Distribuce - placement

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Značka výrobku Značka se skládá:
Advertisements

Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Distribuční politika Petra Krajníková.
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
ŘÍZENÍ MALOOBCHODU A VELKOOBCHODU
Obchodní logistika Přímá výrobková rentabilita
EK3 _06/07 URL: MAIL: MATURITNÍ OTÁZKA Obchodní činnost a marketingový mix rb KH ÚT 13:30 – ST 13:30 –
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Place – místo prodeje (distribuce)
MALOOBCHOD - VYMEZENÍ SPECIFICKÉ FUNKCE MALOOBCHODU:
Distribuční strategie
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_210.
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
Globální retailing v Evropě
DISTRIBUCE.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_EKO_17 DISTRIBUCE I.
Komunikační strategie
VNITŘNÍ OBCHOD ČÁST 2 VELKOOBCHOD.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Distribuční cesty.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Distribuce Zdeňka Černochová Jana Hankeová Marcela Havlíčková
Distribuce a její politika. každá firma zvažuje, komu a kde bude své výrobky prodávat a jakým způsobem se jejich výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Marketingový mix.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
DISTRIBUCE.
VELKOOBCHOD KAPITOLA 6 Obchodní činnosti - Kapitola 6 Pavlíčková.
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
Model strategie marketingového mixu
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název materiáluMarketingový.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Význam a funkce obchodu Zpracoval Ing. Jan Weiser.
DISTRIBUČNÍ LOGISTIKA  Z hlediska výrobního podniku představuje spojovací článek mezi výrobou a zákazníkem,  Zahrnuje veškeré skladové a dopravní pohyby.
11 Distribuce Formy distribuce Distribuční strategie.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
LOGISTIKA LOGISTIKA LOGISTIKA - vychází (z logis, ubytování) znamená původně přechodné ubytování a zásobování vojska - nauka, která se zabývá fyzickými.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Cenové triky.
Distribuce VY_32_INOVACE_44_883
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_Sikorová_ VO členění podle forem činnosti
Velkoobchod, maloobchod
Velkoobchod Autor: Ing. Sikorová Renata VY_32_INOVACE_Sikorová_
Vítejte na Marketingu.
Autor: Ing. Sikorová Renata
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Distribuční politika klíčová slova
Velkoobchod. Velkoobchod Velkoobchod nakupuje od výrobců a prodává firmám a maloobchodům není určen pro konečné spotřebitele přebírá některé funkce.
IAS 2 ZÁSOBY.
IAS 2 ZÁSOBY.
VY_32_INOVACE_Sikorová_
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Transkript prezentace:

Distribuce - placement

Distribuce Distribuce zahrnuje: vyjednávání nákup prodej skladování doprava financování pohybu zboží přebírání rizika poskytování marketingových informací

Druhy distribučních cest Přímé distribuční cesty – přímý kontakt mezi výrobcem a zákazníkem Výhody: přímý kontakt a komunikace se spotřebitelem lepší kontrola nad zacházením s produktem nižší náklady vzhledem k absenci mezičlánků, snadnější ovlivňování konečné ceny Nevýhody: nutnost navazovat značný počet kontaktů s velkým počtem partnerů obtíže při prezentaci výrobků (zákazník se musí spoléhat na katalogy a propagační materiály) neekonomičnost přímých dodávek pro geograficky rozptýlené zákazníky

Využití přímé distribuční cesty: dodávky přírodních surovin a základních materiálů nákladné stroje a zařízení váhově a rozměrově náročné stroje a zařízení, jejichž instalace a obsluha vyžaduje pracovníky s odbornými znalostmi cukrovinky, cigarety, nápoje (prodejní automaty) knihy, kompaktní disky, hračky, elektronika Formy přímé distribuční cesty prodej ve vlastních podnikových prodejnách podomní prodej prodej pomocí prodejních automatů zásilkový prodej telemarketing teleshopping prodej prostřednictvím internetu

Nepřímá distribuční cesta Nepřímé distribuční cesty – mezi výrobce a zákazníky vstupují další mezičlánky Výhody výrobce ponechává část prodejních úkonů distribučním mezičlánkům prodej zboží je efektnější ve styku se zákazníky se využívá zkušeností, specializace, kontaktů a prostředků distribučních mezičlánků Nevýhody: ztráty kontroly výrobce nad zbožím, které prodává vyšší cena zboží

Využití nepřímé distribuce menší dodávky, menší množství surovin dodávky zboží zákazníkům, kteří jsou geografické rozptýleni dodávky standardního zboží zboží s nízkou jednotkovou cenou Formy nepřímé distribuce velkoobchody maloobchody – specializované prodejny supermarkety – prodejní plocha 400 m, počet položek 500 – 1 500 hypermarkety – prodejní plocha minimálně 2 500 m, počet položek 25 000 obchodní centra prodejny s levnějším zbožím