Program podpory: 15.A Zkvalitňování vzdělávání na vysokých školách Operační program Rozvoj lidských zdrojů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Metodika Full Cost Metodika Full Cost byla vytvořena v rámci projektu Metodika Full Cost na Mendelově univerzitě v Brně, registrační č.
Volitelné předměty pro 3. ročník 2012/13. Každý student současného 2. ročníku obchodní akademie si zvolí pro druhou polovinu svého studia volitelný blok.
KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE Registrační číslo: CZ.1.07/1.2.08/
VŠB – Technická univerzita Ostrava
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
TUL H32 Setkání realizátorů inovace předmětů Příloha č. 9/02/01/3.
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Program podpory: 15.A Zkvalitňování vzdělávání na vysokých školách.
VŠB – Technická univerzita Ostrava VŠB – Technická univerzita Ostrava Hezký den Hezký den.
Projekt „Další vzdělávání pedagogických pracovníků v environmentálním vzdělávání, výchovy a osvětě (EVVO )“ CZ.1.07/1.3.45/
Porada řešitelů projektu ORBIS PICTUS 21. STOLETÍ
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Pilotní ověřování studijních opor a přidělení ISBN.
Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/ Subjekt.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
„Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie“
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Představení projektu Rozvoj kompetencí managementu a pracovníků VŠ MSK (s podporou ICT), CZ.1.07/2.2.00/ Prezentace projektu na společném.
Pilotní ověřování studijních opor Projekt je spolufinancován Evropskou unií a Státním rozpočtem České republiky.
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
Informatika akademický rok 2012/2013 Úvod k předmětu.
Program podpory: 15.A Zkvalitňování vzdělávání na vysokých školách Operační program Rozvoj lidských zdrojů.
Praha, 23. ledna  Zahájení (Štěpán Blahůšek)  Studijní opory a jejich závazná osnova (Vladimír Kaucký)  Přestávka  Editace interaktivní osnovy.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Moderní formy profesního vzdělávání Konference k projektu Orlová -
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Prezentační seminář Asociace Univerzit třetího věku 19. – , Plzeň doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. akademický ředitel Univerzita třetího věku Vysoká.
SO – studijní opora podpora výuky BSe a DSe LS2012
Distanční kurz Základy fyziky v kombinované formě studia J. Kopečný, M. Kopečná, H. Tomečková, J. Trojková VŠB -Technická univerzita Ostrava,
CZ.1.07/2.2.00/ Personalizace výuky prostřednictvím e-learningu –
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Schůzka k projektu Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Matematika pro inženýry.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
Věcné zpracování trochu jinak Ze zkušenosti Centra informačních a knihovnických služeb (CIKS) VŠE v Praze.
Hodnocení pedagogické činnosti studenty 2005/2006.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU Výsledky řešení: Ostrava doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc.
Zvýšení vědeckovýzkumného potenciálu pracovníků a studentů technických vysokých škol v oblasti dopravy a nových dopravních technologií Registrační číslo:
Matematické modelování Přednáška I. DS-ZS2007 Ing. Marek Mihola
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
METODICKÝ SEMINÁŘ Psaní závěrečné práce STUDIJNÍ PROGRAM: U Č ITELSTVÍ VŠEOBECN Ě VZD Ě LÁVACÍCH P Ř EDM Ě T Ů.
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Za akademický rok 2012/2013 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Inspirativní studijní prostředíMediaSite na VŠESnímek 1 Případová studie MediaSite na Vysoké škole ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Vítáme Vás na pilotním ověření e-learningového vzdělávacího programu.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Math Exercises for You (Math4U)
Efektivní Knowledge management
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Fakulta zdravotnických studií
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Název operačního programu:
Databáze projektových výstupů OP VK
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Transkript prezentace:

Program podpory: 15.A Zkvalitňování vzdělávání na vysokých školách Operační program Rozvoj lidských zdrojů

Název projektu: E-learningové prvky pro podporu výuky odborných a technických předmětů Číslo projektu: CZ.O4.01.3/ /0326 Doba řešení: – Celková dotace: Kč

Cíle projektu Základním cílem je zvýšení kvality VŠ studijních opor o tyto prvky: Texty zpracovány do podoby distančních opor, doplněny cíli kapitol, řešenými příklady teoretickými i z praxe, otázkami a úlohami pro samostatné řešení studentem. Textová část doplněna videosekvencemi (reálné provozy, laboratorní měření, živé přednášky). Statický popis v textu doplní počítačové animace dynamickým a opakovatelným zobrazením popisovaných dějů. Interaktivní programy umožní studentům modelovat teoretické i reálné děje, změnou zadaných parametrů samostatně studovat změnu výsledku. Kapitoly doplněny množinami teoretických otázek a praktických úloh s klíčem k řešení nebo pomocí LMS automaticky vyhodnocované - pro ověření znalostí před zkouškou.

