AKVIZICE AKVIZICE. Co si odvezete Zaměříme se na překážky na cestě ke zvýšení obratu a rozšíření portfolia Budeme hledat cestu jak spolupracovat i s největšími.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

Asertivita.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
ASERTIVITA Společenská kultura Asertivita ; VY_32_INOVACE_D3_03
Asertivita.
PhDr. Eva Tomešová, Ph.D CÍLE VE SPORTU PhDr. Eva Tomešová, Ph.D
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
ZÁKON PŘITAŽLIVOSTI A VZTAHY
Asertivita Je-li člověk nespokojen se svým stavem, může jej změnit dvěma způsoby: buď změní podmínky svého života, nebo změní svůj duševní postoj. První.
Asertivita jako obrana proti manipulaci
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
ST R G TE Spojenci Tollánci TOLLANA Pane… tady je nějaká divná brána.
KONFLIKTY V MEZILIDSKÝCH VZTAZÍCH
Jak vést diskuzi Zásady – rady - nebezpečí Výhody diskuze Společné dopracování se výsledku Společné dopracování se výsledku Odstranění pochybností a.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
PSFA 2 Přednáška č.4 Téma: Asertivita.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Principy, zásady a chyby
KONFLIKT Božena Genrtová.
Kompromis a konsenzus Vrchol umění jednat asertivně. PhDr. Pavel Motyčka, Ph. D. Etická výchova, o.p.s.
Komunikace Základní prostředek výměny informací
Jak efektivně komunikovat s klientem?
Vyjednávání I sebelepší mezilidské vztahy nebo manažerské techniky nás čas od času nedokážou ochránit před střetem různých názorů, myšlenek nebo přístupů.
Interviewing = Pohovor s klientem NKPD Lucia Madleňáková.
Sebeuvědomění a sebekontrola
VY_32_INOVACE_PSYM25560ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
LÉČIVÉ KOUPELE Přidejte se a začněte prodávat. Jak to funguje??? Koupíte produkty za zlomek ceny, prodáte je za vyšší cenu. (samozřejmě dostanete informace)
ASERTIVITA.
NENÁSILNÁ KOMUNIKACE NVC Nonviolent Communication
Komunikace s rodiči.
Vedení týmů a týmová práce Synergie. SYNERGIE SYN=SYNTÉZA ERGIE=ENERGIE Konečný výsledek je větší, než suma jeho částí.
Pár vtípků.
Snape ve svém kabinetu od Patrounus 13/06. Rozhovor s profesorkou Prýtovou 1.Já je vaše nejoblíbenější kouzelná bylina? Asi bych měla říct madragoru,
Chyby při vnímání druhých lidí
Námitky Karel Jarušek, Fit Academy
MIMOŘÁDNÉ ZASTUPITELSTVO MĚSTA ORLOVÁ

Těžké chvilky v kanceláři České Budějovice Mgr. Martina Sedláková.
Nekompromisní prodej Typologie osobností.
ZÁKLADY ASERTIVITY.
Asertivita Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Wrubelová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Komunikace Asertivita. Komunikace Asertivita ceskatelevize
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová 1 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Komunikace a jednání mezi lidmi III. PROBLÉMOVÉ SITUACE A ASERTIVITA 1)Pasivita, agresivita, manipulace 2)Asertivita 3)Konflikt a jeho řešení 4)Chování.
Asertivita ve sportu doc.PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
Josef Procházka08 VKZ (Výchova ke zdraví) P08B0308P.
ASERTIVNÍ PRÁVA - MANIPULAČNÍ POVĚRY Ten, kdo se chce asertivně projevit, to má udělat slušně, ale důrazně. Má odolávat manipulacím, zbavit se úzkosti.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
ZOBRAZIT TENTO SNÍMEK:
Dobrý kurz první pomoci
KONFLIKTY V MEZILIDSKÝCH VZTAZÍCH
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
KDO VLÁDNE A JAK VLÁDNE? Lekce 4A.
Fáze ÚOS Jitka Navrátilová.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_17_12_Asertivita
Komunikace Opakování (prezentace, asertivita, přesvědčování, manipulace, řeč těla, zpětná vazba, naslouchání, motivace)
Asertivita.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
Jejich přijímání a vyjádření
Násilná osoba aneb co s ní
Komunikace.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Transkript prezentace:

AKVIZICE AKVIZICE

Co si odvezete Zaměříme se na překážky na cestě ke zvýšení obratu a rozšíření portfolia Budeme hledat cestu jak spolupracovat i s největšími tvrďáky

Skupinová práce Co vám brání v dosahování vyšších prodejních výsledků? 10´ sk. práce 5´ prezentace

Skupinová práce Co z toho můžete ovlivnit vy sami? diskuse

Skupinová práce O tom, co nemůžete ovlivnit, se zde bavit n e b u d e m e.

