Editory ve výuce ICT na 1. stupni ZŠ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Role vzdělávání v soudobé společnosti na příkladu České republiky
Advertisements

Informační gramotnost na středních školách
Školní projekt ZŠ Smetanův okruh 4, Krnov
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Městská poliklinika Praha Městská nemocnice následné péče Název projektu Celoživotní.
Koordinační centrum EQF Základní a střední vzdělávání PhDr. Jana Kašparová.
Didaktika fyziky jako vědecká disciplína
Projekt empirického výzkumu
Představení projektu Seminář k projektu Vliv změn světa práce na kvalitu života Ing. Lenka Svobodová VÚBP Praha, 25. září 2006.
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole Lenka Doležalová Brno, 2007.
Metodická podpora úprav RVP ZV
Učebnice Etická výchova – jak ji používat? Ne diktát shora, ale nabídka. Ne cíl, ale prostředek
KVANTITATIVNÍ NEBO KVALITATIVNÍ VÝZKUM?
 systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole  s důrazem na implementaci.
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
1 HK ČR, Praha SPOLUPRÁCE SE VZDĚLAVATELI Z POHLEDU ZAMĚSTNAVATELŮ Kurikulum S Praha.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí ZÁVĚREČNÁ PRÁCE leden 2013 Bc. Marcela Hladká.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
Tvorba kurikula pro výuku informačních technologií na 1. stupni ZŠ
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Název diplomové práce Jméno diplomanta
Základní škola Nerudova Říčany okres Praha - východ Škola je plně organizovaná, tj ročník, spolu se speciálními třídami
Průzkum trhu.
SSPS 2013/ iPad ve škole a práci Tobiáš Richter 4.B Vedoucí práce (garant): Ing. Olga Kaiferová Oponent (konzultant): Bc. Jan Kolář Maturitní projekt.
INFORMATIKA 7 Jak má vypadat textový dokument III2 - I7- 16.
Vedoucí práce: RNDr. Ingrid Nagyová, PhD.
Školní vzdělávací program výuka informatiky
DIDAKTIKA FYZIKY I. 1 Fyzikální vzdělávání
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Výuka 21. století Tvorba a implementace moderních způsobů výuky za podpory ICT a e-learningu.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
PRAKTICKÁ PODPORA ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVY S VYUŽITÍM AUDIOVIZUÁLNÍCH PROSTŘEDKŮ reg.číslo:CZ.1.07/1.1.00/ Člověk v tísni o.p.s. vzdělávací program.
JAK REAGUJÍ UČITELÉ 1. STUPNĚ NA ZAVÁDĚNÍ ZÁKLADŮ INFORMATIKY DO VÝUKY ICT Jiří Vaníček Jihočeská univerzita, Pedagogická fakulta DidactIG Liberec 5. 2.
Dotazníky Google docs Jan Juránek Základní charakteristika Google Docs/Google dokumenty Jsou to online aplikace od společnosti Google. K využívání těchto.
Tento projekt je spolufinancován Evropským fondem pro regionální rozvoj, státním rozpočtem České republiky a státním rozpočtem Slovenské republiky Metodické.
Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti.
Od tématu k problému – druhy problému - hypotézy Východisko = problém Kvantitativní výzkum – musí mít vždy hypotézu? Kvalitativní výzkum – bez hypotézy?
Úvod Omezení ICT na klasická stolní PC Nedostatek učebních materiálů a softwaru Nedostatečná podpora ICT pro realizaci cíle Vzdělávání RVP ZŠS.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů Lukáš Wodecki
Online aplikace pro rozvoj ICT kompetencí učitele Radek Maca Počítač ve škole 2016.
D IDAKTIKA INFORMATIKY : SOUČASNÝ STAV A PERSPEKTIVY JEJÍHO ROZVOJE V RÁMCI SYSTÉMU OBOROVÝCH DIDAKTIK Miroslava Černochová (Univerzita Karlova v Praze)
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Mgr. Jan Gregar, , Ústav cizích jazyků, Pedagogická fakulta, Žižkovo nám. 5, Olomouc.
Financování a účetnictví základních škol
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Workshop pro tazatele Bc. Petr Pavlíček Bc. Artem Vartanyan
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Mentoring Technology Enhanced Pedagogy (MENTEP)
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
PORTFOLIO PEDAGOGA – DATA Z RYCHLÉHO ŠETŘENÍ NIDV 2016 Mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogů , Praha Tomáš Machalík.
ICT nebo Informatika? Mgr. Jan Berki, Ph.D.
MS WORD 2010 – úvod do programu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Jak na články a DUMy Jan Šperl Titulní strana prezentace. 1.
Zš tgm IVANčice Daniel Binko.
Alkeny Chemie pro 9.ročník ZŠ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Úřad vlády České republiky Odbor Rady pro výzkum, vývoj a inovace
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

Editory ve výuce ICT na 1. stupni ZŠ Autor: Bc. Jan Brzobohatý Vedoucí práce: Mgr. Jan Berki

Cíl práce

Osnova Metodika výzkumu Výsledky výzkumu Závěrečná komparace

Metodika výzkumu Kvantitativní přístup On-line dotazník

Výzkumná témata Obsah učiva Nástroje pro výuku

Vzorek Učitelé 1. stupně Učitelé 2. stupně (ICT) Didaktici ICT

Jaký textový editor se používá na Vaší škole pro výuku ICT na 1. stupni?

Závislost množiny funkcí na kvalifikaci

Závislost množiny funkcí na kvalifikaci

*) obsah pouze slovenské učebnice (Mosná a Sčasná 2012)

Děkuji za pozornost