Aktivity 1. Pracovní semináře, školení autorů – září Autorská tvorba výukových opor, scénářů a testovacích otázek. 3. Technické zpracování materiálu. Podle scénářů techničtí pracovníci tvoří animace a programy, natáčejí video, ukládají vše do LMS. 4. Nákup techniky pro každou fakultu technika pro vývoj opor: kamery a příslušenství – srpen 06. Nákup materiálu. 5. Pilotní využití nových opor. V rámci řádné kombinované i prezenční výuky otestování účinnosti nových výukových opor. 6. Posudky opor, evaluace pilotního provozu. Vypracování 2 posudků – odborného a pedagogického pro každý předmět, evaluace pomocí dotazníku, vyplněného studenty v pilotním kurzu. 7.Úpravy opor na základě posudků a evaluace. 8.Řízení projektu, koordinace v rámci fakult, publicita, administrativa, účetnictví, audit - průběžně

Smlouvy, výkazy, formuláře – tištěné + elektron 1. Smlouvy: autorské za předmět … bez soc.zdrav technické, administrativní práce DPP do 100 hod /osoba a rok … bez soc.zdrav. DPČ nad 100 hod / rok …včetně soc.zdrav. 2. Měsíční výkazy: za každou smlouvu zvlášť 3. Zápisy ze všech porad, schůzek, … včetně prezenček 4. Prezenční listiny studentů v pilotních kurzech Výstupy 5. Texty a obrázky – distanční učebnice pro e-learning, texty otázek, scénáře pro animace, programy, videa – tištěné + CD 6. Multimedia – animace, programy, videa – CD, HTML, LMS 7. Posudky pro předměty, evaluační dotazníky, porovnání výsledků s minulou výukou – tištěné + CD

Organizační informace Manažer projektu: Doc. RNDr. Jana Šarmanová, CSc. Fakultní koordinátoři: FAST - Mgr. Lenka Jurčíková FS - Ing. Petr Kočí, Ph.D. FEI - Doc. RNDr. Vladimír Vašinek, CSc. Garanti předmětů: aktivní vedoucí tvůrčích kolektivů Kancelář projektu: A1012 Sekretariát projektu: Renáta Matějková, Michaela Hrušková Ekonomické vedení: Yveta Geletičová Internetové stránky: Ing. Emilie Šeptáková Adresy: ová pošta vždy označena: CZ / /0326, Jméno Názvy souborů smluv: AS_Jmeno, DPP_Jmeno, DPC_Jmeno.doc Názvy měsíčních výkazů: Vykaz_rr_mm_Jmeno.xls Názvy zpráv: Zprava_Jmeno_nn.doc

Požadavky aktuální - první monitorovací zpráva již k Smlouvy autorské za předmět technické 2. Měsíční výkazy 3. Harmonogram předmětu 4. Osnova předmětu s oddělením hotových a popisem nových částí 5. Závazné upřesnění rozsahu (do max. výše uvedené v žádosti) - AA s rozdělením na text, otázky, scénáře - technických prací s rozdělením na animace, programy, videa, LMS - označení, pro které technické práce máte spolupracovníky a pro které potřebujete zajistit techniky (a audiovizuálního centra, informatiky) … vhodné využít práce studentů o prázdninách 6. Jmenný seznam spolupracovníků – autor a spoluautoři, technici a jejich činnost Do … možno pracovat a účtovat už během července a srpna Do … povinně pro 1. monitorovací zprávu a žádost o platbu

Požadavky aktuální Harmonogram Poslední monitorovací zpráva bude muset být odevzdána na jaře 2008, kdy musíme mít za sebou i pilotní projekty a evaluaci výsledků. Práci je proto třeba zorganizovat tak, abychom v letním semestru akad. roku 2006/07 mohli rozjet pilotní projekty v předmětech vyučovaných v letním semestru, ostatní předměty v zimním semestru akad. roku 2007/08. Osnova předmětu Osnova po kapitolách nebo přednáškách a cvičeních označit barevně, co je již hotovo co bude součástí projektu, názvy a rozsahy kapitol názvy a rozsahy skupin otázek názvy a rozsahy scénářů animací, …