PRODEJNÍ SITUACE ZÁKAZNÍK OBCHODNÍKNABÍDKA výběrová situace

PRODEJNÍ SITUACE

AKVIZICE JAK postupovat? dvojice diskuse

TYPY ZÁKAZNÍKŮ

ASERTIVITA Dovednost důsledně prosazovat vlastní názory, stanoviska nebo zájmy při zachování dobrých vztahů s ostatními. Ten, kdo komunikuje asertivně, prezentuje bez obav svoje myšlenky a přesvědčuje ostatní, současně respektuje ostatní a jejich stanoviska. Proti agresivním útokům se však brání. Cílem použití asertivních technik je mimo jiné rozpoznat a zastavit manipulativní chování.

PŘIJATELNÝ KOMPROMIS K čemu se používá k uzavření dohody a udržení dobrých vztahů k vlastní spokojenosti, ne k prosazení svého Paní Ekonomická, jsme obchodníci a oba chceme přiměřeně vydělat. Pojďme si plácnout na 7,50. Deset je moc. Dám vám maximálně pět za kus!

PŘIJÍMAT A DÁVAT KOMPLIMENTY K čemu se používá příjemná forma zpětné vazby, motivuje pomáhá vést druhé k žádoucímu chování Děkuji za pochvalu, pane Dojem! Bez vašeho odvážného rozhodnutí by to ale nešlo. Vidíte, vyplatilo se! Ta akce 5+1 se vám fakt povedla. Máme vyšší tržbu !

SEBEOTEVŘENÍ K čemu se používá otevření málo komunikativních partnerů budování přátelských osobních vztahů Chápu vás, pane Citovko. Cítím, že na vašem místě bych se také dlouho rozmýšlela. I já mám ráda pocit jistoty a věci pod kontrolou. Hm…..

REAKCE ZPĚTNOU VAZBOU K čemu se používá vedení druhých k žádoucímu chování Je nepříjemné, že vám došlo pivo, pane Bezpečný. Věřím, že se příště budete držet mého doporučení a objednáte si vždy pro jistotu jeden sud / dvě tři basy navíc. Potřebuju mimořádný závoz. Lidi mě tu úplně vykoupili…!

POŠKRÁBANÁ GRAMODESKA K čemu se používá prezentování omezeného množství informací Rozvážíme do 14 dnů, paní Výkonná … /… spolehněte se, do dvou týdnů je objednané zboží u vás … Doufám, že mě budete zavážet alespoň jednou týdně…!

OTEVŘENÉ DVEŘE K čemu se používá obrana před agresivním útokem, přijetí kritiky Máte pravdu, pane Pohodlný, na zdokonalení distribuce stále pracujeme! Ty vaše rozvozy, to je katastrofa!

ČERNÉ BRÝLE K čemu se používá obrana před útokem a kritikou co nechci, to nevidím a neslyším a nereaguji na to Paní Dominantní, vidím, že dnes pro náš rozhovor není vhodná doba. Zastavím se tu za týden. Už jsem vám řekla, že ty vaše patoky tady prodávat nebudu!

NEGATIVNÍ ASERTIVITA K čemu se používá klidné a věcné přijetí kritiky za vlastní chybu Omlouvám se vám paní ……?……., opravdu jsem to špatně odhadl. Čím to podle vás můžu napravit? Říkala jsem vám, že potřebuju závoz už v pátek. Teď kvůli vám nemám co prodávat!

NEGATIVNÍ OTÁZKY K čemu se používá vstřícné a otevřené přijetí kritiky udržování dobrých vztahů Uznávám, špatně jsem odhadl zájem vašich zákazníků. Vadilo vám na té akci ještě něco paní ……..? Ta akce 2+1 se vám teda nepovedla, to je průšvih!

AKVIZICE AKVIZICE