Dárcovská SMS Praha,
DMS za 4 roky Spuštění projektu – duben 2004 Vysoké Tatry, Tsunami DPH Motivem pro zavedení systému DMS byla společná nutnost všech stran (tj. operátorů, NNO, veřejnosti) zavést standardní a průhledný systém, který by fungoval pro všechny NNO za nekomerčních podmínek a jasných pravidel.
Oblíbenost DMS 75% lidí využívá DMS kvůli její jednoduchosti. Nejlepší znalost DMS je u lidí ve věku let. Nejnižší ve věkové kategorii nad 60 let. Zájem NNO.
DMS do dnešního dne 169 organizací 196 projektů 918 hesel Kč - od roku 2004 do června.
6 Shrnutí za rok 2007 Za loňský rok bylo přijato DMS Celkem bylo vybráno Kč Nejsilnější měsíce duben a prosinec
7 Shrnutí za rok 2007
8 Srovnání
9 TOP TEN NROS – Pomozte dětem! Kuře Unicef - Dětský fond OSN ČT - Adventní koncerty Centrum Paraple Nadační fond Českého rozhlasu - Světluška Nadační fond Kapka naděje Nadace Naše dítě Arcibiskupství Olomoucké - Velehrad Charita Česká republika - Tříkrálová sbírka Nadace Adra - Řecko Počty přijatých DMS jsou dodány od společnosti ATS.
DMS leden – červen 2008
DMS fakta Průměrně měsíčně 74,5 projektů 65 DMS na projekt Každý měsíc je několik projektů, které neobdrží ani 1 DMS. Bez TOP TEN nejsilnějších v jednotlivých měsících.