ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/34.1020 NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_756.
Advertisements

ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Příklady na využití. Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 10 Algebraické vzorce II
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 02 Nulový bod
ROVNICE a NEROVNICE 04 Soustavy rovnic I MěSOŠ Klobouky u Brna.
ROVNICE a NEROVNICE 01 Lineární rovnice I MěSOŠ Klobouky u Brna.
ČÍSELNÉ OBORY 18 Odmocniny I MěSOŠ Klobouky u Brna.
ROVNICE a NEROVNICE 12 Rovnice v součinovém tvaru MěSOŠ Klobouky u Brna.
ČÍSELNÉ OBORY 03 Prvočíslo a číslo složené MěSOŠ Klobouky u Brna.
ČÍSELNÉ OBORY 20 Intervaly MěSOŠ Klobouky u Brna.
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ROVNICE a NEROVNICE 03 Vyjádření neznámé MěSOŠ Klobouky u Brna.
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 01 Hodnota výrazu MěSOŠ Klobouky u Brna.
ČÍSELNÉ OBORY 13 Reálná čísla I MěSOŠ Klobouky u Brna.
ROVNICE a NEROVNICE 05 Soustavy rovnic II MěSOŠ Klobouky u Brna.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ROVNICE a NEROVNICE 15 Exponenciální rovnice I MěSOŠ Klobouky u Brna.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 17 Mocniny III MěSOŠ Klobouky u Brna.
ČÍSELNÉ OBORY 04 Dělitel a násobek MěSOŠ Klobouky u Brna.
Algebraické vzorce III
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 09 Algebraické vzorce I
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ROVNICE a NEROVNICE 19 Goniometrické rovnice I MěSOŠ Klobouky u Brna.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ČÍSELNÉ OBORY 12 Procenta MěSOŠ Klobouky u Brna. ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 14 Lomené výrazy II MěSOŠ Klobouky u Brna.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ČÍSELNÉ OBORY 02 Přirozená čísla MěSOŠ Klobouky u Brna.
ROVNICE a NEROVNICE 08 Kvadratické rovnice II MěSOŠ Klobouky u Brna.
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 06 Dělení mnohočlenů MěSOŠ Klobouky u Brna.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ROVNICE a NEROVNICE 20 Goniometrické rovnice II MěSOŠ Klobouky u Brna.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ČÍSELNÉ OBORY 16 Mocniny I
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 13 Lomené výrazy I
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 08 Vytýkání II
Název projektu: Podpora výuky v technických oborech
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do škol ČÍSLO ŠABLONY:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AUTOR:Mgr. Vítězslav Kurz TEMATICKÁ OBLAST: Posloupnosti a finanční matematika NÁZEV DUMu:Užití aritmetické posloupnosti POŘADOVÉ ČÍSLO DUMu:08 KÓD DUMu:VY_32_INOVACE_2_1_08_KUR DATUM TVORBY: ANOTACE (ROČNÍK):Prezentace je určena pro použití v předmětu Seminář z matematiky, který je vyučován ve 3. a 4. ročníku. Je vytvořena k použití ve vyučovací hodině, je možno ji však použít i k samostudiu při přípravě k maturitě.

Užití aritmetické posloupnosti Př.1: Malé dítě staví z kostek pyramidu. Kolik kostek je potřeba na stavbu pyramidy, jestliže nejnižší řada obsahuje 25 kostek a každá vyšší má o jednu kostku méně? Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo? Př.3: Určete součet všech přirozených čísel menších než 57750, která jsou současně dělitelná čísly 3,7 a 11.

Příklad 1: Př.1: Malé dítě staví z kostek pyramidu. Kolik kostek je potřeba na stavbu pyramidy, jestliže nejnižší řada obsahuje 25 kostek a každá vyšší má o jednu kostku méně?

Příklad 1: Př.1: Malé dítě staví z kostek pyramidu. Kolik kostek je potřeba na stavbu pyramidy, jestliže nejnižší řada obsahuje 25 kostek a každá vyšší má o jednu kostku méně?

Příklad 1: Př.1: Malé dítě staví z kostek pyramidu. Kolik kostek je potřeba na stavbu pyramidy, jestliže nejnižší řada obsahuje 25 kostek a každá vyšší má o jednu kostku méně?

Příklad 1: Př.1: Malé dítě staví z kostek pyramidu. Kolik kostek je potřeba na stavbu pyramidy, jestliže nejnižší řada obsahuje 25 kostek a každá vyšší má o jednu kostku méně?

Příklad 1: Př.1: Malé dítě staví z kostek pyramidu. Kolik kostek je potřeba na stavbu pyramidy, jestliže nejnižší řada obsahuje 25 kostek a každá vyšší má o jednu kostku méně?

Příklad 1: Př.1: Malé dítě staví z kostek pyramidu. Kolik kostek je potřeba na stavbu pyramidy, jestliže nejnižší řada obsahuje 25 kostek a každá vyšší má o jednu kostku méně?

Příklad 1: Př.1: Malé dítě staví z kostek pyramidu. Kolik kostek je potřeba na stavbu pyramidy, jestliže nejnižší řada obsahuje 25 kostek a každá vyšší má o jednu kostku méně?

Příklad 1: Př.1: Malé dítě staví z kostek pyramidu. Kolik kostek je potřeba na stavbu pyramidy, jestliže nejnižší řada obsahuje 25 kostek a každá vyšší má o jednu kostku méně?

Příklad 1: Př.1: Malé dítě staví z kostek pyramidu. Kolik kostek je potřeba na stavbu pyramidy, jestliže nejnižší řada obsahuje 25 kostek a každá vyšší má o jednu kostku méně?

Příklad 1: Př.1: Malé dítě staví z kostek pyramidu. Kolik kostek je potřeba na stavbu pyramidy, jestliže nejnižší řada obsahuje 25 kostek a každá vyšší má o jednu kostku méně?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 2: Př.2: Buduje se hlediště letního kina pro 1092 diváků. Do první řady je plánováno 32 sedadel. Do každé další řady je plánováno vždy o dvě sedadla více. Kolik řad bude mít letní divadlo?

Příklad 3: Př.3: Určete součet všech přirozených čísel menších než 57750, která jsou současně dělitelná čísly 3,7 a 11.

Příklad 3: Př.3: Určete součet všech přirozených čísel menších než 57750, která jsou současně dělitelná čísly 3,7 a 11.

Příklad 3: Př.3: Určete součet všech přirozených čísel menších než 57750, která jsou současně dělitelná čísly 3,7 a 11.

Příklad 3: Př.3: Určete součet všech přirozených čísel menších než 57750, která jsou současně dělitelná čísly 3,7 a 11.

Příklad 3: Př.3: Určete součet všech přirozených čísel menších než 57750, která jsou současně dělitelná čísly 3,7 a 11.

Příklad 3: Př.3: Určete součet všech přirozených čísel menších než 57750, která jsou současně dělitelná čísly 3,7 a 11.

Příklad 3: Př.3: Určete součet všech přirozených čísel menších než 57750, která jsou současně dělitelná čísly 3,7 a 11.

Příklad 3: Př.3: Určete součet všech přirozených čísel menších než 57750, která jsou současně dělitelná čísly 3,7 a 11.

Příklad 3: Př.3: Určete součet všech přirozených čísel menších než 57750, která jsou současně dělitelná čísly 3,7 a 11.

Zdroje: Matematika pro gymnázia-Posloupnosti a řady, Prometheus, 1995