Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_515 Ročník: 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
„EU peníze středním školám“
Advertisements

Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Název školy Střední odborná škola Luhačovice
VY_32_INOVACE_11_ODV_653_Str
Předmět: Stolničení Ročník: 2.
GASTRONOMIE INVENTÁŘ NA ÚSEKU OBSLUHY INVENTÁŘ NA PODÁVÁNÍ POKRMŮ
GASTRONOMIE SLAVNOSTNÍ STOLOVÁNÍ RAUT_PŘÍPRAVNÉ PRÁCE, STUDENÝ STŮL
VY_32_INOVACE_11_ODV_650_Str
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Bc. Zdeňka Sîrbu Zpracováno:
GASTRONOMIE SLAVNOSTNÍ STOLOVÁNÍ BANKETNÍ OBSLUHA Ing. PETRA ŠKRÁŠKOVÁ
PORCELÁNOVÝ INVENTÁŘ ROZDĚLUJEME
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název DUM: Hnědé polévky Číslo DUM: VY_52_INOVACE_114_128 Vzdělávací předmět: Příprava pokrmů Tematická.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Stolničení Ročník:3. Téma:
GASTRONOMIE SLAVNOSTNÍ STOLOVÁNÍ PŘÍPRAVA A ÚPRAVA SLAVNOSTNÍ TABULE
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_298 Ročník: 2.
Ročník:2. Vzdělávací obor:65-51-H/01 Kuchař - číšník Předmět:Technologie přípravy pokrmů Tematický okruh:Základní technologické úpravy vývarů a polévek.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_295 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_520 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_513 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_505 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_283 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_501 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_514 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_511 Ročník: 2.
Ročník:2. Vzdělávací obor:65-51-H/01 Kuchař - číšník Předmět:Technologie přípravy pokrmů Tematický okruh:Předběžná příprava potravin Téma: Předběžná příprava.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_STO_396 Ročník: 1.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_508 Ročník: 2.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Ročník:2. Vzdělávací obor: H/01 Kuchař - číšník Předmět: Technologie přípravy pokrmů Tematický okruh: Předběžná příprava potravin Téma: Zpracování.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_516 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_282 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_504 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_STO_391 Ročník: 1.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_512 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_517 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_506 Ročník: 2.
Ročník:2. Vzdělávací obor: H/01 Kuchař - číšník Předmět: Nauka o výživě Tematický okruh: Maso. Téma: Hovězí vnitřnosti Jméno autora:Roman Rumler.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_297 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_287 Ročník: 2.
Ročník:2. Vzdělávací obor:65-51-H/01 Kuchař - číšník Předmět:Nauka o výživě Tematický okruh:Maso. Téma:Charakteristika a složení vepřového masa Jméno autora:Roman.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_300 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_299 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_STO_393 Ročník: 1.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_293 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_STO_394 Ročník: 1.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_STO_390 Ročník: 1.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_STO_388 Ročník: 1.
Technika obsluhy – Příprava a obsluha rautu Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Ivana Hašová Název šablonyIII/2 –
Základy stolování. Vypracoval: Lukáš Karlík
Technologie přípravy pokrmů 1. ročník – hotelnictví
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
RAUT II. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
RAUT III. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Banketní obsluha Název školy SŠHS Kroměříž Číslo projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Kraje ČR - základní symboly, poloha
Příprava drůbeže vařením, dušením
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Potraviny a výživa 2. ročník – kuchař, číšník, servírka
Příjemce podpory – škola:
Potraviny a výživa 2. ročník – kuchař, číšník, servírka
Kuchařská repetorium 3. ročník – kuchař
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_STO_392 Ročník: 1.
Transkript prezentace:

Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_515 Ročník: 2. Vzdělávací obor: 65-51-H/01 Kuchař - číšník Předmět: Technologie přípravy pokrmů Tematický okruh: Základní technologické úpravy vývarů a polévek Téma: Význam a podávání polévek Jméno autora: Roman Rumler Vytvořeno dne:  23. 11. 2012 Metodický popis, (anotace) Podpora hodiny – žák si osvojí znalosti - význam polévek ve výživě, způsoby podávání polévek……

Význam a podávání polévek Význam polévek: jsou tradiční součástí české kuchyně Doplňuje denní příjem tekutin Úkolem polévky je prohřát žaludek Podporují trávení a tvorbu žaludečních šťáv Některé polévky zasytí (přesnídávkové) Některé polévky osvěží (studené, ovocné) Některé polévky mají vysokou výživovou hodnotu Polévky podáváme na oběd, vydatná svačina s pečivem nebo jsou součástí menu.

Význam a podávání polévek v polévkovém šálku - číšník nalévá zprava do předem založených polévkových talířů v bujón šálku v polévkovém talíři v miskách na polévku podávání v chlebu v terinách a) číšník položí terinu doprostřed stolu b) číšník nalévá do předem založeného polévkového talíře zleva přímo z teriny c) terina se staví na keridon, úsekový číšník naběračkou překládá a pomocný číšník zakládá. Polévkové talíře se podkládají ubrouskem a masovým talířem

VY_32_INOVACE_TPP_515_pracovní_list Napiš význam polévek: Jsou tradiční _________________________________ Doplňují ________________________________ Úkolem _________________________________ Podporují _______________________________ Některé polévky __________________________ Polévky podáváme _________________________________ _________________________________

VY_32_INOVACE_TPP_515_pracovní_list_řešení Napiš význam polévek: Jsou tradiční součástí české kuchyně Doplňují denní příjem tekutin Úkolem polévky je prohřát žaludek Podporují trávení a tvorbu žaludečních šťáv Některé polévky zasytí (přesnídávkové) Některé polévky osvěží (studené, ovocné) Některé polévky mají vysokou výživovou hodnotu Polévky podáváme na oběd, vydatná svačina s pečivem nebo jsou součástí menu.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Pol%C3%A9vka Obrázky polévek - http://www.google.cz/search?q=pol%C3%A9vky&hl=cs&rlz=1T4ADFA_csCZ483CZ488&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=BvZAUc6GM8f_4QTt04DABw&ved=0CFYQsAQ&biw=1366&bih=540