SYSP – projekt louka Miroslav Pokorný Petr Medek Petr Kostka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přelidnění planety.
Advertisements

Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Mechanika s Inventorem
Popis procesního modelu. Soupis jednotlivých procesů (funkcí) Přehrání video záznamu jedné ze tří kamer (operátor1, operátor2, místnost) Přehrání audio.
ŘÍZENÍ ZÁSOB.
Ekonomická funkce nelineární v parametrech Logistická křivka
Lekce 1 Modelování a simulace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
DOK.
Morfologická křivka kmene
Potravinová bezpečnost a soběstačnost Co změní novela zákona o potravinách? Žofínské fórum Marian Jurečka ministr zemědělství 16. října 2014.
Výpočty přímé a nepřímé úměrnosti.
Cvičení 1 – Úvod, formování trhu
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Základní kategorie ekonomie  Vztah ekonomie.
Sociologický výzkum.
KEG Použití vzorů při vyhledávání na webu Václav Snášel.
Richard Lipka Katedra informatiky a výpočetní techniky Fakulta aplikovaných věd Západočeská univerzita, Plzeň 1.
Moderní žena myslí na budoucnost II. Jan Diviš. Bude v ČR důchodová reforma? Demografické okénko Rok 2003 Poválečné ročníky na prahu důchod Dobrá zpráva,
Databázové systémy Přednáška č. 4 Proces návrhu databáze.
Jakou máme spotřebu elektrické energie? (zadání projektu)
Petr Musil Blok č. 4 – SR a LR rovnováha ekonomiky
Prezentace pro předmět Y36TED Minařík Petr. Obsah  Co je to Hummer  Historie  Modely H1 H2 H3 Tabulkové srovnání  Prostor pro dotazy.
Georeporty aplikované využití geoprostorových informací
Úvod do managementu 1. seminář
1 Preferujete vrabce v hrsti? Konzervativní investiční řešení v praxi
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Poruchy výživy. Pavel Šuranský.
Automaty a gramatiky.
UDRŽITELNOST PLASTŮ A OBĚHOVÁ EKONOMIKA
1 Praktické řešení vybraného území Povodí PLOUČNICE.
Pagination pro formuláře ASP.NET Petr Jelínek Vedoucí práce Ing. Václav Novák, CSc.
Savci.
Tvorba aplikace pro výuku projektového managementu Petr Smutný Ivan Hálek Jan Žák Tomáš Kopeček.
Vypracoval: Petr Majlát
SGEO2B Témata závěrečných prací. Ukázka.. Formální stránka práce Titulní strana: škola, název práce, autor, datum Písmo vel. 12, řádkování 1,5 Okraje:
SYSP – projekt louka Miroslav Pokorný Petr Medek Petr Kostka.
SYSP – projekt louka Miroslav Pokorný Petr Medek Petr Kostka.
EVVO aktivity pro školy
Faktory ovlivňující nabídku a poptávku
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Jan Podlena Autor: Mgr. Jan Podlena Zkus vyjmenovat další příklady z běžného života kde.
Nástroje pro monitoring sucha a včasnou výstrahu – intersucho.cz a klimatickazmena.cz Lenka Bartošová Mendelova univerzita v Brně, Ústav výzkumu globální.
1 Dopravní simulace Lekce 1:Úvod. 2 Představení Ondřej Přibyl, Ph.D. Schůzky: Konzultační hodiny: dohodou.
Planeta Země Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními.
RŮST OBYVATELSTVA NA ZEMI POHYB OBYVATELSTVA:
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu:CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou nejvyšší.
Postup modelování Kateřina Růžičková. Postup modelování Rozhodnutí modelovat Definice problému Existence modelu, pro daný problém Identifikace modelu.
OVZDUŠÍ BEZ HRANIC Projekt měření ovzduší na školách
KALORIMETRICKÁ ROVNICE
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Přírodní vědy DUM 11 Vztahy ve společenstvu organismů
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Řízení zásob ve výrobním podniku
Potraviny a výživa 2. ročník – kuchař, číšník, servírka
Podpora provozu sekundárních DeNOx opatření
AST001.
CW-057 LOGISTIKA 4. CVIČENÍ Výroba směsí Leden 2017
Elektronový obal.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Přírodopis DUM 11 Vztahy ve společenstvu organismů
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
2018/6/10 Počítačový model Kateřina Růžičková.
Řízení zásob ve výrobním podniku
Hana Svobodová, Iveta Böhmová, 8D.  Říše: živočichové  Kmen: strunatci  Třída: savci  Řád: šelmy  Podřád: psotvární  Čeleď: medvědovití.
Odborový svaz zdravotnictví a sociální péče ČR
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Nedvědová, Kotlárová, Bannertová
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
Transkript prezentace:

SYSP – projekt louka Miroslav Pokorný Petr Medek Petr Kostka

Obsah prezentace Zadání projektu O našem projekt ▫Zkoumání reality ▫Popis našeho modelu ▫Model v určitých situacích  Ideální stav, extrémy ▫Praktická ukázka modelu 2

Zadání projektu Vytvoření modelu v programu Stella ▫Téma projektu: Louka ▫Minimálně tři hladiny Vytvoření interface (4 vrstvy) ▫Definice problému ▫Představení modelu ▫Simulace s modelem ▫Závěrečná doporučení 3

Náš projekt Tři navzájem se ovlivňující hladiny ▫Tráva ▫Ovce ▫Vlci 4

Zkoumání reality Kolik vyroste trávy za rok? ▫Cca 7000kg/ha Kolik trávy sní ovce za rok? ▫Cca 1500kg Kolik ovcí se narodí za jeden rok? ▫Cca 1-3 ovce Kolik masa sní vlk za jeden rok? ▫Cca 700kg ročně = cca 5 ovcí Kolik vlků se narodí za jeden rok? ▫Cca 2-3 5

Model Model louky vytvořený v programu Stella, zachycuje tři hladiny (tráva, ovce, vlci) 6

Popis modelu v ideálním stavu a ve vybraných extrémech 7

Model ve výchozím (ideálním) stavu Stav nejvíce se blížící zkoumané realitě 8

Model v extrémním stavu Maximální porodnost ovcí, maximální množství trávy, minimální množství vlků, minimální spotřeba potravy ovcí a vlků 9

Model v extrémním stavu Maximální porodnost vlků, minimální porodnost ovcí, minimální množství trávy, maximální spotřeba potravy ovcí a vlků 10

Model v extrémním stavu Maximální porodnost ovcí, maximální porodnost vlků, maximální růst trávy, minimální spotřeba potravy ovcí a vlků 11

Praktická ukázka modelu v programu Stella 12

Zdroje http:// chovatelstvi.cz/plemena-ovci- ovce.c htmlhttp://svet-zvirat.magazin- chovatelstvi.cz/plemena-ovci- ovce.c html D#Rozmno.C5.BEov.C3.A1n.C3.ADhttp://cs.wikipedia.org/wiki/Vlk_obecn%C3%B D#Rozmno.C5.BEov.C3.A1n.C3.AD 1c%C3%AD#Chovhttp://cs.wikipedia.org/wiki/Ovce_dom%C3%A 1c%C3%AD#Chov 13

Prostor pro případné dotazy. 14