolů ve školní tělesné výchově
Kvantitativní metody výzkumu v praxi
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Případová studie Seminář 2014.
Struktura bakalářské práce
Didaktika přírodopisu 2 Mgr. Libuše VODOVÁ Katedra biologie PdF MU.
Sociální politika KVSOPO Jaro 2006 Katedra veřejné ekonomie Mirka Wildmannová 5. patro, místnost 523 Konzultační hodiny: úterý
Didaktické metody Androdidaktika.
Struktura podnikatelského plánu
Informace pro maturanty ve školním roce 2015/2016
TEST DOBRÉ SHODY A TEST NEZÁVISLOSTI Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – I.část.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Maturity – jaro Předměty Povinně: Český jazyk a literatura Na výběr jeden z předmětů: - Cizí jazyk -Matematika Jediná úroveň Další (profilové) zkoušky.
BIOSTATISTIKA LS 2016 Garant předmětu: Ing. Martina Litschmannová, Ph.D. Přednášející: Ing. Martina Litschmannová, Ph.D. Cvičící: Ing. Martina Litschmannová,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem 
ASEBS, 4. sem..  Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších.
DEN IZS VÝSTAVIŠTĚ PRAHA HOLEŠOVICE | 13:00 – 18:00 Akční ukázky | Více než 80 vozidel Policie | Hasiči | Záchranka Armáda a další složky.
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Didaktické formy.
REFORMA MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011
Marketing sportu bp 2086.
Maturity – jaro 2017.
Specifika ocenění zasilatelských podniků na příkladu konkrétní firmy
Doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D.
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Seminář 1 – Téma a úvod odborného textu
Řešitel: doc. MUDr. Vladimír Vurm, CSc.
VIKMA05 Organizace znalostí
Didaktické metody Androdidaktika.
Zdenko Reguli Lucie Mlejnková
Úvod do psychologie
Zkušenosti a poznatky o praxích a výuce ve zdravotnických oborech Zdeněk Hon
Studijní obory Speciální edukace bezpečnostních složek Aplikovaná sportovní edukace bezpečnostních složek.
A4M39PSY Psychologie v návrhu UI
Samostatná odborná práce H/02 Včelař
Jak uspět u testu a zkoušky
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
CENTRUM PEDAGOGICKÉ PRAXE PF UJEP
závěrečné práce/BP/DP
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

ASEBS, 4. sem.

 Didaktická technika v sebeobraně  Přednáška a cvičení ▪ Ochranné pomůcky ▪ Cvičné zbraně  Projekt profesní sebeobrany  Projekt, jeho obhajoba a prezentace zastupují zkoušku z předmětu

 Projekt profesní sebeobrany  Cílem je prokázat ▪ schopnost identifikovat problém ▪ schopnost nalézt informace (vytřídit, vyhodnotit) ▪ Postavit program na míru ▪ Obhájit program ▪ Prokázat schopnost vést program

 Profesní sebeobranu chápeme široce a komplexně  Týká se všech profesí, které pracují s lidmi a reálně v nich hrozí riziko konfliktu  Jde o všechno, co je spojeno s konflikty a produkcí násilí. To zahrnuje:  pre-konflikt  konflikt  post-konflikt

 Projekt profesní sebeobrany  Dvojice studentů  Cílem je prokázat ▪ schopnost identifikovat problém ▪ schopnost nalézt informace (vytřídit, vyhodnotit) ▪ Postavit program na míru ▪ Obhájit program ▪ Prokázat schopnost vést program

▪ Výběr cílové skupiny z prostředí bezpečnostních složek IZS apod. ▪ Policie ČR, Obecné/Městské policie, soukromé bezpečnostní agentury, hasiči, záchranáři, horská služba, … ▪ Testování vzorku cílové skupiny: 15 osob (výzkumný nástroj ve studijních materiálech do konce února). Zkrácená forma: ▪ The Coping Orientations to Problems Experienced (COPES) scale ▪ Mental Toughness Psychological Skills Profile Test (MTPSPT) ▪ Solution of conflict situations and circumstances of assaults questionnaire (SoCon)

 Analýza dat  Interpretace dat dle specifického prostředí

 Vytvořit program výcviku sebeobrany pro vybranou specifickou skupinu (písemně)  Teoretická část (1-2 strany) 1.Charakteristika pracovní činnosti, pro kterou je projekt určen 2.Charakteristika cílové skupiny na základě analýzy dat 3.Definice cíle profesní sebeobrany (v kognitivní, psychomotorické a afektivní doméně) 4.Teoretický koncept (z jakého konceptu/systému/teorie sebeobrany se vychází) 5.Předpoklady pro účastníky (jaké podmínky musejí splňovat pro zařazení do programu) 6.Právní aspekty 7.Ekonomické aspekty  Aplikativní část 1.Osnova 2.Příklad jednoho podrobně rozpracovaného bodu osnovy 3.Odpovědnost autorů za jednotlivé části projektu 4.Příloha: tabulka s daty

 Teoretická obhajoba projektu (i s následnou diskusí cca 15 min)  Na semináři v učebně prezentovat program, obhájit jej v diskuzi s kolegy.  Prezentátoři projektů budou určeni seznamem ve Studijních materiálech  Termíny  (5 prezentací)  (5 prezentací)  (3 prezentace)

 Vedení ukázkové části programu (cca 15 min) v tělocvičně (případně jiném přilehlém prostoru)  Prezentátoři projektů budou určeni seznamem ve Studijních materiálech  Praktická obhajoba projektu, ukázky celých osnov (i s následnou diskusí cca 10 min)  Praktická výuka jednoho podrobně rozpracovaného bodu osnovy  Termíny  (5 prezentací)  (5 prezentací)  (3 prezentace)

 Předmět je ukončen zkouškou. Hodnotí se:  Písemná práce podle osnov. Práci studenti odevzdávají týden před termínem obhajoby projektu.  Obhajoba programu  Vedení programu

 Rozdělte se do dvojic a prokonzultujte téma projektu.