Integrativní speciální pedagogika

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Integrace žáků z odlišného sociálně kulturního prostředí do základních škol Mgr. Dušana Fučíková
Advertisements

Didaktika tělesné výchovy Pedagogická fakulta JU v ČB KTVS
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Prezentace na Vědecké radě Pedagogické fakulty MU 18. ledna 2011.
Taneční a pohybová výchova
 systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole  s důrazem na implementaci.
Katedra informačních technoloií 2009, Ing. Karel Kubata
Informace ke kurzu Manažerské účetnictví I a jak ho studovat.
 je systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole  s důrazem na implementaci.
dotazníkové šetření na vysokých školách
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
ROZBOR VYHLÁŠKY Č. 72/2005 SB. Prezentuje Petra Procházková a Jakub Pivarč UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM Pedagogická fakulta.
Účetní systémy na PC (MPF_USPC) 1. TÝDEN (25. – )
Teorie a didaktika úpolů ve školní tělesné výchově
Cíle studia didaktiky pedagogiky
PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Účetní systémy na PC (MPF_USPC)
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Základy výživy ve sportu
Speciální pedagogika jako pedagogická disciplína
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Vzdělávání osob se zdravotním postižením na ZČU v Plzni - Ing. Petr Šika.
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
Průběžná zpráva o stavu řešení projektu Rozvojový projekt č. 63/ 2008: Inovace studijních předmětů a rozvoj spolupráce při zkvalitňování učitelské způsobilosti.
SPLBP_ZSE Základy speciální pedagogiky Etopedie
Možnosti využití informačních a digitálních technologií pro diagnostiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Klenková, Gajzlerová, Girglová, Sychrová.
Fyzická geografie Podzim 2014 Z0026/2 – čtvrtek 18 – 18.50, Z4 Z0026/3 – čtvrtek 19 – 19.50, Z4 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
Fyzická geografie Podzim 2013 Z0026/4 – pondělí 13 – 13.50, Z3 Z0026/5 – pondělí 12 – 12.50, Z3 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Management sportovních aktivit v CR I PS 2013 Kombinované studium.
Základy firemních financí Cvičení 1.. Základní informace Ing. Gabriela Oškrdalová Katedra financí, dveře č. 502 Konzultační hodiny: Út 12:50 – 14:20
Úvod do studia jazyka N2BP,NJ2BP_1UJA
Základy firemních financí Cvičení 1.. Základní informace Ing. Gabriela Oškrdalová Katedra financí, dveře č. 502 Konzultační hodiny: Čt 9.20 –
Základy speciální pedagogiky Logopedie 1
Základy speciální pedagogiky
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Sociálně-právní ochrana dětí Úvod do předmětu Ukončení: klasifikovaný zápočet Požadavky k zápočtu: 80% účast na seminářích aktivní práce na seminářích.
Podmínky integrace SP a legislativní opatření Radka Horáková květen 2006.
Úvod do speciální pedagogiky Mgr. Dana Brožová.  katedra SP, Poříčí 9 (1. patro, dveře č.104)  konzultační hodiny: úterý 14,30 – 15,30 hodin čtvrtek8.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
D IDAKTIKA INFORMATIKY : SOUČASNÝ STAV A PERSPEKTIVY JEJÍHO ROZVOJE V RÁMCI SYSTÉMU OBOROVÝCH DIDAKTIK Miroslava Černochová (Univerzita Karlova v Praze)
Inkluzivní a integrativní pedagogika KPG / 4408/4458 Ladislav Zilcher.
Rekreologie 1 (sylabus)
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
Obecná didaktika ÚVOD.
Edukace žáků na praktických a speciálních školách KPG/4065
Seminář ke speciální pedagogice 1
PhDr. Lenka Gajzlerová Úvodní hodina.
Integrativní speciální pedagogika
Speciální pedagogika (podzim 2016)
PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D. SZ7BK_SP1P Speciální pedagogika 1
Teorie rekreace a výchovy v přírodě
PhDr. Lenka Gajzlerová jaro 2013
DSP Speciální pedagogika Marie Vítková
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
ZÁKLADY SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ
SZ7BP_SP1S Seminář ke speciální pedagogice 1
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Úvodní přednáška – základní informace
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Integrativní speciální pedagogika podzim 2014

Kontaktní údaje PhDr. Lenka Gajzlerová gajzlerova@ped.muni.cz konzultační hodiny středa 14:50 - 15:35 další dle individuální domluvy

Absolvování předmětu - zkouška 3 / 4 kredity (dle oboru) učivo ze základů jednotlivých pédií + obsah předmětu forma on-line testy (pravděpodobně) k připuštění – nutné splnit požadavky předmětu

Požadavky předmětu v hodinách - aktivní účast prezentace - kazuistika 1 dítě vybraného postižení, které představíte třídě bude upřesněno průběžné testy na jednotlivá témata (min. 40% správně z každého testu)

Zdroje informací témata – viz IS - 38 interaktivní osnova https://is.muni.cz/auth/el/1441/podzim2013/SP7BP_ IPD/op/ státnicové okruhy - 39 http://www.ped.muni.cz/wsedu/index.php?p=szz-bc- okruhy-integrativni-specialni-pedagogika-10-11 materiály ze základů jednotlivých pédií literatura

Literatura - povinná PIPEKOVÁ, J. Kapitoly ze speciální pedagogiky. 3. rozš. a uprav. vydání. Brno: Paido Brno, 2010. 401 s. ISBN 978-80-7315-198-0. VÍTKOVÁ, M.,M. BARTOŇOVÁ. Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. 1. vyd., 1.dotisk. Brno: Masarykova univerzita, 2013. 279 s. neuveden. ISBN 978-80-210- 6678-6. OŠLEJŠKOVÁ, H.,M. VÍTKOVÁ. Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. 1. vyd., 1.dotisk. Brno: Masarykova univerzita, 2013. 310 s. ISBN 978- 80-210-6673-1. legislativa RVP