SYSP – projekt louka Miroslav Pokorný Petr Medek Petr Kostka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpracoval : Ing. Petr Fojtík Datum:
Advertisements

J. Pokorný 1 DOTAZOVACÍ JAZYKY slajdy přednášce DBI006 J. Pokorný MFF UK
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Statistika her v 8.ročnících Ondřej Bělošek, Filip Kubeš, Lukáš Váverka.
Mechanika s Inventorem
Popis procesního modelu. Soupis jednotlivých procesů (funkcí) Přehrání video záznamu jedné ze tří kamer (operátor1, operátor2, místnost) Přehrání audio.
Posloupnosti v praxi.
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
DOK.
INSPIRE Metadata Štěpán Kafka. Draft Implementing Rules Profil pro vyhledávání Obsah/vyhledávání (směrnice INSPIRE) a)Souhlas prostorových dat s implementačními.
Sociologický výzkum.
2005 Šablona eVŠKP - titulní list ÚVOD  Definice doporučené šablony  Soubor s přednastavenými styly, strukturou, designem  NEREÁLNÉ problémy.
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013.
Talent marketingových komunikací
Databázové systémy Přednáška č. 4 Proces návrhu databáze.
Jakou máme spotřebu elektrické energie? (zadání projektu)
| | KARAT Solution s.r.o. Systémová integrace.
Prezentace pro předmět Y36TED Minařík Petr. Obsah  Co je to Hummer  Historie  Modely H1 H2 H3 Tabulkové srovnání  Prostor pro dotazy.
Georeporty aplikované využití geoprostorových informací
Úvod do managementu 1. seminář
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Využití ZEN reportů ve Facility Managementu Petr Nádvorník
1 Preferujete vrabce v hrsti? Konzervativní investiční řešení v praxi
1 Mechanika s Inventorem 7. Cvičení – využití symetrie Petr SCHILLING, autor přednášky Ing. Kateřina VLČKOVÁ, obsahová korekce Tomáš MATOVIČ, publikace.
Automaty a gramatiky.
1 Praktické řešení vybraného území Povodí PLOUČNICE.
Jednoduché úvahy Ronald Raszka Nezačínáme na zelené louce n Nezačínáme na zelené louce, navazujeme na práci předchůdců a kolegů n Využíváme.
Jan Rubín, 4.B.  Seznámení s projektem  Cíl projektu  Nástroje pro řešení  Metody práce/tvorba projektu  Dotazy, praktická ukázka 2.
Pagination pro formuláře ASP.NET Petr Jelínek Vedoucí práce Ing. Václav Novák, CSc.
Savci.
Tvorba aplikace pro výuku projektového managementu Petr Smutný Ivan Hálek Jan Žák Tomáš Kopeček.
Vypracoval: Petr Majlát
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
SGEO2B Témata závěrečných prací. Ukázka.. Formální stránka práce Titulní strana: škola, název práce, autor, datum Písmo vel. 12, řádkování 1,5 Okraje:
SYSP – projekt louka Miroslav Pokorný Petr Medek Petr Kostka.
SYSP – projekt louka Miroslav Pokorný Petr Medek Petr Kostka.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Jan Podlena Autor: Mgr. Jan Podlena Zkus vyjmenovat další příklady z běžného života kde.
1 Dopravní simulace Lekce 1:Úvod. 2 Představení Ondřej Přibyl, Ph.D. Schůzky: Konzultační hodiny: dohodou.
Planeta Země Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Postup modelování Kateřina Růžičková. Postup modelování Rozhodnutí modelovat Definice problému Existence modelu, pro daný problém Identifikace modelu.
KALORIMETRICKÁ ROVNICE
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Přírodní vědy DUM 11 Vztahy ve společenstvu organismů
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Ing. Milan Houška KOSA PEF ČZU v Praze
Koule – popis, praktické úlohy
Představuje se: Střední průmyslová škola Ostrava – Vítkovice,
AST001.
Přímá a nepřímá úměrnost
Databázové systémy 1 – KIT/IDAS1 Ing. Monika Borkovcová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
VY_52_INOVACE_ČLAJS_08_JF KRNAP
VY_32_INOVACE_18_09_slovní úloha
Přírodopis DUM 11 Vztahy ve společenstvu organismů
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Petrů, Macháčková, Körberová
2018/6/10 Počítačový model Kateřina Růžičková.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_HOP_139
1.5 Poměr.
Odborový svaz zdravotnictví a sociální péče ČR
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Nedvědová, Kotlárová, Bannertová
Katalog sociálních služeb BENCHMARKING v katalogu sociálních služeb SocialniSluzbyUK.cz Projekt „Katalog sociálních služeb, zkvalitnění jejich.
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
PS Vzdělávání NS MAS ČR pro IPo MAP
Transkript prezentace:

SYSP – projekt louka Miroslav Pokorný Petr Medek Petr Kostka

Obsah prezentace Zadání projektu 2

Vytvoření modelu v programu Stella ▫Téma projektu: Louka ▫Minimálně tři hladiny Vytvoření interface (4 vrstvy) ▫Definice problému ▫Představení modelu ▫Simulace s modelem ▫Závěrečná doporučení 3

Náš projekt Tři navzájem se ovlivňující hladiny ▫Tráva ▫Ovce ▫Vlci 4

Zkoumání reality Kolik vyroste trávy za rok ▫Cca 7000kg/ha Kolik trávy sní ovce za rok ▫Cca 1500kg Kolik ovcí se narodí za jeden rok ▫Cca 1-3 ovce Kolik masa sní vlk za jeden rok ▫Cca 700kg ročně = cca 5 ovcí Kolik vlků se narodí za jeden rok ▫Cca

Model Model louky vytvořený v programu Stella, zachycuje tři hladiny (tráva, ovce, vlci) 6

Popis nějakého stavu modelu 7

Praktická ukázka modelu v programu Stella 8

Prostor pro případné dotazy. 9