Vítejte na Marketingu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Advertisements

Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Distribuční politika Petra Krajníková.
Vybrané problémy z distribuční logistiky
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Opakování k maturitě.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Zpracování objednávek a distribuce
P12 Mezinárodní marketing Celosvětová proces internacionalizace - významný faktor rozvoje mezinárodního marketingu. Využívání mezinárodního marketingu.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Place – místo prodeje (distribuce)
Marketingový mix.
MALOOBCHOD - VYMEZENÍ SPECIFICKÉ FUNKCE MALOOBCHODU:
Distribuční strategie
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_210.
DISTRIBUCE.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_EKO_17 DISTRIBUCE I.
MARKETINGOVÝ MIX.
VNITŘNÍ OBCHOD ČÁST 2 VELKOOBCHOD.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Distribuce Zdeňka Černochová Jana Hankeová Marcela Havlíčková
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
1.Obsah marketingového řízení
Distribuce a její politika. každá firma zvažuje, komu a kde bude své výrobky prodávat a jakým způsobem se jejich výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Vítejte na Marketingu. Identita, image Identita = komplexní obraz firmy utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i budoucností Tvoří.
DISTRIBUCE.
Základy marketingu Podniková ekonomika Marketing je… „…manažerská funkce zodpovědná za identifikaci, předvídání a uspokojování požadavků zákazníka.
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
Model strategie marketingového mixu
Vítejte na Marketingu.
Distribuce - placement
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Základy marketingu Podniková ekonomika
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název materiáluMarketingový.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
DISTRIBUČNÍ LOGISTIKA  Z hlediska výrobního podniku představuje spojovací článek mezi výrobou a zákazníkem,  Zahrnuje veškeré skladové a dopravní pohyby.
11 Distribuce Formy distribuce Distribuční strategie.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Distribuce VY_32_INOVACE_44_883
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Zavádění nových produktů na trh B2B
MARKETING Přednáška P
Digitální učební materiál
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Vítejte na Marketingu.
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Trh a tržní mechanismus TNH 1 (S-2)
Distribuční politika klíčová slova
Marketingové strategie
Vítejte na MARKETINGU.
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Transkript prezentace:

Vítejte na Marketingu

Distribuce = soubor organizací, které zabezpečují pohyb zboží a služeb ke spotřebiteli Počet úrovní = délka distribuční cesty přímá cesta nepřímá cesta: prostředníci (intermediary, middleman), zprostředkovatelé (agent, broker), (podpůrné distribuční mezičlánky)

Vliv prostředníka

Funkce distribučních cest Informace Vlastnictví Propagace Platby Jednání Skladování Objednávání Podstupování rizika Financování

Počet úrovní distribuční cesty Výrobce Spotřebitel Výrobce Maloobchod Spotřebitel Výrobce Velkoobchod Maloobchod Spotřebitel Výrobce Velkoobchod Prostředník Maloobchod Spotřebitel

Vertikální marketingové systémy Uzavřený VMS = Korporační VMS Vertikální marketingové systémy Smluvní VMS: Dobrovolné sdružení sponzorované velkoobchodní firmou Družstvo maloobchodníků Franšíza Administrativně řízený VMS Stupeň kontroly

Inovace v marketingovém systému Horizontální marketingové systémy Vícecestné marketingové systémy Spotřebitelský segment 1 Firemní segment 2 Maloobchod Dealeři Distributoři Výrobce Katalogy Telefon Internet Vlastní prodejci Disintermediation

Obranné strategie tržních vůdců Křídelní obrana ÚTOČNÍK Poziční obrana OBRÁNCE Preventivní úder Aktivní obrana Plánovaný ústup Pohyblivá obrana

Útočné strategie tržních vyzyvatelů Obchvat Křídelní útok ÚTOČNÍK OBRÁNCE Frontální útok Obkličovací manévr Partyzánská válka

Použité zdroje Armstrong, G., Kotler, P. Marketing Kotler, P. Marketing Management Marketing – distanční studijní opora Strategie ze dne 25.08.2003