Specifika marketingu ve stavebnictví př. 2 b

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úroveň marketingu stavebních projektů v ČR a očekávané trendy.
Advertisements

NABÍDKA POZEMKŮ BUŠTĚHRAD
Popis jednotlivých tržních segmentů českého stavebního trhu prezentace
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
HISTORICKÝ VÝVOJ 1900 Výrobková normalizace, vojenský průmysl
Technická dokumentace
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
Aspekty a oblasti analýzy trhu
Ročníkový projekt z pozemního stavitelství
NÁZEV: Udržitelné stavebnictví a průmysl Přednášející KAM Sika CZ Vedoucí PS 12 v Czech BCSD FOTO.
Význam informací v podnikání
Vítejte. Vznik firmy Dovoluji si představit Vám, modelářům, novou firmu, která vznikla 1.dubna Firma vznikla spojením sil tří nadšenců, kteří nabízí.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Semestrální práce z předmětu Projektový management
PETERKA & PARTNERS v.o.s. Praha - Bratislava
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Pro MAS projekty (období 2007 – 2013) Státní zemědělský intervenční fond, Ministerstvo zemědělství.
Ekonomika investic.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_04_MAJETEK.
BROKERAGE SERVICES | CORPORATE SERVICES | ADVISORY SERVICES | MANAGEMENT SERVICES T RH PRŮMYSLOVÝCH PROSTOR V Č ESKÉ REPUBLICE.
Struktura stavebního trhu Obr. č. 1:. Interakce stavebního trhu s vnějším okolím Obr. č. 2:
1.Obsah marketingového řízení
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Inovace malém a středním podniku Karel Havlíček
VY_32_INOVACE_35_20 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Jak chápeme kalkulační systém
SIMPLY CLEVER Projektový management Prezentace
Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
STAVEBNÍ POZEMKY Jiří Matějíček. Definování stavebního pozemku Stavebním pozemkem se rozumí: pozemek, jeho část nebo soubor pozemků, vymezený a určený.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
V.Prosperita organizace
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
ŘÍZENÍ STAVEBNÍHO DÍLA I Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Kanalizace – kdy bude??? Povolovací, přípravný a realizační proces kanalizace Martin Exner, starosta obce Nová Ves Nová Ves
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
SPOLUPRÁCE VÝROBA VELKOOBCHOD Jiří Tesák, obchodní ředitel TZB, Grundfos Sales Czechia and Slovakia s.r.o. Slavkov
NABÍDKA POZEMKŮ BUŠTĚHRAD RFK Invest, a.s., sídlem Praha 3, Husinecká 10, PSČ , IČ: zaps. v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem.
Asociace dodavatelů montovaných domů Dokument národní kvality pro dřevostavby Zasedání odborné sekce Rady kvality ČR "Kvalita v průmyslu a stavebnictví",
Šance pro všechny CZ.1.07/1.2.06/ Montáže Autor: Ing. Bc. Petra Řezáčová.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
FINANČNÍ GRAMOTNOST DANĚ ZŠ HejniceZ. Hyxa. DANĚ Daně a veřejné rozpočty daně jsou jedním ze zdrojů příjmů veřejných rozpočtů. Veřejné rozpočty jsou státní,
 Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011  Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_11.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Diskusní příspěvek k tématu Kdo zastaví propad českého stavebnictví?
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
MARKETING Přednáška P
Hasičský záchranný sbor Zlínského kraje
Podpora trhu s nemovitostmi. Česká společnost certifikovaných odhadců majetku 25.listopad 2004 Zbyněk Smejkal.
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Funkce organizace Formulace funkcí organizace
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Organizační struktura
Setkání kariérových poradců Louny –
Aspekty a oblasti analýzy trhu
Setkání kariérových poradců Chomutov –
Souhrnné informace Kontaktní údaje: Jindřišská 889/17, Praha 1
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Specifika marketingu ve stavebnictví př. 2 b Specifika stavebního díla a jeho výroba

Ad 1. Specifika stavebního díla a jeho výroba Role zákazníka Stavba jako výrobek Stavební dílo a jeho výroba Financování stavebního trhu Způsob získávání zakázek Provázanost díla a pozemku Vstupní a výstupní bariéry Způsob tvorby cen stavebních prací Stavební dílo a územní plán Ekologie a stavebnictví

Ad a) Role zákazníka – konkrétní zákazník

Ad b) Stavba jako výrobek

Ad c) Stavební dílo a jeho výroba

Ad d) Financování stavebního trhu

Ad e) Způsob získávání zakázek

Ad f) Provázanost díla a pozemku

Ad g) Vstupní a výstupní bariéry

Ad h) Způsob tvorby cen stavebních prací Odbytové cena Garantovaná cena Různost cen-sazebníky Nové x staré nemovitosti

Ad i) Stavební dílo a územní plán

Ad j) Ekologie a stavebnictví

Stavebnictví x průmysl