Specifika marketingu ve stavebnictví př. 2 b Specifika stavebního díla a jeho výroba
Ad 1. Specifika stavebního díla a jeho výroba Role zákazníka Stavba jako výrobek Stavební dílo a jeho výroba Financování stavebního trhu Způsob získávání zakázek Provázanost díla a pozemku Vstupní a výstupní bariéry Způsob tvorby cen stavebních prací Stavební dílo a územní plán Ekologie a stavebnictví
Ad a) Role zákazníka – konkrétní zákazník
Ad b) Stavba jako výrobek
Ad c) Stavební dílo a jeho výroba
Ad d) Financování stavebního trhu
Ad e) Způsob získávání zakázek
Ad f) Provázanost díla a pozemku
Ad g) Vstupní a výstupní bariéry
Ad h) Způsob tvorby cen stavebních prací Odbytové cena Garantovaná cena Různost cen-sazebníky Nové x staré nemovitosti
Ad i) Stavební dílo a územní plán
Ad j) Ekologie a stavebnictví
Stavebnictví x průmysl