Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Advertisements

Licenční politika Pro výuku devátého ročníku ZŠ Vypracoval: S.V.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_01.
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
Způsoby stanovení ceny
… najdu tam, co neznám !.
Fungování tržního mechanismu - neviditelná ruka trhu
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Pracovněprávní vztahy v organizaci
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
Internet - historie.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_04.
Partner serveru speciální nabídka. Partnerství – Kč/měsíc Vážení obchodní přátelé, Finanční server pro vás připravil.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 13.1 (Schránka a operace se schránkou)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_17.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Ing. René Kuchár  Zakládající člen od roku 2001  Člen Výboru APA od roku 2011.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMirka Vlažná Název šablonyVI/2 – Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_20.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Téma:Marketingová reklama pomocí Corelu Draw Vypracovala: Ing. Jana Wasserbauerová.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Nové funkce v novém Skliku
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Grafika a digitální fotografie Volitelný modul úrovně P díl č. 1.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Nauka o podniku Seminář 9. Co je primární: nabídka nebo poptávka? Uveďte příklady. 2.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
e-Komunikace nevidomých občanů s veřejnou správou
8. Marketing.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Nabídka a poptávka Nabídka množství zboží, které jsou prodávající ochotni dodat na trh při určité ceně, na určitém místě a v určitém čase tržní nabídka.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Vývoj mobilních her a současné trendy
PRACOVNÍ PLOCHA Vasyl Lutsak.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Internet - historie.
INTERNET, POhYB PO WEBU VY_32_INOVACE_14
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Reklama

Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To vše lze obsáhnout v jedné reklamě! To vše lze obsáhnout v jedné reklamě!

Reklama na internetu n n Reklama má za cíl: přesvědčit zákazníka ke koupi produktu. n n Takto široce vymezený pojem zahrnuje: www prezentace, reklamní elektronické dopisy - junk mails… n n V užším slova smyslu reklamou chápeme proužkovou reklamu - reklamní bannery ( statické i animované grafické obrázky)

Umístění reklamy n Na navštěvovaných stránkách : inzertní servery, digitální obchody,zpravodajské služby (známé servery Microsoftu, Netscapu, Digitalu, Hewlett Packardu…) n nejčastěji v levé části obrazovky - reklama je nejvíce na očích (i při různém rozlišení monitoru) n nutnost estetického začlenění (při přeplnění ztrácí uživatel zájem) n nejpoužívanější velikost: 468 * 60 pixelů

Reklamní servery n Neslouží k inzerci, ale k řízení reklamy n používání má 3 základní roviny: 1) administrace reklamních ploch 1) administrace reklamních ploch 2) poskytování reklamních bannerů 2) poskytování reklamních bannerů 3) prodej administrovaných reklamních ploch 3) prodej administrovaných reklamních ploch

Průběh v praxi n Správa serveru s hodnotným a navštěvovaným obsahem použije administrativní části k definování reklamních ploch a jejich parametrů.Vstoupí - li na stránku návštěvník, je reklamní server požádán o zaslání reklamního proužku.Uživatel shlédne stránku včetně reklamy.Na opačné straně je inzerent, který reklamní plochy kupuje.Pro něj je určena ta část reklamního serveru, která mu sdělí volné termíny a místa na reklamních plochách.Výhodou pro poskytovatele je nenáročnost správy - tu zajistí programový kód reklamního serveru.

Proužková reklama n Výběr se řídí typem pronájmu inzertní plochy n podle povahy reklamního serveru jsou: 1) procentní zobrazení - v určitém časovém intervalu je konkrétní reklama zobrazena v určitém procentu z celkového počtu načtení stránky 2) zobrazení na počet shlédnutí - je definován počet uživatelů, kteří mají šanci reklamu vidět 3) zobrazení na počet klepnutí - počet klepnutí určí minimální požadovaný počet uživatelů, kteří klepnou na reklamu

Příklady reklamních serverů: n n

Výhody reklamy n Obrovský počet potencionálních klientů po celém světě n oslovení globálního trhu za fixní náklady n velké množství současně oslovených klientů n permanentní nabídka n stejná šance pro všechny

Pro dnešek vše.Děkuji za pozornost.