23.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_14_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
7. třída Procento, Promile.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Pojistné systémy 7. cvičení. Opakování Urči JNP, které musí zaplatit 45letý klient, chce-li si zajistit roční důchod Kč vyplácený na konci roku,
PROCENTA, ÚROKY 7. ročník.
Úrokovací období.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Výpočet úroku. Paní Nováková si na dobu 9 měsíců uložila do banky Kč na termínovaný vklad při úrokové míře 4,5% p.a.  A) vypočítej, kolik Kč úroku.
Slovní úlohy na procenta Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu PowerPoint 2003 ZŠ Benešov Karlov.
Jednoduché úrokování.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_760.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
VY_62_INOVACE_05_FINANCE Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VY_62_INOVACE_01_FINANCE Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor
Finanční matematika. 2. Kolik korun budeme muset zaplatit za půjčku úročenou 18,5%, splatnou po jednom roce, vypůjčíme-li si Kč? 1. Za kolik korun.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 26.
Matematika a její aplikace
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Římsky i arabsky.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_19_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Věra Machová Gymnázium Uherské Hradiště
Prezentace příkladu 7.3. z FIPV1
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_573_PŘEVODY_JEDNOTEK_OBSA HU Téma: OPAKOVÁNÍ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_20_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Vypracoval: Petr Majlát
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
84.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 6
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
OSVČ – sociální zabezpečení OSVČ - podnikatel Vyměřovacím základem je 50 % z (příjmy – výdaje = ZISK). Rozhodným obdobím je kalendářní rok. Za.
Procenta.
Finanční matematika Ú R O K O V Á N Í.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum :listopad 2012 Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Procenta v praxi Kolik ušetříme na slevách? Jaké je složení potravin?
Finanční gramotnost: Počítání s procenty. PROCENTA A ÚROK 01 Počítání s procenty 2 Existují 2 skupiny lidí. Ti, kteří úroky platí, a ti, kteří je inkasují.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 4 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: březen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Úrok Početní příklady. Osnova výkladu 1.Jednoduchý úrok 2.Složený úrok.
 Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů  Zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád  Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:RNDr. M. Knoblochová NÁZEV:VY_62_INOVACE_01A_04 Diskont TEMA:Finanční matematika.
PROCENTA Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Finanční matematika Matematika – 9. ročník
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Úroky - samostatná práce
VY_32_INOVACE_VJ31.
Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ22 Excel – funkce Platba Předmět 
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_92_M7
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Příklady – zadání Jedete na dovolenou do Velké Británie. Chcete tedy hotovost 250 GBP. Kolik to bude stát českých korun? Chcete získat hotovost 1250€.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Jednoduché úrokování Matematika – 7. ročník
Název školy, adresa: 1 Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Finanční matematika Ú R O K O V Á N Í.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Slovní úlohy na úročení
Procenta Výpočet počtu procent.
38 PROMILE.
Transkript prezentace:

23

PROMILE Jedno promile je tisícina ze základu. jedno promile ……. 1 ‰ 1 ‰ = 1 1000 ze základu = 0,001 ze základu 1 promile je desetina procenta …. 1 ‰ = 0,1% 1procento je deset promile ….. 1% = 10 ‰

PROMILE Převeď na promile: 1,2% = 12 ‰ b) 0,5% = 5‰ c) 12,8% = 128‰ Převeď na procenta: 7‰ = 0,7% b) 30‰ = 3% c) 21,5‰ = 2,15%

PROMILE Vypočítej: 5 ‰ z 10 ….. 1‰ z 10 je 10 : 1000 = 0,01  5‰ je 5 . 0,01 = 0,05 21‰ z 400 ….. 1‰ z 400 je 400 : 1000 = 0,4  21‰ je 21 . 0,4 = 8,4 3‰ z 16 ….. 1‰ z 16 je 16 : 1000 = 0,016  3‰ je 3 . 0,016 = 0,048

PROMILE Penále za zpožděnou platbu se stanoví jako 1,5 ‰ z nezaplacené částky krát počet dní zpoždění. Pan Popleta měl zaplatit 2 860 Kč, ale zpozdil se s platbou o 24 dní. Kolik činí penále? Kolik korun musí pan Popleta nyní celkem zaplatit? 1,5‰ z 2 860 je 1,5 . 2,86 = 4,29 Kč 4,29 . 24 = 102,96  103 Kč Za penále zaplatí pan Popleta 103 Kč. 2 860 + 103 = 2 963 Kč Celkem zaplatí 2 963 Kč.